Gmina Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
- Data zamieszczenia: 2019-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
ul. Mickiewicza
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
REGON: 69058179000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI SONINA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI SONINA. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie kompletnego parterowego obiektu, zadaszonej sceny plenerowej w miejscowości Sonina na dz. nr ewid. gr. 883/1; 883,2 o konstrukcji drewnianej i powierzchni zabudowy równej: 410,05m2. Obiekt z wydzielonym zapleczem sanitarnym oraz gastronomicznym. 2.2. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej, elektrycznej oraz fotowoltaicznej, wraz z niezbędnymi przyłączami. 2.3. Wykonanie utwardzeń terenu wokół obiektu spełniających funkcję dojść do poszczególnych elementów kompleksu, alejek oraz miejsc postojowych. Utwardzenie z nawierzchnią z kostki oraz nawierzchnią żwirową. 2.4. Wykonanie obiektów małej architektury w otoczeniu sceny plenerowej, tj. grilla z wyposażeniem, ławek parkowych i koszy oraz oświetlenia parkowego zgodnie z dokumentacją projektową 2.5. Wykonanie zagospodarowania terenu działki, tj. niezbędnej niwelacji terenu, karczowania krzewów, nasadzeń, obsiania trawą. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych) do dnia 23.08.2019 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Kosztorysy ofertowe /uproszczone/. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg w Krzątce i w Komorowie o nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-07-23 - Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12 - BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 861 BOJANÓW-KOPKI W MIEJSCOWOŚCI CISÓW LAS
Dodano: 2024-07-12