Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2019-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ks. Antoniego Kani 16a
76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektu kulturowego powiązanego z rybactwem nad jeziorem Dobra (III postępowanie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu kulturowego w miejscowości Dobra na nieruchomości nr 176 bezpośrednio przylegającej do jeziora. 2. Zadanie obejmuje budowę budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym wewnętrzną linią zasilania elektrycznego, przyłączem kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i przyłączem wodociągowym. 3. Zadanie przewiduje budowę budynku parterowego, niepodpiwniczonego, z dachem dwuspadowym. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku wynosi 166,09 m², powierzchnia użytkowa 139,83 m², kubatura 844,05 m³, powierzchnia tarasów oraz schodów zewnętrznych 48,82m2. W budynku wydzielona została sala główna o powierzchni 92,40 m2, w której będą organizowane różnorodne spotkania i zaplecze kuchenne. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne wraz z ich wyposażeniem oraz szatnia z wiatrołapem i kotłownia. Budynek został dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, a w szczególności przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. 4. Przedsięwzięcie realizowane będzie w dwóch etapach: ETAP I – do 15 listopada 2019 r. Etap I obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: roboty ziemne, ławy i ściany fundamentowe, ściany przyziemia, więźba dachowa wraz z pokryciem dachu, montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, przyłącze wodociągowe, wewnętrzną linię zasilania. instalację odgromową oraz wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionymi robotami. ETAP II – od 16 listopada 2019 r. do 15 kwietnia 2020 r. Etap II obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: stropy podwieszone, ścianki działowe, podłoża i posadzki, tynki wewnętrzne wraz z okładzinami i malowaniem, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, elewacja, taras, podjazd dla niepełnosprawnych, schody zewnętrzne, kanalizacja sanitarna wewnętrzna, instalacja wodna wewnętrzna, wentylacja, centralne ogrzewanie, kotłownia, instalacja elektryczna wewnętrzna. 5. UWAGA - Roboty budowlane ujęte/przewidziane w dokumentacji projektowej, a nie będące przedmiotem umowy, w zakresie zagospodarowania terenu, określa dokument znajdujący się w załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie architektoniczno-budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 oraz 10 do SIWZ. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 9. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w ramach zadania wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 10. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach
Dodano: 2021-04-12 - Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej w miejscowościach Żarnowiec i Świecino
Dodano: 2021-02-04 - Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach
Dodano: 2020-12-30 - Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej w miejscowościach Żarnowiec i Świecino
Dodano: 2020-12-29 - Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach
Dodano: 2019-09-12 - Budowa świetlicy w miejscowości Kłanino
Dodano: 2019-07-11 - Rozbudowa i przebudowa Miejskiego Domu Kultury w Redzie.
Dodano: 2019-02-22 - Budowa obiektu kulturowego powiązanego z rybactwem nad jeziorem Dobra (II postępowanie)
Dodano: 2019-02-05 - Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach
Dodano: 2018-10-16 - „Termomodernizację wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury - dokończenie robót budowlanych” w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko – Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym – termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”
Dodano: 2018-05-07