Przetargi.pl
Budowa obiektów małej architektury (tężni solankowej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów małej architektury (tężni solankowej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Budowa obiektów małej architektury (tężni solankowej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica” zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez firmę DUŹNIAK ANTONI USŁUGI PROJEKTOWE I REMONTOWO-BUDOWLANE „PROJ-REM”, z siedzibą w Mnichu, ul. Topolowa 7, 43-520 Chybie, stanowiącą integralną część niniejszej umowy. 2. Inwestycja obejmuje budowę tężni solankowej o konstrukcji drewnianej, z wypełnieniem słupa tężni tarniną wraz ze zbiornikiem na wodę solankową o pojemności 7500 l. Inwestycja zostanie zlokalizowana na działce nr 2421/3 przy ul. Leśnica w Brennej. Obiekt tężni solankowej został zaprojektowany jako wiata wolno stojąca na obrysie sześcioboku. W obrębie tężni przewidziano wykonanie ścieżek spacerowych z kostki brukowej granitowej zapewniających dostęp do projektowanej tężni. Ponadto projekt przewiduje wykonanie urządzeń towarzyszących jak lampy solarne, stojaki na rowery, ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice informacyjne oraz montaż urządzenia rekreacyjnego – stacjonarnego rowerka z ładowarką usb. Zakres rzeczowy obejmuje: a) budowę tężni solankowej w postaci drewnianej wiaty wolno stojącej na obrysie sześcioboku z wypełnieniem słupa tężni tarniną, b) dostawę i montaż zbiornika na wodę solankową o łącznej pojemności 7500 l., c) montaż instalacji zasilającej tężnię w solankę wraz z układem sterowania programowalnego, d) dostawę i montaż 10 ławek parkowych, e) dostawę i montaż stojaków na rowery (łącznie 15 stanowisk), f) dostawę i montaż 3 latarni zasilanych energią słoneczną, g) dostawę i montaż 5 koszy na śmieci, h) dostawę i montaż urządzenia rekreacyjnego – stacjonarnego rowerka z ładowarką usb, i) wykonanie kształtowania terenu (zmiany położenia istniejącej skarpy), j) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej granitowej o pow. 325 m2 wraz z wykonaniem obrzeży z kostki brukowej granitowej o długości 199 mb, k) wykonanie zieleńców wraz z humusowaniem i obsianiem o pow. 50m2, l) dostawę i montaż tablicy dwustronnej (informacyjnej i regulaminowej), ł) dostawę i montaż tablicy informacyjnej z opisem solanki. 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Budowa obiektów małej architektury (tężni solankowej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica”. 19.5 Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego), należy złożyć: a) w oryginale - dokument w formie papierowej należy zdeponować w Biurze Podawczym Zamawiającego (Urząd Gminy Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, parter) przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca winien umieścić oryginał dokumentu w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego oraz posiadającej następujące oznaczenia: WADIUM na: „Budowa obiektów małej architektury (tężni solankowej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica”, wraz z nazwą Wykonawcy i adresem; lub b) w oryginale - w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem kwalifikowalnym przez wystawcę (Bank lub ubezpieczyciel) na adres e-mail: skarbnik@brenna.org.pl, przed upływem terminu składania ofert. 6. Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. c) W przypadku gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów w trybie art. 22a ustawy PZP – zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści którego musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach