Przetargi.pl
Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw na działce nr 7566/1 w miejscowości Rakszawa - Basakówka

Gmina Rakszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-111 Rakszawa, Rakszawa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 261 281 , fax. 172 261 677
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rakszawa
    Rakszawa 506
    37-111 Rakszawa, woj. podkarpackie
    tel. 172 261 281, fax. 172 261 677
    REGON: 69058182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw na działce nr 7566/1 w miejscowości Rakszawa - Basakówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w Rakszawie - Basakówka, na działce nr ewidencyjny gruntu 7566/1, obręb 104 Rakszawa. Obiekt zaprojektowano jako ogólnodostępny teren rekreacyjny. Na terenie przebywać będzie jednocześnie nie więcej niż 50 ludzi. Zakres zamierzenia obejmuje: - plac zabaw dla dzieci - wyposażony w trzy urządzenia sprawnościowe tj. duży zestaw zabawowy, huśtawkę „bocianie gniazdo” i równoważnię ponadto piaskownicę, karuzelę tarczową i ławki parkowe, Zaprojektowano także dwie wolnostojące tablice informacyjne tj. regulamin placu zabaw, oraz tablicę informacyjną ogólną. Wokół całego terenu rekreacyjnego zaprojektowano ogrodzenie o wysokości 1,60m oraz dodatkowo ogrodzenie wewnętrzne o wysokości 1,10m oddzielające plac zabaw od siłowni. Zaprojektowano utwardzenie powierzchni gruntu kostką betonową o łącznej powierzchni około 510,0 m2 – w tym ciąg komunikacyjny umożliwiający wejście i wjazd na posesję oraz 10 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, z czego jedno stanowisko przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Pod urządzeniami zabawowymi o wysokości swobodnego upadku większej niż 1,0m, zaprojektowano nawierzchnię bezpieczną poliuretanową o powierzchni około 165,0 m2. Przewidziano także zamontowanie koszy na śmieci i stojaków na rowery. Projektowane urządzenia sportowo - rekreacyjne i komunalne montowane będą na stałe. Zamówienie obejmuje następujące etapy zamówienia: Etap 1: prace określone w przedmiarze robót oprócz pozycji 12, 13u oraz 71-79 Etap 2: prace określone w przedmiarze robót w pozycji 12 („podbudowa z kruszyw łamanych, górna warstwa o gr. 8 cm po zagęszczeniu”) i 13u („Nawierzchnia wylewana poliuretanowa, dwuwarstwowa – warstwa dolna SBR gr 8 cm, warstwa górna gr 1 cm EPDM barwiona w masie, wielokolorowa) oraz pozycje 71-79 dotyczących ukształtowania terenu UWAGA!: 1. zakres zamówienia nie obejmuje strefy rekreacji dotyczącej siłowni plenerowej ze strefą relaksu która jest zaprojektowana w projekcie zagospodarowania działki, 2. ze względu na dobry stan techniczny remont przepustu nie wchodzi w zakres zamówienia. Należy wykonać wyłącznie prace konserwujące przepust i przedłużające jego długość zgodne z przedmiarem robót, 3. Prace dotyczące etapu drugiego muszą być wykonane przy odpowiednich warunkach pogodowych po wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem robót. Szczegółowy zakres robót określa: - Załącznik nr 7: Przedmiar robót do SIWZ - Załącznik nr 8: Projekt zagospodarowania działki do SIWZ - Załącznik nr 9: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 9.2 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 9.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Odbiorca: Gmina Rakszawa, woj. Podkarpackie 37-111 Rakszawa, Rakszawa 506 Nr rachunku BS Żołynia 35 9175 0000 2001 0001 6476 0020 Kwota …………………. zł Tytułem Wadium - przetarg nieograniczony OŚG.271.8.2020 „…..” 9.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp). 9.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw na działce nr 7566/1 w msc Rakszawa - Basakówka.” oraz włożyć do koperty zewnętrznej . 9.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 9.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. 9.8 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP SKŁADANIA OFERT - Wraz z ofertą należy złożyć: 1) Formularz ofertowy. 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach