Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kiernozia - etap I

Wójt Gminy w Kiernozi ogłasza przetarg

  • Adres: 99-412 Kiernozia, ul. Sobocka 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2779080 , fax. 024 2779080
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Kiernozi
    ul. Sobocka 1a 1a
    99-412 Kiernozia, woj. łódzkie
    tel. 024 2779080, fax. 024 2779080
    REGON: 00054590000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kiernozia - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków typu BIO-PAK(docelowo Qdb śr=2x150m3/db=300m3/db), do realizacji: etap I Qdb śr=150m3/db wraz z kanalizacją sanitarną w miejscowości Kiernozia Oczyszczalnia ścieków będzie stanowić zblokowany obiekt inżynieryjny, w celu ograniczenia powierzchni zabudowy. Podstawowe elementy oczyszczalni: a) Budynek techniczny b) Punkt zlewny ścieków dowożonych i osadów z przydomowych oczyszczalni ścieków - Szybkozłącze do odbioru ścieków - Wstępne mechaniczne podczyszczenie - Pomiar ilości ścieków dowożonych -Moduł rejestracyjny, wydruk danych c) Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych - Układ napowietrzania / mieszania - Porcjowe dozowanie ścieków d) Zbiornik uśredniający osadów dowożonych z przydomowych oczyszczalni ścieków -Układ napowietrzania / mieszania - Porcjowe dozowanie osadów e) Pompownia główna - Krata koszowa - rzadka -Stacja pomp zatapialnych f) Oczyszczanie mechaniczne ścieków połączonych: - Automatyczne sito skratkowe . - Piaskownik pionowy g) Oczyszczanie biologiczne ścieków połączonych: - Dwukomorowy selektor - warunki beztlenowe stosowane dla procesu. Dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry dla celów rolniczego wykorzystania - Komora denitryfikacji/nitryfikacji - Osadnik wtórny pionowy - separacja osadu od ścieków h) Stacja dmuchaw w budynku technicznym oczyszczalni i) Zbiornik magazynowy osadu nadmiernego j) Stacja mechanicznego odwadniania osadu k) Pompownia ścieków oczyszczonych - Stacja pomp zatapialnych l) Działanie oczyszczalni będzie całkowicie zautomatyzowane poprzez zastosowanie sterowania z możliwością zdalnej kontroli pracy poprzez złącze telefoniczne systemu GSM. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - wytyczenie geodezyjne, - wykonanie badań, prób i rozruchu technologicznego, - sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie pracowników wskazanych przez użytkownika, - osiągnięcie planowanego efektu ekologicznego wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, kosztorysy nakładcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (m.in. kosztorysy nakładcze) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 5. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz kosztorysach nakładczych znaków towarowych oraz nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie nakładczym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 6. W przypadku gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. 7. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty. 8. Zamawiający informuje, iż będzie się starał o uzyskanie środków z UE na dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 25.000,0 zł (sł.dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum jedno zamówienie w zakresie budowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków o wartości minimum 2.000.000,00 zł.; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie: konstrukcyjno-budowlanymi, sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) załączą wykaz wszystkich urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta -aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej oraz złożenia oświadczenia (wg. wzoru załącznik nr 6 do SIWZ) - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców którzy zaoferują urządzenia bądź materiały równoważne. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ stosując formułę -spełnia - nie spełnia-. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - druk załącznika nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 4; f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 5 g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 5a, h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach, oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. i) wykaz wszystkich urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta - aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej oraz złożenia oświadczenia (wg. wzoru załącznik nr 6 do SIWZ) - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców którzy zaoferują urządzenia bądź materiały równoważne. W tym przypadku wykonawca sporządzi szczegółowy kosztorys ofertowy, uwzględniający pełny oferowany zakres rzeczowy z uwzględnieniem wyspecyfikowanych w wykazie urządzeń bądź materiałów. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy?stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2) lit. a) - musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 4) - musi spełnić każdy z wykonawców, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI - mogą być spełnione łącznie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. VII ppkt.1 lit. b), c), d), SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiernozia.gmina.pl w zakładce BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach