Przetargi.pl
Budowa obiektu higieniczno - sanitarnego i obiektu magazynu na sprzęt oraz przyłącza wod. - kan. i wewnętrznej instalacji zasilającej (wlz) na terenie boisk treningowych w Jaczowie

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2012-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu higieniczno - sanitarnego i obiektu magazynu na sprzęt oraz przyłącza wod. - kan. i wewnętrznej instalacji zasilającej (wlz) na terenie boisk treningowych w Jaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Usługi Techniczne Jan Szponar, 67-200 Głogów, ul. Lompy 1. - stanowiącą załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 2. Zakres prac obejmuje dodatkowe wyposażenie istniejącego kompleksu boisk treningowych wraz z placem zabaw w Jaczowie o altany drewniane w ilości 2 szt. oraz podwyższenie piłkochwytów. 2.1 Budowa altany drewnianej przeznaczonej na magazyn podręczny służący do przechowywania narzędzi niezbędnych do konserwacji i utrzymania porządku placu zabaw, boisk i komunikacji na terenie działki. Altana bez docieplenia i bez podłączenia do instalacji elektrycznej i wod. - kan. 2.2 Budowa altany drewnianej przeznaczonej na wc dla osób korzystających z placu zabaw i boisk, wyposażony w instalację wod. - kan. i elektryczną. Powierzchnia zabudowy altan po 7,63m2 dla każdej z altan. Razem 15,26m2. Kubatura po 23,50m3 dla każdej z altan. Razem 47,00m3. Wysokość obiektów po 3,19m każda altana. Długość obiektów po 3,50m każda altana. Szerokość obiektów po 2,18m każda altana. Podjazd dla niepełnosprawnych z podestem 9,20m2. 2.3 Podwyższenie piłkochwytów polegające na montażu dodatkowych słupków z profili zamkniętych 60 x 80 mm na istniejących słupkach połączonych tulejami wg załączonego w dokumentacji projektowej rysunku. 3 Założenia: 3.1 Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą wykonywane na istniejącym kompleksie boisk treningowych wraz z placem zabaw w Jaczowie. 3.2 Teren na którym realizowane będą prace objęty jest gwarancją należytego wykonania robót. Okres udzielonej gwarancji trwa do dnia 09.12.2013r. 3.3 Wskazania w dokumentacji projektowej z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów lub urządzeń. W takim przypadku wszelkie niezbędne uzgodnienia z autorem dokumentacji, potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie, należą do obowiązków Wykonawcy. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3.5 Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na miejsce wykonywania prac oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 3.6 Wykonawca zabezpiecza plac budowy mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 3.7 Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 3.8 Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 3.9 Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi na podstawie wystawionych przez dostawcę faktur, zgodnie ze wskazaniami zainstalowanych liczników. 3.10 Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu prac wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 3.11 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Termin gwarancji biegnie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 12 miesięcy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 3.12 Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z kompletną dokumentacją projektową. 3.13 Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do protokołu końcowego odbioru robót i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 3.14 Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 4. Wykonawca deklarując w ofercie wolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, akceptuje i oświadcza, że nie będzie żądał zapłaty za wykonane czynności wynikające z tych dokumentacji, a nieuwzględnione i niewycenione w kosztorysie ofertowym. Dołączony przez Wykonawcę do oferty kosztorys ofertowy stanowi informacje o sposobie obliczenia ceny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie badania oferty rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym, a dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do SIWZ, kosztorys nie podlega poprawieniu. 5. Omyłki w kosztorysie ofertowym nie będą rozpatrywane pod kątem braku spójności treści oferty w stosunku do SIWZ. 6. Rozliczenie zadania nastąpi jednorazowo, po zrealizowaniu wszystkich prac i dokonaniu bezusterkowego odbioru końcowego robót. 7. W związku z faktem, iż teren na którym realizowane będą prace objęty jest gwarancją należytego wykonania robót na okres do 09.12.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób jak najmniej ingerujący w elementy objęte gwarancją poprzedniego wykonawcy. 8. Zamawiający przy przekazaniu placu budowy ustali z Wykonawcą warunki korzystania z istniejącego kompleksu boisk wraz z placem zabaw w Jaczowie tak, aby realizacja niniejszego przedmiotu zamówienia nie zakłócała jego użytkowania. 9. Zamawiający w razie potrzeby udostępni Wykonawcy dokumenty związane z udzieloną gwarancją celem umożliwienia Wykonawcy realizację przedmiotu niniejszego zamówienia w sposób jak najmniej naruszający warunki gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 23.07.2012r. do godz. 8:30. 2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 23.07.2012r. do godz. 8:30. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w terminie do dnia 23.07.2012r. do godz. 8:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 7.1 nazwa i adres Zamawiającego; 7.2 określenie przedmiotu zamówienia; 7.3 nazwę i adres Wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jerzmanowa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach