Przetargi.pl
„Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy w ramach Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020” - Budowa garażu wraz z placem manewrowym

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 677 428 , fax. 552 677 442
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31
    82400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 552 677 428, fax. 552 677 442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy w ramach Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020” - Budowa garażu wraz z placem manewrowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku garażowego na sprzęt edukacyjno-rolniczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą, placem manewrowym oraz rozbiórkę budynków magazynowo-garażowych w ramach „uruchomienia pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy”. 2.1. Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności: Budowę budynku wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego o pow. zabudowy 505,04 m² wraz z infrasturkturą towarzyszącą na działkach nr: 91/27, 91/80, 91/81, 91/83, 196, 195/1 obręb Barlewice, gm. Sztum, powiat sztumski, na obszarze Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Sztumie. Obiekt o prostej bryle, o pow. zabudowy 505,04 m², pow. użytkowej 479,06 m² i kubaturze 2194,09 m³, wykonany w technologii murowanej o max. wysokości 7,23 m. Budynek wyposażony w instalacje elektryczną oświetleniową oraz wtykową 230V i 400 V. Dach jednospadowy o nachyleniu 10º z blachy trapezowej na więźbie drewnianej (dźwigary kratowe). Rozbiórka starego budynku magazynowo-garażowego o pow. zabudowy 118,9 m² i wysokości ok. 4 m, oraz dwóch mniejszych garaży, murowany o pow. zabudowy 28,60 m² i stalowy o pow. zabudowy 16,10 m², a także wylewki posadzkowej. Ponadto, w ramach niniejszego zamierzenia, należy wykonać: - plac manewrowy utwardzony płytami ażurowymi ok. 987 m², chodniki ok. 110 m² i opaskę wokół garażu, - budowę przyłącza energetycznego wraz z przebudową rozdzielni zasilającej - likwidację kolidujących podziemnych wewnętrznych sieci infrastruktury technicznej. 2.2. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określają załączniki: 1/ Projekt budowlano-wykonawczy tom I: - branża architektoniczna, elektryczna i konstrukcyjna – zał. Nr 1; 2/ Projekt budowlano-wykonawczy tom II: - branża konstrukcyjna nawierzchnie wewn. – zał. Nr 2; 3/ Projekt rozbiórki tom III – zał. Nr 3; 4/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. Nr 4; 5/ Przedmiary robót budowlanych (budowlany, elektryczny, sanitarny, drogowy), pełniąc rolę pomocniczą - Zał. Nr 5. 2.3.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Wykonawca w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru zorganizuje własnym staraniem i na własny koszt teren budowy i jej zaplecza, w tym wykonania – własnym staraniem i na własny koszt tymczasowych obiektów i urządzeń, w szczególności: - opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, - opomiarowanego punktu poboru wody, - zaplecza socjalno – magazynowego, - uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych i płynnych, - sposób poruszania się po terenie administrowanym przez szkołę. b) Wykonawca w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi oraz sztuką budowlaną robót budowlanych opisanych dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 3.5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowo - wykonawczej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w projekcie. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a Pzp: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących czynności w zakresie: - robót ogólnobudowlanych; - instalacji elektrycznych; na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 4.2. Postanowienie powyższe stosuje się do Podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający będzie miał prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji, do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 4.1. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający będzie miał prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudnienia pracowników przy realizacji czynności opisanych w pkt 2.1.; 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 4.1.; 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 2.1., oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 z podaniem tytułu wadium – Budowa garażu – ZSZ Barlewiczki. przed upływem terminu składania ofert – przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na koncie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucony z postępowania. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których wyżej mowa Wykonawcy złożą, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników postępowania, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo maiłby składać przedmiotowe oświadczenie. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach