Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8162010 , fax. 074 8173361
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
ul. Ząbkowicka 26
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
tel. 074 8162010, fax. 074 8173361
REGON: 89071844900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienieczabkowicki.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektów zaplecza szatniowo-socjalnego i higieniczno-sanitarnego w ramach zadania pn.: „Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II – Kamienieckie Doły” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych dotyczących : - budowie na terenie działki nr 334/4 obręb Kamieniec Ząbkowicki II obiektu kontenerowego – modułowego zaplecza szatniowo-socjalnego z przeznaczeniem dla zawodników, sędziów i osób obsługi sportowo-technicznej oraz obiektu kontenerowo-modułowego zaplecza higieniczno-sanitarnego i magazynowego dla użytku publicznego związanego z użytkowaniem kompleksu sportowo-rekreacyjnego, - budowie na terenie działki nr 330/2 obręb Kamieniec Ząbkowicki II obiektu kontenerowego – modułowego zaplecza szatniowo-socjalnego z przeznaczeniem dla zawodników, sędziów i osób obsługi sportowo-technicznej do celów związanych z użytkowaniem boiska treningowego, - budowie przy każdym z ww. obiektów trzech kompletów bezodpływowych zbiorników na nieczystości płynne o pojemności 10m3 każdy wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej, - wykonanie zasilania elektrycznego dla ww. obiektów z rozdzielnic obsługujących cały kompleks, - wykonanie dodatkowych placów, ciągów pieszych i schodów terenowych utwardzonych kostką betonową zapewniających dojście do ww. obiektów kubaturowych, - wykonanie dodatkowego zespołu trybun o konstrukcji modułowej stalowej w ilości dwa zestawy po 20 szt. siedzisk, - wykonanie lokalnego zagospodarowania terenu, wykonanie nawierzchni żwirowych i trawiastych wokół obiektów kubaturowych, dostawa i montaż koszy na śmieci. Uwaga: • Zalecane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia, jako czynność pomocniczą przy przygotowaniu oferty. Zużycie mediów (prądu, wody): Wykonawca na własny koszt zainstaluje podliczniki zużycia w/w mediów, w związku z powyższym Wykonawca poniesie koszty rzeczywiście zużytych mediów w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli z przedłożonego wyciągu z ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikał zakres objęty przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez uprawnioną osobę formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Wykaz usług i dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zgodnie z ust.2 pkt 2.1.2.3.1), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane te zostały wykonane zgodnie z Załącznikiem nr 4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie roboty budowlanej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego w sposób należyty, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09