Przetargi.pl
Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś

GMINA MAŁA WIEŚ ogłasza przetarg

  • Adres: 09-460 Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 24 269 79 60
  • Data zamieszczenia: 2023-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MAŁA WIEŚ
    ul. Jana Kochanowskiego 1
    09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie
    tel. + 48 24 269 79 60
    REGON: 611015750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malawies.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Mała Wieś”, a w szczególności:1. wykonanie robot budowlanych w zakresie określonym w niniejszej umowie oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i jej załącznikach, w tym:1.1. wykonanie robót budowlanych objętych Decyzją nr 527/2022 z dnia 21.06.2022 r. tj. pozwolenie na budowę stacji uzdatniania wody na dz. nr ewid. 145/3, 144, 103, 41, 20, 161, 162/2, 162/3, położonych w obrębie ewid. 0012 Lasocin, gm. Mała Wieś, w pow. płockim.1.2. wykonanie robót budowlanych objętych Decyzją Nr 80/22/PE.I z dnia 29.03.2022 r. zatwierdzającą „Projekt robót geologicznych na wykonanie studni awaryjnychNr 1A i Nr 2A na terenie ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w miejscowości Lasocin, gm. Mała Wieś, pow. płocki, woj. mazowieckie.1.3. wykonanie robót budowlanych objętych Decyzją Nr WA.ZUZ.7.4210.306.2022.KZ z dnia 21.11.2022 r. tj. pozwolenie wodno prawne na wykonanie obiektów do ujmowania wód podziemnych – studni głębinowych nr 1A i nr 2A, zlokalizowanych na terenie ujęcia wód podziemnych w miejscowości Lasocin, gm. Mała Wieś,o parametrach określonych w ww. decyzji.1.4. wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do użytkowania obiektu (w tym: prawomocnej decyzji na użytkowanie),1.5. przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi nowej oczyszczalni ścieków,Przedmiot zamówienia zakłada budowę nowej stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Nowa stacja uzdatniania wody zostanie usytuowana w miejscowości Lasocin na działce nr 145/3 (budynek techniczny z infrastrukturą), działce nr 162/3, na której znajduje się studnia nr 2 oraz na działkach nr 144, 103, 41, 20, 161, 162/2, na których znajduje się planowana infrastruktura stacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, a w szczególności:1. dokumentacji technicznej / dokumentacji projektowej, 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 3. przedmiarach robót 4. projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Programu: Programu: Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:2.1. pieniądzu,2.2. gwarancjach bankowych,2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Urząd Gminy Mała WieśNr rachunku: 11 9011 0005 0005 6573 2000 0300Tytuł przelewu: Wadium – RGK.271.11.2023Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.2- 2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy dzień upływu terminu związania ofertą.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zamawiający zwróci wadium w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności lub złożenia przez wykonawcę wniosku, o których mowa odpowiednio w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy.9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.4. zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości brutto co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100 groszy). Wykonawca winien jest wykazać, że ww. zamówienie zostało wykonane należycie.b) skieruje do realizacji zamówienia:- Kierownika Budowy – który:• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.),• wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego.- Kierownika Robót Elektrycznych – który:• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.),• wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego.- Kierownika Robót Sanitarnych – który:• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.),• wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego.Zamawiający dopuszcza pełnienie kilku funkcji z wymienionych powyżej przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach