Przetargi.pl
„Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Jabłonowo Pomorskie polegająca na budowie placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz zagospodarowaniu terenu na obiekcie”

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Jabłonowo Pomorskie polegająca na budowie placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz zagospodarowaniu terenu na obiekcie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie obiektu rekreacyjno-sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Jabłonowo Pomorskie, działka ewidencyjna 708/18. W zakres prac budowlanych wchodzi budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, montaż toalety oraz wyłożenie terenu kostką brukową, wykonanie ogrodzenia terenu i wykonanie kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie terenów zielonych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Szczegółowej dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Szczegółową dokumentację techniczną stanowią między innymi: projekt architektoniczno-budowlany dla kategorii obiektu:VIII; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz Przedmiar robót, które zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zakres robót będzie obejmował m.in.: a) wykonanie oświetlenia zewnętrznego - lampy oświetleniowe w ilości 18 sztuk, b) wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej, c) wykonanie przyłączy wodociągowych, d) wykonanie zewnętrznych przyłączy kanalizacji sanitarnej, w tym dostawa i montaż toalety publicznej prefabrykowanej dla osób niepełnosprawnych, samoobsługowej typu kontenerowego - Przykładowy kontener zamieszczono w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w projekcie budowlano - wykonawczym; w treści ww. załącznika zawarto również szczegółowe wymagania w zakresie wymogów technicznych oraz niezbędnego wyposażenia toalety; toaleta musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wymogi techniczne dotyczące ww. elementu zawiera opis przedmiotu zamówienia, zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje, że zawarta w opisie przedmiotu wizualizacja toalety jest jedynie przykładowa - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w tym zakresie zgodnie z opisem równoważności określonym w pkt 9 i 10 niniejszego Rozdziału, e) wykonanie kanalizacji deszczowej, f) wykonanie odwodnienia liniowego, g) wykonanie utwardzeń (nawierzchnia polbrukowa, betonowa), wykonanie pieszo - jezdni oraz ciągu pieszego, h) wykonanie obrzeży, i) wykonanie nawierzchni placu zabaw (nawierzchnia SBR oraz piaskowa), j) wykonanie nawierzchni siłowni zewnętrznej (nawierzchnia z piasku drobnego), k) dostawa i montaż elementów małej architektury (w zakres wchodzą: ławka betonowa 17 szt., śmietniki . 9 szt., stojaki na rowery 6 miejscowy – 3 szt., altany – 3 szt., regulamin - tablice informacyjne z regulaminem –siłowni i placu zabaw - 2 szt.:, podwójny stół do szachów i chińczyka – 2 szt., stół do ping - ponga- 2 szt.). Minimalne dane techniczne stołu do ping-ponga: stół zewnętrzny do wkopania, szerokość 1,50 m, długość 2,70 m, wysokość 0,75 m, głębokość posadowienia – 0,45 m. Wymogi techniczne dotyczące poszczególnych elementów małej architektury zawiera opis przedmiotu zamówienia, zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje, że zawarte w opisie przedmiotu wizualizacje są jedynie przykładowe a do elementów opisywanych Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych, l) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw - Plac zabaw musi zostać wyposażony w gotowe elementy: konstrukcja linowa do wspinaczki w kształcie piramidy, karuzela czteroramienna, zjazd na linie dł. 20 m, zestaw integracyjny w kształcie zamku z kolejką, huśtawka typu bocianie gniazdo, kiwak przypominający kształtem konia, zestaw zabawowy w kształcie zamku rycerskiego, zestaw zabawowy w kształcie zagrody z elementem labiryntu, domek w kształcie kurnika, domek wzorowany na kuchni polowej, zestaw zabawowy w kształcie młyna, kiwak przypominający kształtem kurę, kiwak przypominający kształtem świnkę, kiwak przypominający kształtem krówkę, kiwak przypominający kształtem baranka, huśtawka podwójna wahadłowa, bujaczka pojedyncza przypominająca kształtem ważkę, urządzenie do zabawy typu kosmiczny surfer, zestaw zabawowy w kształcie stacji rycerskiej, kiwak przypominający kształtem rycerza, huśtawka integracyjna. Wymogi techniczne dotyczące poszczególnych elementów placu zabaw zawiera opis przedmiotu zamówienia, zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje, że zawarte w opisie przedmiotu wizualizacje są jedynie przykładowe a do elementów opisywanych Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych, m) dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej - siłownia będzie wyposażona w gotowe elementy sportowe, tj.: zestaw ławka i prostownik pleców, zestaw urządzeń - poligon, zestaw: podciąg i drabinka, zestaw: twister i wahadło. Wizualizacje elementów siłowni zewnętrznej zostały zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. Wszystkie elementy siłowni będą wyposażone w bloki kotwiące przewidziane przez producenta danego urządzenia, n) wykonanie ogrodzenia terenu ogrodzeniem panelowym, o) budowa parkingu dla samochodów osobowych w ilości miejsc postojowych - 18, w tym 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych, p) Pozostałe prace, które zostały ujęte w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku elementów placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej Zamawiający wymaga, aby dostarczony i zamontowany element wyposażenia: placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, o których mowa w pkt 3) lit. l) oraz lit. m) był bezpieczny, w tym celu Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że zamontowane elementy spełniają wymagania zawarte w normach, odpowiednio, z grupy PN-EN: 1176 lub 16630 lub 957 lub 12346 lub PN-EN ISO 20957. 3. W przypadku montażu dostarczonych elementów wyposażenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej przez Wykonawcę/podwykonawcę, montaż należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone niniejsze zamówienie będzie zobowiązany do przedstawienia certyfikatu/-ów wystawionego/-ych przez akredytowaną jednostkę (deklarację zgodności producenta/dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez instytucję zewnętrzną wystawiony/-e przez akredytowane jednostki/laboratorium/Inspekcję Handlową), potwierdzające wymogi bezpieczeństwa zgodne z ww. normami. 5. Wykonawca podczas odbioru końcowego inwestycji dostarczy po 2 egzemplarze kompletnych instrukcji w zakresie eksploatacji i konserwacji dla każdego urządzenia, systemu mechanicznego, elektrycznego, elektronicznego. Wynikające z tego tytułu koszty zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty. Wszelkie braki w dostarczonych instrukcjach zostaną uzupełnione przez Wykonawcę niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych następujących po dniu zawiadomieniu przez Zamawiającego o stwierdzonych brakach. 6. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 11 27 20-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45 11 12 00-0 roboty w zakresie przygotowywania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45 22 33 00-9 roboty budowlane w zakresie parkingów, 45 23 32 22-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45 33 24 00-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45 11 27 23-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 37 53 52 00-9 wyposażenie placów zabaw, 51 12 10 00-6 usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych. 7. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu: drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, określoną w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru, 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 9. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Poprzez ofertę równoważną w związku z tym należy rozumieć ofertę, która oferuje wykonanie zamówienia z wykorzystaniem materiałów, sprzętów, wyposażenia, produktów posiadających co najmniej minimalne podstawowe parametry techniczne wskazane jako wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji oraz spełniają funkcje tożsame jak materiały, sprzęt, wyposażenie i produkty określone w SIWZ lub posiadają właściwości zbliżone do określonych przez Zamawiającego - dotyczy wszystkich elementów określonych jak wyżej, nie tylko gotowych elementów wyposażenia placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji Zamawiającego lub inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach, z zastrzeżeniem ust. 9. Informacje dotyczące oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w treści formularza ofertowego. Niewypełnienie tej części formularza ofertowego traktowane będzie jako przyjęcie i zaoferowanie rozwiązań zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej. Ponadto Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne zobowiązany jest do załączenia kart technicznych urządzeń oferowanych jako równoważne, które będą zawierały: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie funkcjonalności oraz elementów poszczególnych urządzeń placu zabaw, elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej i toalety kontenerowej. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII ust. 7 SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 12. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące czynności (prace) fizyczne w postaci robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 13. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi – 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 usta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł wadium w wysokości 25 200,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy dwieście złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek bankowy Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie: Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Oddział w Jabłonowie Pomorskim, nr rachunku 50 9484 1150 0400 0547 2004 0007, w tytule przelewu proszę wpisać: wadium w przetargu IIPP.271.1.3.2020 - rewitalizacja Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać: 1) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji „od dnia ………… do dnia ……………” 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 5. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w ustawie. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ; c) zaleca się dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium, w formie innej niż pieniądz – dokument (w oryginale) potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10 (sekretariat) do terminu składania ofert, zaś kopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty; d) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; e) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do złożenia oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; g) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, dołącza zobowiązanie, tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. h) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie, o którym mowa w lit. b), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach