Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków dla przyjęcia ścieków z terenu całej zlewni aglomeracji Mniów

Urząd Gminy w Mniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, ul. Centralna 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 3737002 , fax. +48 41 3737004
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mniowie
    ul. Centralna 9 9
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 3737002, fax. +48 41 3737004
    REGON: 00054988400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków dla przyjęcia ścieków z terenu całej zlewni aglomeracji Mniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oczyszczalni ścieków dla przyjęcia ścieków z terenu całej zlewni aglomeracji Mniów Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków socjalno - bytowych w Mniowie, gm, Mniów, pow. Kielceki, woj. Świetokrzyskie. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Mniów, w całości na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków, działki nr. Ewid. 308/3, 307/3, 306/3, 305/2, 304/2,. Teren jest własnością Inwestora: Gminy Mniów. Inwestycja obejmować będzie zwiększenie przepustowości oczyszczalni z obecnych 150 m (maksymalnie 200 m3/d), które dopływają z terenu miejscowości Mniów do przepustowości 1200 m3 /d, tj. 9550 RLM, co umożliwi przyjęcie ścieków z terenu całej gminy. Inwestycja polegać będzie także na zmianie dotychczasowej technologii oczyszczania ścieków. Powyższe związane będzie z likwidacją (rozbiórką) i przebudową niektórych istniejących obiektów oczyszczalni, oraz budową nowych obiektów oczyszczalni. Niektóre obiekty oczyszczalni pozostaną bez zmian. Podczas prowadzenia inwestycji zapewniona będzie ciągłość pracy oczyszczalni. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich obiektów kubaturowych, lecz z wyposażeniem dla przepustowości 600 m3/d. Docelowy bilans stanowi podstawę do zaprojektowania części mechanicznej oczyszczalni (blok oczyszczania mechanicznego), części osadowej wraz z instalacją odwadniania osadu oraz kanałów i rurociągów. Niniejszy przetarg nie obejmuje doposażenia części biologicznej (drugi reaktor + drugi osadnik wtórny) oraz pompowni ścieków surowych i pompowni osadów celem osiągnięcia przepustowości 1200 m3/d. Zamawiający nie zalicza niniejszego przedmiotu zamówienia do pojęcia robót o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452520009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 300.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej Pzp), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych poprzedzających rok publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 30 pracowników. 2.2. dysponują lub będą dysponować osobami tj, które pełnić będą funkcję; - kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia lub - konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia, Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako kierownik budowy winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tym jedną budową w zakresie budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej 800 m3/d, - kierownika robót budowlanych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającej, co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu, co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z kierownikiem robót budowlanych - kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych posiadającej, co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z kierownikiem robót sanitarnych, - kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającej, co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, - kierownika robót drogowych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz posiadającej, co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. - kierownika rozruchu technologicznego, posiadającej co najmniej jedno doświadczenie w pełnieniu takiej funkcji dla oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 500 m3/d, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika rozruchu z funkcją kierownika budowy lub kierownika robót posiadających uprawnienia w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych. 3. posiadają doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem: poprzez udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch porównywalnych zamówień. Za zamówienie porównywalne uważa się dla każdego zamówienia - przebudowę lub budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 800 m3/d wraz z technologią i robotami towarzyszącymi i wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł dla każdego zamówienia. 4. Posiadają zdolność ekonomiczno-finansową do realizacji przedmiotowego zamówienia 4.1. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co najmniej 5.000.000,00 zł. 4.2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów (spełnia) lub (nie spełnia). W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie X
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w powyższym pkt. 1 opisu warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1.) zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt. b, c, d i f , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -a.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -b.1. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -c.1 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokument(y) pod lit. a.1, i c.1 - winien(y) być wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument wymieniony pod lit. b.1 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. e, wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą.. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a.1, b.1 i c.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentu jak wyżej. 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w powyższym pkt. 2 opisu warunków udziału w postępowaniu: a) Informację dotycząca przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował we wzorze stanowiącym załączniki nr 4 i 4a do SIWZ, c) uprawnienia wymagane prawem budowlanym dla danej specjalności dla osób wymienionych w wykazach według wzoru stanowiących załączniki: 4, 4a do SIWZ ( nie dotyczy kierownika rozruchu). d) zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, wymienionych w wykazach, o których mowa w zał. nr 4, 4a do SIWZ, potwierdzające ich przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialność cywilnej aktualnego na dzień składania ofert. ( nie dotyczy kierownika rozruchu) e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazach, według wzorów stanowiących załączniki nr 4a wykazał osoby, którymi będzie dysponował do wykonania zamówienia. 3.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w powyższym pkt. 3 opisu warunków udziału w postępowaniu: a) sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w zakresie robót budowlanych. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. VIII ppkt. 3. b) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazach zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje 4. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w powyższym pkt. 4 opisu warunków udziału w postępowaniu: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. oraz: Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów wykaz wraz z dokumentami, o których mowa w rozdz. II pkt. 8 SIWZ ( zastrzeżeniem zawartym w tym pkt. SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną