Przetargi.pl
Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Mikuszewskie

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/urzedow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Mikuszewskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Mikuszewskie. Projekt przewiduje następujący zakres robót; 1) roboty rozbiórkowe - ścinanie drzew, karczowanie pni, wywożenie dłużyc, gałęzi i karpiny; 2) utwardzenie placu płytami betonowymi ażurowymi gr. 8 cm - roboty pomiarowe, mechaniczne plantowanie terenu, roboty ziemne z transportem urobku , mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa betonowa, ławy betonowe pod krawężniki, obrzeża betonowe o wy. 30x8 cm; 3) droga dojazdowa z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - roboty pomiarowe, mechaniczne plantowanie terenu, roboty ziemne z transportem urobku , mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa naturalnego ,podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem pod krawężniki i ławy krawężnikowe, ławy betonowe pod krawężniki, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm; 4) ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - roboty pomiarowe, mechaniczne plantowanie terenu, roboty ziemne z transportem urobku , mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa naturalnego ,podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem pod krawężniki i ławy krawężnikowe, ławy betonowe pod krawężniki, obrzeża betonowe o wy. 30x8 cm; 5) zadaszenie i dostawa trybun - dostawa i montaż trybun czterorzędowych, dostawa konstrukcji stalowej - wiązary i płatwie, hale typu lekkiego - wiązary niescalane, stężenia dachów, dostawa i montaż - płatwie zetowe cienkościenne wraz z tężnikami, dach z blachy trapezowej TR40, obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej ponad 25 cm, rynny z PCW o śr. 125 mm, rury spustowe PCW o śr. 90 mm; 6) roboty fundamentowe i wzmocnienie podłoża - studnie fundamentowe z wypełnieniem C8/10 średnicy D min 160 cm i długości L min 5,0 m, roboty pomiarowe, roboty ziemne z transportem urobku, podkład betonowy C8/10, deskowanie słupów, ław fundamentowych , zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi, betonowanie ław i stóp zbrojonych , oraz słupów prostokątnych zbrojonych w deskowaniu systemowym drobnowymiarowym z transportem betonu pompą; 7) instalacja odgromowa - kopanie i zasypywanie rowów dla kabli ręcznie, montaż uziomów poziomych w wykopie , łączenie przewodów instalacji odgromowej, złącza kontrolne w instalacji odgromowej, zabezpieczenie podziemnych elementów spawanych, badanie i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar); 8) ogrodzenie frontu działki - dostawa i montaż ogrodzenia panelowego systemowego o wys. 1500 mm i długości 2500 mm , montaż bram dwuskrzydłowych o szerokości 4,22 m i 5,22 m i 2 szt. furtek o szer. 1,30 m; 9) ogrodzenie płyty boiska - dostawa i montaż ogrodzenia o wysokości panela 1200 mm , dostawa i montaż furtki i bramy dwuskrzydłowej; 10) tereny zielone - rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim, orka glebogryzałką przyczepną, wykonanie trawników parkowych siewem na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej z nawożeniem i pielęgnacja trawników. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , elementy konstrukcyjne stalowe, prefabrykaty wysokiej jakości o parametrach techniczno - eksploatacyjnych , użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i opisie technicznym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do zastosowanych materiałów i elementów konstrukcyjnych stalowych, prefabrykowanych, odpowiednie dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (m.in. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem.) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym, zestawieniach prac do wykonania ( przedmiarach robót) znajdują się wskazane znaki towarowe, wymienione z nazwy materiały ze wskazaniem na producenta, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis, celem określenia wymaganych parametrów technicznych potrzebnych do realizacji zadania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane, elementy prefabrykowane, materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego tj. parametry techniczne , eksploatacyjne, użytkowe, nie gorsze niż wskazane w opisie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w załączniku pn. przedmiar robót Zamawiający oceniając rozwiązania równoważne będzie je oceniał według zapisów w opisie technicznym projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej stwiorb) , opisach w przedmiarze robót, które oferty równoważne muszą spełnić. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, element prefabrykowany, czy system ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp. Wykonawca poda typ, wskaże producenta, koszt, oraz określi jakie parametry techniczno-użytkowe, posiada wskazany przez niego produkt równoważny w porównaniu do parametrów wskazanych przez zamawiającego w ww. dokumentach tj. opisie technicznym, stwiorb, jak również dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 25 000 złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr -10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium na budowę obiektów sportowo-rekreacyjnych w m. Mikuszewskie ( nie należy dokonywać wpłaty gotówką w kasie UG Urzędów, czy wpłaty gotówką na rachunek w banku zamawiającego) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), w terminie do 2012-05-16 do godz. 11:00. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w ppkt 2) - 5) siwz musi być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 4 Urzędu Gminy w Urzędowie, u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię i oryginał gwarancji wadialnej , które po otwarciu ofert zostaną przekazane pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Wadium wniesione w pieniądzu w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej , zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana , jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach