Przetargi.pl
Budowa obiektów małej architektury na terenie gmin członkowskich LGD Żywiecki Raj, LGD Ziemia Pszczyńska i LGD Ziemia Bielska

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Ziemia Pszczyńska" ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, 3-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 210 02 12 , fax. 32 210 02 12
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Ziemia Pszczyńska"
    3-go Maja 11
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 210 02 12, fax. 32 210 02 12
    REGON: 24105128400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lgdziemiapszczynska.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: STOWARZYSZENIE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów małej architektury na terenie gmin członkowskich LGD Żywiecki Raj, LGD Ziemia Pszczyńska i LGD Ziemia Bielska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa obiektów małej architektury na terenie gmin członkowskich LGD Żywiecki Raj, LGD Ziemia Pszczyńska i LGD Ziemia Bielska”, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Przedmiot zamówienia dotyczy budowy 34 obiektów małej architektury, na terenie gmin członkowskich LGD Żywiecki Raj, LGD Ziemia Pszczyńska i LGD Ziemia Bielska, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - dostawę i montaż 34 samoobsługowych stacji rowerowych (SR), 26 ławek solarnych (ŁS) oraz 8 zestawów gier (ZG), zwanych w treści SIWZ urządzeniami i produktami, zgodnie z podziałem wskazanym w pkt. 3.3 i 3.4 SIWZ, oraz - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i obrzeża, - zagospodarowanie terenu (podłoża) na każdej lokalizacji objętej przedmiotem zamówienia. Koszty związane z wykonaniem w/w zakresu oraz pozostałe koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt. 14.4 SIWZ, a także wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz z postanowień umownych, należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części wg przynależności do danej Lokalnej Grupy Działania: 1) Część I – Obszar Stowarzyszenia LGD „Żywiecki Raj”: Łącznie 14 lokalizacji, gdzie: - na każdej zostaną zamontowane zestawy: samoobsługowa stacja naprawy rowerów + ławka solarna. 2) Część II – Obszar Stowarzyszenia LGD „Ziemia Pszczyńska”: Łącznie 11 lokalizacji, gdzie: - na 6 zostaną zamontowane zestawy: samoobsługowa stacja naprawy rowerów + ławka solarna, - na 5 zostaną zamontowane zestawy: samoobsługowe stacje naprawy rowerów + zestaw gier. 3) Część III – Obszar Stowarzyszenia LGD „Ziemia Bielska”: Łącznie 9 lokalizacji, gdzie: - na 6 zostaną zamontowane zestawy: samoobsługowa stacja naprawy rowerów + ławka solarna, - na 3 zostaną zamontowane zestawy: samoobsługowe stacje naprawy rowerów + zestaw gier. 3.4 Wykaz tabelaryczny lokalizacji obiektów małej architektury ze wskazaniem rodzaju zestawów urządzeń i produktów montowanych na danym obiekcie, w podziale na części: L.p. Gmina Miejscowość Nr działki Urządzenia (produkty) (SR - samoobsługowa stacja naprawy rowerów, ŁS – ławka solarna, ZG – zestaw gier) Część I: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Żywiecki Raj” 1. Lipowa Lipowa 4675/7 SR + ŁS 2. Jeleśnia Korbielów 3041/2 SR + ŁS 3. Koszarawa Koszarawa 4837/6 SR + ŁS 4. Łodygowice Łodygowice 5236/4 SR + ŁS 5. Łękawica Łękawica 276/43 SR + ŁS 6. Gilowice Gilowice 7309/12 SR + ŁS 7. Ślemień Ślemień 4676 SR + ŁS 8. Świnna Świnna 1119 1120 SR + ŁS 9. Czernichów Międzybrodzie Bialskie 1462/69 SR + ŁS 10. Milówka Milówka 4232 SR + ŁS 11. Radziechowy-Wieprz Wieprz 863 SR + ŁS 12. Węgierska Górka Cisiec 8435/26 8435/27 8435/28 SR + ŁS 13. Rajcza Rajcza 10301/117 10301/118 SR + ŁS 14. Ujsoły Ujsoły 6904 SR + ŁS Część II: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Pszczyńska” 1. Bieruń Ściernie 179/6 SR + ŁS 2. Bojszowy Świerczyniec 786/140 SR + ZG 3. Goczałkowice – Zdrój Goczałkowice – Zdrój 747/112 SR + ŁS 4. Kobiór Kobiór 1214/44 SR + ZG 5. Suszec Kryry 2029/15 SR + ZG 6. Ornontowice Ornontowice 2052/26 SR + ŁS 7. Orzesze Orzesze 1323/213 SR + ŁS 8. Pawłowice Pniówek 548/61 SR + ZG 9. Pszczyna Łąka 3099/21 SR + ŁS 10. Miedźna Wola 1897/31 SR + ZG 11. Wyry Wyry 800/108 SR + ŁS Część III: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Bielska” 1. Jaworze Jaworze 464/9 SR + ŁS 2. Bestwina Bestwina 89/66 SR + ZG 3. Czechowice-Dziedzice Bronów 1401 SR + ŁS 4. Wilkowice Wilkowice 5533/3 SR + ŁS 5. Wilamowice Pisarzowice 2011/3 SR + ŁS 6. Porąbka Porąbka 1904 SR + ŁS 7. Buczkowice Buczkowice 2452 SR + ŁS 8. Jasienica Rudzica 2/3 SR + ZG 9. Kozy Kozy 1693/1 1693/2 SR + ZG 3.5 Szczegółowy opis urządzeń i produktów objętych przedmiotem zamówienia zawierają karty katalogowe stanowiące zał. 12.1 – 12.5 do SIWZ, gdzie: 1) Samoobsługowa stacja naprawy rowerów (SR) – karta katalogowa stanowi zał. nr 12.1 do SIWZ. Istotne parametry w/w urządzenia (produktu), które musi posiadać SR zostały wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ. 2) Ławka Solarna (ŁR) – karta katalogowa stanowi zał. nr 12.2 do SIWZ. Istotne parametry w/w urządzenia (produktu), które musi posiadać SR zostały wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ. 3) Zestaw gier (ZG) obejmujący: 1. stół betonowy do gry w piłkarzyki - karta katalogowa stanowi zał. 12.3 2. stół betonowy do gry w szachy - karta katalogowa stanowi zał. 12.4 3. stół betonowy do tenisa stołowego - karta katalogowa stanowi zał. 12.5 Istotne parametry, które muszą posiadać poszczególne urządzenia (produkty) wchodzące w ZG zostały wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ. 3.6 Pozostałe wymagania dotyczące urządzeń i produktów objętych przedmiotem zamówienia, w tym sposobu montażu: 1) minimalne wymagania oraz parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe dotyczące istotnych cech urządzeń i produktów instalowanych w ramach przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzu istotnych parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i produktów objętych przedmiotem zamówienia, stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, Uwaga: Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, każdy WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY załączyć do oferty wypełniony formularz istotnych parametrów technicznych i jakościowych oferowanych urządzeń i produktów objętych przedmiotem zamówienia, stanowiący zał. 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 3.6 SIWZ. Przedmiot dostawy, stanowiący treść oferty, musi być jednoznacznie określony w dacie złożenia oferty. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów wskazanych w pkt. 6.4.3) lit. a) SIWZ, potwierdzających spełnianie przez oferowane urządzenia i produkty wymagań określonych przez zamawiającego. Dokumentów tych (kart materiałowych) nie należy składać wraz z ofertą. 2) jeżeli dokumentacja projektowa (w tym karty katalogowe) lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wskazuje na odmienne wymagania dla urządzeń i produktów niż określone w zał. nr 2 do SIWZ, nadrzędnym dokumentem jest zał. nr 2 do SIWZ; 4) urządzenia i produkty należy usytuować i montować z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa zalecanej przez producenta danego urządzenia/produktu; 5) fundamenty: - wymagany dla każdej samoobsługowej stacji naprawy rowerów (SR) oraz dla każdej ławki solarnej (ŁS) - sposób osadzenia, zakotwienia urządzeń należy wykonać zgodnie z rysunkiem i opisem stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ; - do wykonania fundamentu należy stosować beton min. C20/25; głębokość posadowienia fundamentu – zgodnie z wytycznymi producenta oraz wytycznymi wskazanymi w projekcie 6) kolorystyka projektowanych urządzeń i produktów: - samoobsługowa stacji naprawy rowerów (SR) - wymagany kolor pomarańczowy (zatwierdzony przez Zamawiającego), - pozostałe urządenia i produkty – kolorystyka zostanie uzgodniona z wykonawcą po podpisaniu umowy; 7) pod zamontowanymi urządzeniami należy wykonać utwardzenie terenu kostką betonową na podbudowie, ograniczoną obrzeżami chodnikowym. Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót zawarte w dokumentacji projektowej; 8) Zamawiający wymaga, aby zastosowane przy realizacji zamówienia urządzenia i produkty (w tym ich elementy składowe), posiadały wymagane przepisami prawa dokumenty; W trakcie robót, przed przystąpieniem do montażu, instalacji, itp. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów (atestów, kart technicznych, aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczenia, itp.), które pozwolą na ocenę zgodności wyrobów z ofertą Wykonawcy - Zamawiający na tej podstawie wydaje zgodę na przystąpienie do danego zakresu robót. 9) stanowiące przedmiot zamówienia urządzenia (produkty) muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad; 10) WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY UDZIELIĆ GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z PONIŻSZYMI POSTANOWIENIAMI: - Wykonawca udzieli jednolitej gwarancji na roboty budowlane, dostawy, instalacje, urządzenia, produkty oraz materiały, objęte zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, na okres min. 60 miesięcy (w ramach kryterium oceny ofert), niezależnie od rękojmi, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad, - Wykonawca będzie przeprowadzać w udzielonym okresie gwarancyjnym, co najmniej 1 raz w każdym roku gwarancyjnym, w ramach wynagrodzenia umownego, wymagane przeglądy gwarancyjne i kompletne czynności konserwacyjne (serwisowe), niezbędne do utrzymania gwarancji udzielonej na kompletny przedmiot zamówienia (roboty budowlane, dostawy, instalacje, urządzenia, produkty, materiały), bez wezwania zamawiającego, zgodnie z postanowieniami określonymi w istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ oraz z uwzględnieniem postanowień zawartych w zał. 2 do SIWZ (wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt również wszystkie części i materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i serwisowych); 3.7 Równoważność oferty. Dopuszczalne odstępstwa od parametrów określonych w dokumentacji projektowej dla produktów objętych przedmiotem zamówienia. Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń/produktów i samych urządzeń/produktów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz zał. nr 2 do SIWZ, zwane dalej dokumentacją. Zamieszczone w w/w dokumentacji ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy, obrazują jakie urządzenia/produkty spodziewa się uzyskać Zamawiający i mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wszelkie nazewnictwo zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jedynie jako wskazówkę ułatwiającą identyfikację typu urządzenia/produktu pożądanego przez Zamawiającego. W związku z powyższym, dla urządzeń i produktów (urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, itp.), które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określone marki zastosowane. Ponadto, dla urządzeń i produktów (urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, itp.), które w w/w dokumentacji zostały opisane poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy na etapie złożenia oferty. Poprzez dopuszczenie zastosowania rozwiązań równoważnych, należy rozumieć zastosowanie urządzeń i produktów, o parametrach nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zachowania minimalnych wymagań określonych w zał. nr 2 do SIWZ i spełniających, co najmniej w tym samym zakresie, wymagań Zamawiającego, tj. charakteryzujących się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Urządzenia mogą spełniać więcej funkcji niż określone w przedmiocie zamówienia, jednak nie mniej. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń i produktów niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Dopuszczalne odstępstwa (granice tolerancji, odchylenia) od parametrów technicznych i jakościowych dla urządzeń i produktów zostały określone przy opisie poszczególnych urządzeń/ produktów w zał. nr 2 do SIWZ w kolumnie 2. 3.8 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz wyceny– zał. 1.A (LGD Żywiecki Raj) b) formularz wyceny– zał. 1.B (LGD Ziemia Pszczyńska) c) formularz wyceny– zał. 1.C (LGD Ziemia Bielska) d) formularz istotnych parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i produktów objętych przedmiotem zamówienia – zał. nr 2 (formularz należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą), e) projekty wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) obiektów małej architektury realizowanych na terenie LGD Żywiecki Raj – zał. 8, w tym: - 14 map zasadniczych opracowanych odrębnie dla każdej lokalizacji - zał. 8.1 – 8.14, - przedmiar robót dla wszystkich lokalizacji realizowanych na terenie LGD Żywiecki Raj – zał. 8.15 f) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) obiektów małej architektury realizowanych na terenie LGD Ziemia Pszczyńska – zał. 9, w tym: - 11 projektów budowlano – wykonawczych opracowanych odrębnie dla każdej lokalizacji – zał. 9.1 – 9.11 - przedmiar robót dla wszystkich lokalizacji realizowanych na terenie LGD Ziemia Pszczyńska – zał. 9.12 g) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) obiektów małej architektury realizowanych na terenie LGD Ziemia Bieska – zał. 10, w tym: - 9 projektów planu zagospodarowania terenu opracowanych odrębnie dla każdej lokalizacji – zał. 10.1 – 10.9 - przedmiar robót dla wszystkich lokalizacji realizowanych na terenie LGD Ziemia Bielska – zał. 10.10 h) projekt fundamentów dla stacji rowerowej oraz dla ławki solarnej – zał. 11, i) karty katalogowe urządzeń i produktów objętych przedmiotem zamówienia – zał. 12, w tym: - samoobsługowa stacja naprawy rowerów - zał. 12.1 - ławka solarna – zał. 12.2 - zestaw gier obejmujący: 1. stół betonowy do gry w piłkarzyki - zał. 12.3 2. stół betonowy do gry w szachy - zał. 12.4 3. stół betonowy do tenisa stołowego - zał. 12.5 i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz j) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót obiektów małej architektury wykonywanych na terenie gmin członkowskich LGD Żywiecki Raj, LGD Ziemia Pszczyńska oraz LGD Ziemia Bielska – zał. nr 13; 3.9 Każda z LGD, wskazana w pkt 1 SIWZ, podpisze odrębnie umowę na realizację zamówienia z WYKONAWCĄ. W związku z tym: - odbiór robót będzie dokonywany protokolarnie, odrębnie dla każdego zakresu robót określonego odpowiednio wg zał. 1.A/ 1.B/ 1.C, - każde LGD otrzyma odrębną fakturę za wykonany zakres prac, wskazany odpowiednio w zał. 1.A, 1.B i 1.C, na podstawie którego WYKONAWCA określi cenę ofertową (wynagrodzenie ryczałtowe brutto) za wykonany zakres. 3.10 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.11 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  45000000-7 Roboty budowlane  45212140-9 Obiekty rekreacyjne  45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne  45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni  37530000-2 Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich 3.12 Zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Stosownie do powyższego wymogu: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i montażowych (w tym związanych z obsługą sprzętu i urządzeń), niezbędnych do realizacji zakresu robót objętych zał. 1.A, 1.B i 1.C, do SIWZ, Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście w/w czynności, m.in. osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3.12.1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.12.1): a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, - wykaz (lista) osób, których dotyczy oświadczenie wykonawcy, wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do treści przedstawionego mu oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3.12.3) lit. a), Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego przedłożyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781), a także rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nie przedstawienia zamawiającemu w wyznaczonym terminie informacji o których mowa w pkt. 3.12.3) lit. a), wykonawca będzie płacił każdorazowo zamawiającemu karę w wysokości 2.000,00 zł; b) w przypadku nie przedstawienia zamawiającemu w wyznaczonym terminie dokumentów o których mowa w pkt. 3.12.3) lit. b), wykonawca będzie płacił każdorazowo zamawiającemu karę w wysokości 2.000,00 zł c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; d) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3.12.3) lit. a) lub 3.12.3) lit. b), zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w umowie w §10 istotnych postanowień umowy (zał. nr 7 do SIWZ), w tym jak za nienależyte wykonanie zamówienia; e) w przypadku nie wywiązania się wykonawcy z obowiązku zatrudniania osób wykonujących czynności opisanych przez Zamawiającego na umowę o pracę, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT.: 6.2 SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane Formularze wyceny – zał. 1.A, 1.B, 1.C do SIWZ, które po złożeniu przez wykonawcę będą stanowić jego kosztorysy ofertowe; 3) Wypełniony i podpisany formularz istotnych parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i produktów objętych przedmiotem zamówienia – zał. nr 2 do SIWZ; 4) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej). A TAKŻE ZGODNIE Z PKT. 6.1.5 SIWZ - ZOBOWIĄZANIE (JEŻELI DOTYCZY) ORAZ ZGODNIE Z PKT 7.3 SIWZ - TŁUMACZENIA (JEŻELI DOTYCZY);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach