Przetargi.pl
Budowa obiektów rekreacyjno - sportowych: Część nr 1: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie). Część nr 2: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa obiektu sportowego – bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park” na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie. Część nr 3: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Park leśny MICHAŁÓW” przy ulicy Okrzei w Myszkowie.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów rekreacyjno - sportowych: Część nr 1: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie). Część nr 2: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa obiektu sportowego – bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park” na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie. Część nr 3: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Park leśny MICHAŁÓW” przy ulicy Okrzei w Myszkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjno - sportowych: 1)Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie). 2)Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa obiektu sportowego – bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park” na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie. 3)Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Park leśny MICHAŁÓW” przy ulicy Okrzei w Myszkowie. 2.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 4.W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1)Część 1 zamówienia - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie); 2)Część 2 zamówienia - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa obiektu sportowego – bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park” na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie; 3)Część 3 zamówienia - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Park leśny MICHAŁÓW” przy ulicy Okrzei w Myszkowie. 5.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie lub trzy części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1 zamówienia – 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), ­dla części nr 2 zamówienia – 1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), ­dla części nr 3 zamówienia – 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1)zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę obiektów rekreacyjno – sportowych – (należy podać numer części zamówienia oraz jego nazwę). Numer referencyjny postępowania – ZP.271.7.2017.JG 2)oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 3)oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4)oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5)nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6)suma gwarancyjna; 7)okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9)warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10)zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 6.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie „ZP.271.7.2017.JG – Przetarg nieograniczony - na budowę obiektów rekreacyjno – sportowych – (należy podać numer części zamówienia) 7.Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8.Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty. 9.Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach