Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Jasień wraz z budową kolektora kanalizacji sanitarnej od ul. XX-lecia do nowo projektowanej oczyszczalni przy ul. Zielonogórskiej w Jasieniu

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, ul. XX-lecia 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4578872 , fax. 068 4578873
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    ul. XX-lecia 20 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 068 4578872, fax. 068 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Jasień wraz z budową kolektora kanalizacji sanitarnej od ul. XX-lecia do nowo projektowanej oczyszczalni przy ul. Zielonogórskiej w Jasieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Jasień wraz z budową kolektora kanalizacji sanitarnej od ul. XX-lecia do nowo projektowanej oczyszczalni przy ul. Zielonogórskiej w Jasieniu. W zakresie robót przewiduje się: - wykonanie oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd = 653 m3/d na 4948 RLM - budowę 1.749,10 mb kolektora kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Jasień - budowę wodociągu zasilającego oczyszczalnię PE DN 90 = 793 mb - budowę drogi dojazdowej o długości 283 mb - wykonanie stacji transformatorowej - szt. 1 - budowę linii zasilającej średniego napięcia o długości 595 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - jedno zamówienie, którego przedmiotem jest budowa, modernizacja lub rozbudowa oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qśrd = 650 m3/d i RLM = 5000 wraz z budową kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości co najmniej 2 km i wartości min. 4.000.000,00 zł brutto, - jedno zamówienie, którego przedmiotem jest budowa sieci wodociągowej o długości co najmniej 1 km. b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Kierownik Budowy - Ekspert nr 1 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych, 2. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami polegającymi na budowie, modernizacji lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qśrd = 650 m3/d i RLM = 5000 wraz z budową kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości co najmniej 2 km i wartości min. 4.000.000,00 zł brutto, 3. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie sieci sanitarnych, adekwatnie do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 4. przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - Ekspert nr 2 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi na stanowisku kierownika budowy, 2. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami polegającymi na budowie, modernizacji lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qśrd = 650 m3/d i RLM = 5000, 3. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 4. przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Kierownik Robót Drogowych - Ekspert nr 3 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi na stanowisku kierownika budowy, 2. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami polegającymi na budowie drogi dojazdowej o długości co najmniej 300 mb, 3. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń, 4. przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - Kierownik Robót Elektrycznych - Ekspert nr 4 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, 2. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami polegającymi na budowie linii energetycznej średniego napięcia o długości co najmniej 600 mb, 3. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4. przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 15 mln zł netto. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 7 mln zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 7 mln zł. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 10 mln zł. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają albo razem jeden dokument w formie załącznika nr 2 do IDW albo każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument w formie załącznika nr 2 do niniejszej IDW z zastrzeżeniem poniżej). Oświadczenie złożone wspólnie w formie jednego dokumentu przez wykonawców składających ofertę wspólną musi być podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby uprawnione do reprezentacji poszczególnych Wykonawców składających ofertę wspólną. W sytuacji, kiedy każdy z Wykonawców składających ofertą wspólną oddzielnie składa oświadczenie w formie załącznika nr 2 do niniejszej IDW (ZASTRZEŻENIE: jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) musi być ono podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składającego oświadczenie w związku z tym do oferty powinno być załączonych tyle oświadczeń ilu jest Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: 1. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, 2. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, 3. wskazanie zakresu robót, 4. wskazanie wartości robót, 5. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 6. wskazanie miejsca wykonania, 7. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie f) wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wcześniej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, złożone w formie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do IDW, a także kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, g) sprawozdanie finansowe albo jego części (rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, h) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, przez tego/tych wykonawcę/wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają warunek), i) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, przez tego/tych wykonawcę/wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają warunek), j) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają albo razem jeden dokument w formie załącznika nr 2 do IDW albo każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument w formie załącznika nr 2 do IDW z zastrzeżeniem poniżej). Oświadczenie złożone wspólnie w formie jednego dokumentu przez wykonawców składających ofertę wspólną musi być podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby uprawnione do reprezentacji poszczególnych Wykonawców składających ofertę wspólną. W sytuacji, kiedy każdy z Wykonawców składających ofertą wspólną oddzielnie składa oświadczenie w formie załącznika nr 2 do IDW (ZASTRZEŻENIE: jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) musi być ono podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składającego oświadczenie w związku z tym do oferty powinno być załączonych tyle oświadczeń ilu jest Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach