Przetargi.pl
Budowa nowoczesnego i funkcjonalnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chęcinach

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3151006 , fax. 041 3151085
  • Data zamieszczenia: 2010-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3151006, fax. 041 3151085
    REGON: 00052766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowoczesnego i funkcjonalnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chęcinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adres inwestycji: Chęciny, ul. Armii Krajowej i Partyzantów działka nr ewidencyjny 1095/2 o pow.całkowitej18.229 m2 Zakres inwestycji obejmuje: - Budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem (m.in.: widownia, winda, zaplecze higieniczno-sanitarne, siłownia, sala rehabilitacji, pomieszczenia zaplecza sportowego oraz pomieszczenia techniczne), infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem. - Boiska zewnętrzne - Parkingi dla samochodów osobowych i autokarów, drogi dojazdowe i dojścia, zjazdy do istniejących dróg - z kostki brukowej - Oświetlenie terenu i przyłącza - Zieleń ozdobna i izolacyjna Budynek hali sportowej usytuowany na terenie istniejącej niezabudowanej działki należącej do Inwestora. Obiekt niepodpiwniczony o prostej bryle z dachem zakrzywionym o kształcie łukowym. Pokrycie z papy termozgrzewalnej uszlachetnionej kolorowej. Przekrycie hali -dźwigary z drewna klejonego w formie kratownicy o kształcie łukowym. Zaplecza usytuowane w szczycie hali. Ściany szczytowe oblicowane kamieniem. Całość obiektu w konstrukcji tradycyjnej z uwzględnieniem zminimalizowania kosztów i optymalizacji układu funkcjonalnego. Hala sportowa z pełnowymiarowym boiskiem do piłki ręcznej oraz boiskami do koszykówki , siatkówki, badmintona, tenisa ziemnego. Przystosowana do gimnastyki sportowej i akrobatyki sportowej, zapasów, judo. Zaplecze socjalno-techniczne uwzględnia m.in.: - szatnie i łazienki dla sportowców, - sala ćwiczeń dla osób niepełnosprawnych, - toalety ogólnodostępne dla widzów (w tym dla niepełnosprawnych), - pokoje trenerskie, - gabinet lekarski, - pomieszczenie siłowni i ćwiczeń fitnes, - stanowisko komentatora, - szatnie dla widzów, - pomieszczenia pod usługi gastronomiczne (bufet, kawiarnia) - magazyny, pomieszczenia gospodarcze wynikające z potrzeb technologicznych obiektu. Budynek wyposażony w 4 klatki schodowe i windę przeznaczoną również dla niepełnosprawnych Kubatura budynku 37.088,00m3 Pow. zabudowy 3.409,17m2 Pow. użytkowa 5.281,94m2 Wysokość: max. 11,98m Szerokość elewacji frontowej od strony ulicy Armii Krajowej wynosi 61,28m Max. ilość osób w hali: 1000 + 200 (dodatkowo na widowni) + kadra i zawodnicy w ilości 60 osób Budynek podłączony do istniejących na terenie sieci zewnętrznych i wyposażony w instalacje: - wodociągową - elektryczną - teletechniczną - wentylacji mechanicznej - antywłamaniową - system sygnalizacji pożaru - systemu kontroli dostępu - monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego - nagłośnienia sali sportowej - RTV Ponadto budynek wyposażony w niezbędne elementy trwale związane z podłożem, takie jak: - siedziska w sali sportowej - wyposażenie łazienek - żaluzje w sali sportowej (elektrycznie sterowane pilotem) oraz wyznaczonych pomieszczeniach - lada szatniowa i bufetowa Sala sportowa będzie wyposażona w pełnym zakresie m.in.: - kosze najazdowe - drabinki - siatki zabezpieczające ściany szczytowe - bramki do piłki ręcznej i nożnej halowej - wyposażenie w słupki i siatki do gier zespołowych Wykonanie boisk zewnętrznych Pow. boiska do piłki ręcznej z poliuretanu 1.056,00m2 Pow. boiska do tenisa z poliuretanu 723,97m2 Pow. dojść z kostki brukowej gr 6cm 1.368,28m2 Pow. dojazdów i parkingów z kostki brukowej gr 8cm 5.538,13m2 Budowa dwóch zjazdów z drogi gminnej ( ul. Armii Krajowej) oraz jeden zjazd z projektowanej ulicy na dz. 1095/1 po północnej stronie terenu inwestycji. Budowa parkingu na 111 miejsc parkingowych - w tym 5 miejsc dla niepełnosprawnych oraz 4 miejsca dla autokarów. Oświetlenie terenu i przyłącza W zakres prac wchodzi wykonanie: zasilenie złącza kablowego, położenie kabla zasilającego latarnie, montaż oprawy i słupów oświetleniowych, wykonanie ochrony od przepięć i ochrony od porażeń prądem elektrycznym. W ramach oświetlenia boisk należy wykonać 8 szt. latarni, dla oświetlenia parkingów i drogi przy hali przewidziano 12 słupów oświetleniowych. Zieleń ozdobna i izolacyjna - powierzchnia trawiasta - 500 m2 Usytuowanie oraz zestawienie zieleni wg planu zagospodarowania. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt budowlany b) projekt wykonawczy c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót d) decyzja znak: B.II.7351-11-16/2010 o pozwoleniu na budowę Przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku. UWAGA! 1. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: - określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń , - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Wykonawcy zobowiązani są dokonać wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub po?chodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produk?tów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zama?wiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w doku?mentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku reali?zacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z prze?projektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przed?miotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaga?niami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie po?wyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonanie zamówienia obejmuje również: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania pla?cu budowy, utrzymania i później likwidacji zaplecza budowy, wraz z wykonaniem i likwidacją mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowanie, - organizację ruchu na czas prowadzenia robót i zajęcia pasa drogowego, - odwodnienie terenu budowy i ewentualne pompowanie wody, - wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi z jej zakupem, ewentualną wymianę gruntów lub ich za?gęszczanie, jak i nakłady na roboty w związku ze zmianą kategorii gruntu, - właściwe postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy; Wy?konawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środo?wiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego (ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz usta?wa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); - przekopy kontrolne, w tym wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istnieją?cym uzbrojeniem, - ewentualną wycinkę drzew, krzaków wraz z uzyskaniem stosownych decyzji w imieniu Zama?wiającego, jeżeli taka konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie niezbędnych rusztowań, - odtworzenia dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, - pełną obsługę geologiczną i geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego (z uwzględnieniem stanu wynikającego z wykona?nych robót budowlanych) po zakończeniu realizacji robót, - przeprowadzenie rozruchu technologicznego (po stronie Wykonawcy koszty mediów, zużycia materiałów dla potrzeb rozruchu, badań, ocen, analiz wraz z kosztem uzyskania stosownych badań przez odpowiednie instytucje w tym zakresie, jeżeli jest to wymagane przepisami prawa oraz sporządzenie dokumentacji z rozruchu), - opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wy?mienionych w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego, - dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu, w tym m.in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu oraz instrukcje stanowiskowe, - przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń obiektu wraz ze szkoleniami stanowiskowymi, - dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż. (ga?śnice, koce, itp.),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 500 000.00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach