Przetargi.pl
„Budowa nowoczesnej infrastruktury rekreacyjno – turystycznej w ramach Lokalnej Grupy Działania Sierpeckie Partnerstwo”- „Budowa tężni w parku im. J. Korczaka w Sierpcu”

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 61101548300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa nowoczesnej infrastruktury rekreacyjno – turystycznej w ramach Lokalnej Grupy Działania Sierpeckie Partnerstwo”- „Budowa tężni w parku im. J. Korczaka w Sierpcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa nowoczesnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w ramach Lokalnej Grupy Działania „Sierpeckie Partnerstwo” – w ramach zadania zostanie wykonana „Budowa tężni w parku im. J. Korczaka w Sierpcu”. W ramach zamówienia przewidziano dostawę i montaż: • tężni solankowej w kształcie walca o wymiarach podstawy średnica 3 m i wysokości 4 m, (drewno, sosna lub świerk- zaimpregnowane przeciw grzybom do stopnia NRO, kolor naturalny); • niecki betonowej o średnicy 5,5 m wraz z uzupełnieniem solanki w ilości 5 m3 przez 7 miesięcy; • przyłącza energetycznego kablem min. 5x2,5 mm wraz z projektem; • przyłącza wody rurą fi 32 mm wraz z projektem; • przyłącza do kanalizacji sanitarnej rurą fi 160 mm wraz z projektem; • roboty rozbiórkowe i wywóz ziemi; 2. Podstawą realizacji robót jest wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić w zakresie obsługi, zasad bezpieczeństwa w tym instruktaż konserwacji i demontażu przed sezonem zimowym, osoby wskazanej przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji tężni, instrukcji korzystania z tężni a także książki serwisowej. 5. Zamawiający wymaga doposażenia istniejącego zasilania elektrycznego we wszystkie zabezpieczenia dla prawidłowego wykonania i działania inwestycji. 6. Zamawiający wymaga doposażenia istniejącego przyłącza do kanalizacji sanitarnej i przyłącza wody do prawidłowego działania tężni. 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) Dokumentacja techniczna 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3) Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwatysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium; 2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach