POWIAT LIMANOWSKI ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 3337800
- Data zamieszczenia: 2024-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT LIMANOWSKI
ul. Józefa Marka 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 18 3337800
REGON: 491892854 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa obiektu administracyjno - usługowego przy ul. Józefa Marka 9 w Limanowej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu administracyjno – usługowego przy ul. Józefa Marka 9 w Limanowej w zakresie określonym w programie funkcjonalno – użytkowym. Budowa realizowana jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – Edycja 8. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:1) czynności projektowych wykonanych na podstawie załączonego programu funkcjonalno – użytkowego oraz czynności administracyjnych polegających na takich działaniach Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji w ramach niniejszego zadania dokumenty pozwalające na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego;2) robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa, wraz z nadzorem autorskim.W tym zakresie, po rozbiórce istniejących budynków handlowo – usługowych, zostaną wykonane w szczególności:a) roboty ziemne,b) roboty żelbetowe (fundamenty, słupy, ściany, stropy, schody),c) roboty murowe (ściany zewnętrzne, ściany działowe, szachty, kanały),d) dach i stropodach,e) izolacje termiczne, przeciwwodne, przeciwwilgociowe, akustyczne,f) ślusarka i stolarka (okienna, drzwiowa, balustrady),g) roboty wykończeniowe elewacji,h) roboty wykończeniowe wewnętrzne (okładziny ścian i stropów – tynki, sufity podwieszane, sufity akustyczne, roboty malarskie, okładziny, posadzki, podłogi),i) dźwig osobowy,j) roboty instalacyjne sanitarne (przyłącza i instalacje zewnętrzne i wewnętrzne),k) roboty instalacyjne elektryczne, teletechniczne i niskoprądowe (przyłącza i instalacje zewnętrzne i wewnętrzne),l) zagospodarowanie terenu wraz z utwardzeniem terenu przeznaczonego na zaplecze budowy.3) czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby - w przypadku istniejącego obowiązku prawnego uzyskał w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: prawa budowlanego.3. W ramach czynności projektowych Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania/uzyskania innych dokumentów, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zezwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, a koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeń oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji i wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów, w tym również zgłoszeń i zawiadomień odpowiednich organów o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.5. Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w programie funkcjonalno – użytkowym oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. 6. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 20.2 ppkt 2 SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu
Dodano: 2024-07-26 - Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap I b.
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-25 - Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg STWiORB
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i przeprowadzenie na jej podstawie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Topolowej w Krakowie
Dodano: 2024-07-25 - Remont sali sensorycznej oraz malowanie sal dydaktycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Krakowie przy ul. Myśliwskiej 64 (2)
Dodano: 2024-07-25 - Budowa masztu flagowego na Wzgórzu Zamkowym w Dobczycach
Dodano: 2024-07-24 - "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
Dodano: 2024-07-24 - „Przebudowa budynku browaru w dawnym zespole dworskim”
Dodano: 2024-07-24 - Remont schodów oraz wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-22