Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków dla miejscowości Wołkowyja, Rybne, Górzanka, Wola Górzańska oraz budowa kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Wołkowyja

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4692118
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 013 4692118
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków dla miejscowości Wołkowyja, Rybne, Górzanka, Wola Górzańska oraz budowa kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Wołkowyja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oczyszczalni ścieków dla miejscowości Wołkowyja, Rybne, Górzanka, Wola Górzańska oraz budowa kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Wołkowyja.
    Oczyszczalnia posiadać będzie przepustowość dobową średnią 220m3 i maksymalną 300m3. Przewiduje się budowę dwóch pompowni (P1 i P2), które będą obsługiwać docelowo cztery miejscowości objęte oddziaływaniem projektu. Długość sieci kanalizacyjnej przewidzianej do wykonania wynosi około 3250 mb.
    Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy złotych). Wpłata gotówkowa może być realizowana wyłącznie za pośrednictwem rachunku bankowego przedsiębiorcy (przelew).
    Dopuszczalne formy wadium :
    • Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku:
      PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    • gwarancjach bankowych,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
    Informacje dodatkowe o wadium:
    1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert .
    2)Data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego, jest uznawana jako data wpłacenia wadium.
    3)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ,
    4)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
    2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 oczyszczalnie o przepustowości min. 200 m3 ścieków na dobę wraz z siecią kanalizacyjną o długości min. 4 km z podaniem nazw Zamawiających, wartości wykonanych robót budowlanych, dat i miejsca wykonania, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;
    4)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    6) udzielą gwarancji na wykonane roboty na czas określony w projekcie umowy,
    7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty lub oświadczenia muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli dokumenty lub oświadczenia zostaną podpisane przez pełnomocnika wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. W przypadku złożenia kopii wymaganego dokumentu, kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    4)dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    5) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
    6) oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej;
    7) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych;
    8) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych;
    9) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    10) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

    Obowiązek dostarczenia dokumentu, o którym mowa w pkt 3 nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi.

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, przedkłada dokumenty państwa obcego, zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.esolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach