Przetargi.pl
Budowa obiektu sportowego wielofunkcyjnego - Etap I oraz bieżni sportowej - Etap II we wsi Kaski, gmina Baranów

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-314 Baranów, ul. Armii Krajowej 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 13 50 , fax. 46 858 13 68
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Armii Krajowej 87 87
    96-314 Baranów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 13 50, fax. 46 858 13 68
    REGON: 75014783400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu sportowego wielofunkcyjnego - Etap I oraz bieżni sportowej - Etap II we wsi Kaski, gmina Baranów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu sportowego wielofunkcyjnego (boiska wielofunkcyjnego) wraz z wyposażeniem oraz bieżni sportowej, w miejscowości Kaski dz. nr ew. 716 2. Ogólny zakres robót budowlanych dla niniejszego zamówienia przedstawia się następująco - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem - Budowa ogrodzenia boiska oraz piłkochwytów - Budowa bieżni sportowej 3 torowej - Chodniki i utwardzenia - Oświetlenie boisk 3. Zestawienie powierzchni dla planowanych robót budowlanych przedstawia się następująco: - Boisko wielofunkcyjne 1104,00 m2 nawierzchnia poliuretanowa - Bieżnia sportowa 3 torowa 629,84 m2 nawierzchnia poliuretanowa - Chodniki i utwardzenia 218,92 m2 nawierzchnia betonowa 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) i przedmiarach robót stanowiących załączniki do siwz tzn. wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia kosztorysowego na podstawie zakresu wynikającego z przedmiarów robót. 5. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest w załączonej do siwz dokumentacji projektowej oraz stwiorb. 6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w stwiorb. 8. Niniejsze zamówienie współfinansowane jest w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 - 2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. 9. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie sporządzić szczegółowy kosztorys powykonawczy w celu rozliczenia inwestycji z instytucją współfinansującą dla każdego etapu osobno. 10. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie sporządzić harmonogram rzeczowo finansowy w uzgodnieniu z Zamawiającym, dotyczący prowadzonych robót budowlanych. 11. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 12. Wymieniona wyżej dokumentacja projektowa stanowi integralną część siwz, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić zamawiający. 14. W przypadku gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: Bank Pekao S.A. I Oddział w Żyrardowie, Nr rachunku: 29 1240 3350 1111 0000 3549 8920 Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-baranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach