Przetargi.pl
Budowa nowych oraz modernizacja istniejących miejsc do rekreacji i wypoczynku w plenerze w miejscowości Sulików II etap - Remont i wymiana nawierzchni wraz z wydzieleniem miejsc postojowych oraz elementów malej architektury na Placu Wolności w Sulikowie.

Gmina Sulików ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7787613 , fax. 75 7756922
  • Data zamieszczenia: 2012-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
    ul. Dworcowa 5 5
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7787613, fax. 75 7756922
    REGON: 23082144000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulikow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowych oraz modernizacja istniejących miejsc do rekreacji i wypoczynku w plenerze w miejscowości Sulików II etap - Remont i wymiana nawierzchni wraz z wydzieleniem miejsc postojowych oraz elementów malej architektury na Placu Wolności w Sulikowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Teren objęty opracowaniem obejmuje działki nr 615, 576/2 - AM2 obręb Sulików. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obrębu Sulików rynek objęty jest ochroną konserwatorską. Układ przestrzenny Sulikowa wpisany jest do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( wpis nr 376 z 25.11.1956r.) Przebudowie podlegają nawierzchnie chodników, miejsc postojowych oraz zaprojektowano nowe zagospodarowanie terenu wewnątrz placu wraz z budową nowych oraz modernizacją istniejących miejsc do rekreacji i wypoczynku. Po stronie wschodniej placu części zewnętrznej projektuje się dodatkowe miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Nowe nawierzchnie chodników, zatok, miejsc postojowych wykonane będą z betonowej kostki brukowej typ staromiejski o grubości 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego. Nawierzchnie zostaną zróżnicowane rodzajem oraz kolorem kostki. Projektuje się nawierzchnie miejsc postojowych oraz zatoki autobusowej z kostki betonowej brukowej tzw. starobruk wielkopolski w kolorze czarnym, natomiast na chodnikach bruk wielkopolski w kolorze szarym wg katalogu ZPB Kaczmarek. Nawierzchnia: chodników, miejsc postojowych oraz zatok postojowych otrzymuje spadek poprzeczny 2,0%. Zaprojektowano dodatkowo ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej brukowej gr. 8cm (bez fazy), w celu sprawniejszego odpływu wód opadowych i roztopowych. W ramach miejsc do rekreacji i wypoczynku zostaną zabudowane nowe ławki parkowe wraz z koszami na śmieci, nowa stylizowana pompa do wody, tablice informacyjne, stojaki na rowery i zegar. Tereny zielone zostaną uporządkowane poprzez odnowienie trawników i nowe nasadzenia drzew i krzewów. Podstawowe powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - miejsca postojowe, zatoka autobusowa, zjazd 572,10 m2 - chodniki 2112,00 m2 - tereny zielone / trawniki 735,90 m2 Długości zabudowanych elementów liniowych: - krawężniki 692,00 mb - obrzeża 235,00 mb - ściek z betonowej kostki brukowej 274,00mb. Wskazania w projekcie budowlano - wykonawczym z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji autora projektu lub zgody Konserwatora Zabytków, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób umożliwiający mieszkańcom i właścicielom sklepów dojazd do posesji oraz nie utrudniający dostęp klientów do punktów handlowych i usługowych. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia inwestorowi, przed rozpoczęciem prac, harmonogramu robót uwzględniający organizację zapewniającą terminową ich realizację z zachowaniem zasady, jak najmniejszych utrudnień dla ruchu kołowego i pieszego w obrębie rynku i przyległych ulic. W przypadkach, gdzie będzie to konieczne, wykonawca opracuje oraz wykona na własny koszt - włącznie z niezbędnymi ustawowymi uzgodnieniami - projekt organizacji ruchu łącznie z ustawieniem znaków drogowych na czas trwania budowy. Załatwianie wszystkich formalności i kosztów związanych z realizacją budowy leżą po stronie wykonawcy. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane obciążają wykonawcę. Materiały z rozbiórki kostka betonowa, krawężniki itp.) nadające się do ponownego wykorzystania przez Gminę należy składować w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa (rysunki, przekroje) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załączony przedmiar robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sulikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach