Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Szczutowo (w miejscowości: Szczechowo, Jaźwiny, Maluszyn i Mościska).

Gmina Szczutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-227 Szczutowo, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
    ul. Lipowa
    09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
    REGON: 54838200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Szczutowo (w miejscowości: Szczechowo, Jaźwiny, Maluszyn i Mościska).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. budowy przydomowych mechaniczno – biologicznych, tlenowych oczyszczalni ścieków dla 19 gospodarstw domowych o wielkości 8 RLM w miejscowościach: Szczechowo, Jaźwiny, Maluszyn i Mościska wraz z rurociągami doprowadzającymi i odprowadzającymi ścieki do i z oczyszczalni oraz wykonanie: • robót ziemnych • robót montażowo instalacyjnych • zasilania elektrycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej inne obowiązki wynikające z projektu umowy zał. nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: ‒ pieniądzu, ‒ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, ‒ gwarancjach bankowych, ‒ gwarancjach ubezpieczeniowych, ‒ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Szczutowo, BS Sierpc Filia Szczutowo 12 9015 0001 2001 1300 0101 0001
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 3. Kosztorys sporządzony metodą uproszczoną (z określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 4. Pełen raport badań PBOŚ, zgodnym z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 w zakresie: wodoszczelności, wytrzymałości, efektywności oczyszczania, energochłonności oraz trwałości, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydanym dla konkretnego typoszeregu urządzeń. 5. Deklarację właściwości użytkowych oferowanej oczyszczalni. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.7. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniani, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w zdaniu pierwszym. 8.W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia, o których mowa w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.10.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia jest składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11.Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach