Przetargi.pl
„Budowa obiektu administracyjno - usługowego przy ul. Józefa Marka 9 w Limanowej”

POWIAT LIMANOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3337800
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT LIMANOWSKI
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 3337800
    REGON: 491892854
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa obiektu administracyjno - usługowego przy ul. Józefa Marka 9 w Limanowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu administracyjno – usługowego przy ul. Józefa Marka 9 w Limanowej w zakresie określonym w programie funkcjonalno – użytkowym. Budowa realizowana jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – Edycja 8. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:1) czynności projektowych wykonanych na podstawie załączonego programu funkcjonalno – użytkowego oraz czynności administracyjnych polegających na takich działaniach Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji w ramach niniejszego zadania dokumenty pozwalające na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego;2) robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa, wraz z nadzorem autorskim.W tym zakresie, po rozbiórce istniejących budynków handlowo – usługowych, zostaną wykonane w szczególności:a) roboty ziemne,b) roboty żelbetowe (fundamenty, słupy, ściany, stropy, schody),c) roboty murowe (ściany zewnętrzne, ściany działowe, szachty, kanały),d) dach i stropodach,e) izolacje termiczne, przeciwwodne, przeciwwilgociowe, akustyczne,f) ślusarka i stolarka (okienna, drzwiowa, balustrady),g) roboty wykończeniowe elewacji,h) roboty wykończeniowe wewnętrzne (okładziny ścian i stropów – tynki, sufity podwieszane, sufity akustyczne, roboty malarskie, okładziny, posadzki, podłogi),i) dźwig osobowy,j) roboty instalacyjne sanitarne (przyłącza i instalacje zewnętrzne i wewnętrzne),k) roboty instalacyjne elektryczne, teletechniczne i niskoprądowe (przyłącza i instalacje zewnętrzne i wewnętrzne),l) zagospodarowanie terenu wraz z utwardzeniem terenu przeznaczonego na zaplecze budowy.3) czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby - w przypadku istniejącego obowiązku prawnego uzyskał w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: prawa budowlanego.3. W ramach czynności projektowych Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania/uzyskania innych dokumentów, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zezwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, a koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeń oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji i wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów, w tym również zgłoszeń i zawiadomień odpowiednich organów o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.5. Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w programie funkcjonalno – użytkowym oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. 6. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 20.2 ppkt 2 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach