Przetargi.pl
Budowa nowej siedziby przedszkola miejskiego w dzielnicy Brzezinka w Gliwicach wraz z zagospodarowaniem terenu w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach (4).

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej siedziby przedszkola miejskiego w dzielnicy Brzezinka w Gliwicach wraz z zagospodarowaniem terenu w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach (4).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane związane z budową budynku przedszkola wraz z częściowymi zmianami zagospodarowania terenu przyszkolnego istniejącego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 6 SIWZ: - dokumentacji projektowej: Załącznik nr 6-P.01 : projekt budowlany budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach, tom I Załącznik nr 6-P.02 : projekt budowlany budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach, tom II , Projekt zagospodarowania terenu Załącznik nr 6-P.03 : projekt budowlany wykonawczy budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach, tom III, Projekt architektoniczno-budowlany (z pominięciem wyposażenia sal i kuchni) Załącznik nr 6-P.04 : projekt budowlany wykonawczy budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach, tom III, Projekt architektoniczno-budowlany - konstrukcja Załącznik nr 6-P.05 : projekt budowlany wykonawczy budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach, tom III, Projekt architektoniczno-budowlany - instalacje elektryczne Załącznik nr 6-P.06 : projekt budowlany wykonawczy budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach, tom III, Projekt architektoniczno-budowlany - instalacje sanitarne - załącznik nr 6-P.07: wyjaśnienia i uzupełnienia PB+PW, załącznik nr 6-P.08, projekt budowlano - wykonawczy budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach, tom III, Projekt Budowlano - Wykonawczy - Przyłącza oraz zewnętrzne instalacje sanitarne, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót: Załącznik nr 6-ST.01 : specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - roboty budowlane Załącznik nr 6-ST.02 : specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne Załącznik nr 6-ST.03 : specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne Załącznik nr 6 - ST.04 : specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje zewnętrzne wod - kan - przedmiarach robót (kosztorysy ślepe) : Załączniki nr od 6-K.01 do 6-K.05 : przedmiary robót i kosztorysy ślepe (nakładcze szczegółowe) w zakresie budowy budynku przedszkola (z pominięciem pozycji 156 i 157 w załączniku nr 6-K.01). Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia działań promocyjnych projektu, które obejmują obligatoryjne elementy określone w zakresie wizualizacji projektów dofinansowane z RPO: https://rpo.slaskie.pl/czytaj/poznaj_zasady_promowania_projektu - do pobrania ,,Zestaw logotypów dla beneficjentów realizujących projekty z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego’’ w układzie poziomym. W ramach zadania planowane jest wykonanie i montaż tablicy informacyjnej w miejscu realizacji inwestycji oraz wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej przy głównym wejściu do obiektu będącego przedmiotem projektu. UWAGA: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Inne wymagania: Przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych placówkach oświatowych. Ze względu na fakt, że roboty remontowo budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie oświatowym, Zamawiający wymaga aby uwzględnić ten fakt w harmonogramie robót. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: "Budowa nowej siedziby przedszkola miejskiego w dzielnicy Brzezinka w Gliwicach". Dostępność dla osób niepełnosprawnych W obiekcie zostaną zastosowane liczne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych proponowane przez Inwestora, jak również wymagane przez prawo budowlane oraz warunki techniczne, opisane w dokumentacji projektowej, załącznik nr 6-P.03 : projekt budowlany wykonawczy budynku przedszkola przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach, tom III, Projekt architektoniczno-budowlany (z pominięciem wyposażenia sal i kuchni), pkt. 7.1. Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesiące, max. 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesiące, max 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równoważny okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, -wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach