Przetargi.pl
Budowa nowej studni głębinowej z utworów jurajskich wraz z likwidacją starej studni na ujęciu SUW w Mieleszynie

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 98-430 Bolesławiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7836722
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    ul. Rynek 1 1
    98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie
    tel. 062 7836722
    REGON: 00053270200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej studni głębinowej z utworów jurajskich wraz z likwidacją starej studni na ujęciu SUW w Mieleszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace geologiczne i budowlane na terenie istniejącego ujęcia wody w miejscowości Mieleszyn, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 2683/9, wykonanie otworu nr 3 do głębokości około 45 m, ujmującego wody podziemne z jurajskiego poziomu wodonośnego. Otwór należy wykonać zestawem wiertniczym do wierceń obrotowo - udarowych (metodą udarowo okrętną). Głębokość projektowanego otworu wyniesie około 45,0 m, . Wiercenie otworu należy rozpocząć w rurach ? 20 a na odcinku poniżej 20,0 m zmienić na ? 16 , do końca wiercenia. Na głębokości ok. 45,0 m należy postawić filtr kolumnowy z rur PCV SBF-K 250/300 . Po opuszczeniu filtra należy obsypać go żwirem w przelocie 45,0-25,0 m a w przelocie 25,0-0,0 m otwór uszczelnić mleczkiem iłowym. Następnie kolumny rur roboczych ? 20 i ? 16 z otworu usunąć. Szerokość szczeliny, granulacje osypki żwirowej oraz ilość prowadników ustali nadzór geologiczny po przewierceniu warstwy wodonośnej. W trakcie wiercenia otworu należy pobierać próby skał z każdej wyróżniającej się warstwy po nawierceniu warstwy wodonośnej należy dokonać stabilizacji lustra wody. Po zakończeniu wiercenia i filtrowania przeprowadzić pompowanie oczyszczające przez okres ok. 24 godz. do całkowitego oczyszczenia wody i osiągnięcia maksymalnej wydajności. Następnie wprowadzić środek dezynfekujący i pozostawić na 24 godz. Próbne pompowanie należy przeprowadzić z jedną wydajnością (ok. 50 m3/h ) metodą ruchu nieustalonego przez okres 12h. W trakcie pompowania otworu 3 studnia nr 2 winna być wyłączona z eksploatacji oraz obserwowana pod względem zachowania się lustra wody. Pod koniec pompowania pobrać próby wody do analizy fizyko-chemicznej. Pompowanie pomiarowe (parametryczne) otworu, jednostopniowe z wydajnością około 50,0 m3/h w czasie 72 godz. - przerwa technologiczna 72 godz. na pomiary wznosu zwierciadła wody. Otwór studzienny - głowicę studni zabezpieczyć obudową z kręgów studziennych betonowych posadowionych na płycie betonowej, wyniesionych ponad poziom terenu. Likwidację studni nr 1 przeprowadzić w sposób następujący: -zmierzyć głębokość otworu i zrobić odcisk utopionej pompy -zmierzyć głębokość zalegania lustra wody -zdezynfekować otwór i materiały przeznaczone do likwidacji -przerwać pracę na okres 24h -jeżeli będzie to możliwe dokonać wyciągnięcia utopionych rur i pompy -wyciągnąć z otworu filtr ? 9 5/8(cala)/11 3/4(cala) oraz rury obsadowe ? 16 (22,0m) W trakcie wyciągania rur otwór na głębokości 45 - 16,5 m otwór zlikwidować pospółką budowlana a na głębokości 16,5 m - 1,8 m otwór zlikwidować gliną. Obudowa studni powinna być zlikwidowana; wyciągnąć betonową obudowę a wykop utwardzić warstwą gliny a na powierzchni rozsypać 0,50 m warstwę ziemi ogrodniczej pomieszanej z ziemią gruntową i obsiać trawą. W przypadku braku możliwości wyciągnięcia filtra i rur obsadowych lub ich urwanie otwór należy zlikwidować zgodnie z profilem geologicznym. Wyniki pompowania pomiarowego posłużą do określenia parametrów hydrogeologicznych i eksploatacyjnych otworu. Wykonawca powinien posiadać stosowne uprawnienia do wykonania powyższego zamówienia. Wykonawca po wykonaniu robót przewidzianych zamówień powinien przedstawić protokół zdawczo - odbiorczy. 2.1. Zakres zamówienia publicznego obejmuje: a) organizację terenu budowy, b) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, c) wykonanie robót budowlanych według Projektu prac geologicznych oraz specyfikacji technicznej oraz SIWZ, d) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem i pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych, e) opracowanie dwóch egzemplarzy pełnej, kompletnej dokumentacji odbioru końcowego robót oraz zapewnienie wszelkich czynności prowadzących do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu w sposób wymagany przepisami prawa budowlanego (w przypadku odstępstw od zatwierdzonych projektów przeprowadzenie stosownej procedury określonej polskim prawem). 2.2. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wskazaniom firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzyszą wyrazy (lub równoważne). Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne, o parametrach nie gorszych niż wymienione. 2.3. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie, podczas której zbierze informacje o nieruchomości niezbędne do właściwej kalkulacji wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz właściwego zaplanowania i organizacji wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł , słownie: cztery tysiące złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: Jest niezgodna z ustawą. Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. Zawiera błędy w obliczeniu ceny, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z kosztorysem ofertowym.- opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu, na podstawie projektu prac geologicznych, wymagań niniejszej SIWZ oraz oględzin terenu budowy (wskazane w projekcie prac geologicznych wszelkie nazwy własne firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych mają wyłącznie charakter informacyjny i należy w odniesieniu do nich stosować wyrażenie (lub równoważne)) Załącznik nr 2 - oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej. Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Załącznik nr 4 - wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym. Załącznik nr 5 - wykaz wykonywanych robót geologicznych. Załącznik nr 6 - oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe Załącznik nr 7 - potencjał kadrowy. Załącznik nr 8 - zakres robót przewidywanych do powierzenia podwykonawcom. Załącznik nr 9 - zaparafowany wzór umowy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz co najmniej 2 robót geologicznych, o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto, wykonywanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, . Potwierdzeniem wykazu wykonywanych robót budowlanych mogą być: a) referencje, b) protokoły odbioru, c) lub inne, z których wynikałaby rzetelność wykonanych robót. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - roboty tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego - roboty dotyczące odwiertów studni. 3.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.5.Dokumenty stwierdzające, że osoba, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia to jest.: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami geologicznymi i budowlanymi, b) zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis kierownika robót na listę członków tej izby. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.2. informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ofert. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.1, 2.6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach i podpunktach dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.boleslawiec.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach