Przetargi.pl
Budowa Obwodnicy Śródmiejskiej Wyszkowa - etap II

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Obwodnicy Śródmiejskiej Wyszkowa - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA OBWODNICY ŚRÓDMIEJSKIEJ WYSZKOWA - ETAP II na odcinku od Ronda Pułtuska do Ronda Leśna, w tym wykonanie: a) roboty drogowe: - budowa obwodnicy (jezdni głównej) długości ok. 0,75km; - budowa drogi serwisowej wzdłuż projektowanej obwodnicy; - budowa chodników i ścieżki rowerowej, b) roboty sanitarne: - budowa kanalizacji deszczowej, - przebudowa kanalizacji sanitarnej, - przebudowa wodociągów, c) roboty elektrotechniczne: - budowa oświetlenia - 45 punktów oświetleniowych, - przebudowa istniejących urządzeń elektroenergetycznych, d) przebudowa sieci gazowej; e) przebudowa urządzeń teletechnicznych; f) organizacja ruchu: - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - wykonanie przejść dla pieszych - 7szt. g) zagospodarowanie zieleni; Parametry techniczne: - klasa drogi Z 2/2; - prędkość projektowa Vp = 50 km/h; - prędkość miarodajna Vm = 60 km/h; - szerokość jezdni - 2 x 3.5 = 7.0 m; - szerokość dróg serwisowych - 5.5 m; - szerokość chodnika - 1.5 ÷ 2.0 m; - szerokość ścieżki rowerowej - 2.5 m; - średnica ronda - 48.0 m; - rodzaj ruchu i obciążenie KR5, 115 KN/oś; - nawierzchnia asfaltowa typ ciężki; - drogi serwisowe o nawierzchni z betonowej kostki brukowej i betonu asfaltowego; - chodniki i ścieżka rowerowa z betonowej kostki brukowej. Konstrukcja jezdni (kategoria KR5) 5cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 8cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 14cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, 20cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 15cm - doprowadzenie gruntu do kategorii podłoża G1 - grunt stabilizowany wapnem, Konstrukcja drogi serwisowej (kategoria KR3): 5cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 6cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 7cm - podbudowa z betonu asfaltowego gruboziarnistego, 20cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 10cm - stabilizacja gruntu wapnem, Konstrukcja nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych: 8cm - nawierzchnia z kostki betonowej, kolorowa, 3cm - podsypka piaskowa, 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, Dla jezdni obwodnicy przyjęto krawężniki typu ciężkiego 20x30cm, na ławie z betonu cementowego, dla jezdni serwisowych typu średniego 15x30cm, na ławie z betonu cementowego. Odwodnienie ulic: Odwodnienie powierzchniowe zapewniają studzienki deszczowe usytuowane przy krawędzi jezdni, włączone przykanalikami do projektowanej (istniejącej) kanalizacji deszczowej. Odwodnienia wgłębnego nie projektowano gdyż poziom wody gruntowej jest znacznie poniżej posadowienia nawierzchni. Oświetlenie terenu: Oświetlenie uliczne na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 9m. Oprawy o mocach 150W i 250W wzdłuż trasy obwodnicy oraz 400W na Rondzie Leśna. Zasilanie projektowanego oświetlenia wykonane liniami kablowymi z szafy oświetleniowej zasilanej z rozdzielnicy NN stacji transformatorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Wybudowali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum: a)11.000,00m2 drogi o kategorii ruchu KR5 o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, b)4.500,00m2 drogi o kategorii ruchu KR3 o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, c)nawierzchnie z kostki brukowej o pow. 4.400,00m2, w ramach jednego zadania. 2.Dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 2.000.000,00zł, b)posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę 5.000.000,00zł. 4.Posiadają potencjał techniczny, maszyny narzędzia i urządzenia niezbędne do należytej realizacji zamówienia, tj. co najmniej: a) Koparka - 3 szt., b) Spycharka - 2 szt., c) samochód samowyładowczy- 2 szt., d) samochód dostawczy - 1 szt., e) zagęszczarka 2 szt. f) frezarka do asfaltobetonu, (sterowana elektronicznie o szer. co najmniej 2m) - 1 szt., g) rozściełacz do mas bitumicznych - 1 szt. h) walec samojezdny 2 szt., i) podnośnik - 1 szt., j) żuraw samochodowy - 1 szt.. II.Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Formularz nr 1, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z § 12. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Formularz Nr 2. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował Formularz Nr 4. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Formularz Nr 3. Do wykazanych osób należy dołączyć informację, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności na kwotę 5.000.000,00zł. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót, zgodnie z załączonym wzorem - Formularz Nr 5 14. Informacja o Podwykonawcach Formularz Nr 6 15. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach