Przetargi.pl
Budowa nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Domaniowie oraz przebudowa obiektu Filii w Wierzbnie

GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DOMANIOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 DOMANIÓW, DOMANIÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(71)3017816,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DOMANIOWIE
    DOMANIÓW 15
    55-216 DOMANIÓW, woj. dolnośląskie
    tel. +48(71)3017816,
    REGON: 020891532
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbpdomaniow.bipstrona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Domaniowie oraz przebudowa obiektu Filii w Wierzbnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Domaniowie oraz przebudowa obiektu Filii w Wierzbnie. 2. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: a) wykonanie budynku Biblioteki Gminnej w Domaniowie wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej, w tym: - szczelnego zbiornika na nieczystości płynnej o poj. 10m3 wraz przyłączem kanalizacji sanitarnej, - wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej, - wewnętrznej linii zasilającej elektroenergetycznej, - kanalizacji teletechnicznej, - wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu z lampami typu parkowego, - miejsca gromadzenia odpadów stałych, - miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 4 szt., - dróg wewnętrznych, chodników, b) wykonanie przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku Filii Biblioteki Gminnej w Domaniowie w miejscowości Wierzbno wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej, w tym: - ciągów pieszych, - miejsc postojowych dla samochodów osobowych, - miejsca gromadzenia odpadów stałych, - wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej, - wewnętrznej instalacji WLZ, - kanalizacji teletechnicznej. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Projekt budowlany: BUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W DOMANIOWIE WRAZ Z ELEMENTAMI INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ: SZCZELNYM ZBIORNIKIEM NA NIECZYSTOŚCI PŁYNNE O POJ. 10 M3 WRAZ Z PRZYŁĄCZEM KANALIZACJI SANITARNEJ, WEWNĘTRZNĄ SIECIĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, WEWNĘTRZNĄ LINIĄ ZASILAJĄCĄ ELEKTREENERGETYCZNĄ, KANALIZACJĄ TELETECHNICZNĄ, WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ OŚWIETLENIA TERENU Z LAMPAMI TYPU PARKOWEGO, MIEJSCEM GROMADZENIA ODPADÓW STAŁYCH, MIEJSCACIMI POSTOJOWYMIDLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH W ILOŚCI 4 SZT., DROGAMI WEWNĘTRZNYMI, CHODNIKAMI z grudnia 2016 r., jednostka projektowa: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 4 do SIWZ, b) Projekt budowlany wykonawczy: BUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W DOMANIOWIE WRAZ Z ELEMENTAMI INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ: SZCZELNYM ZBIORNIKIEM NA NIECZYSTOŚCI PŁYNNE O POJ. 10 M3 WRAZ Z PRZYŁĄCZEM KANALIZACJI SANITARNEJ, WEWNĘTRZNĄ SIECIĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, WEWNĘTRZNĄ LINIĄ ZASILAJĄCĄ ELEKTREENERGETYCZNĄ, KANALIZACJĄ TELETECHNICZNĄ, WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ OŚWIETLENIA TERENU Z LAMPAMI TYPU PARKOWEGO, MIEJSCEM GROMADZENIA ODPADÓW STAŁYCH, MIEJSCACIMI POSTOJOWYMIDLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH W ILOŚCI 4 SZT., DROGAMI WEWNĘTRZNYMI, CHODNIKAMI z grudnia 2016 r., jednostka projektowa: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 5 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy branży elektrycznej i telekomunikacyjnej: BUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W DOMANIOWIE z grudnia 2016 r., jednostka projektowa: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 6 do SIWZ, d) Projekt budowlano-wykonawczy instalacji sanitarnych: OPIS INSTALACJI SANITARNYCH DLA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W DOMANIOWIE z kwietnia 2017 r., opracowanie: Piotr Peredugowski – Załącznik nr 7 do SIWZ, e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: BUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W DOMANIOWIE, opracowanie: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 8 do SIWZ, f) Przedmiar: BUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W DOMANIOWIE z kwietnia 2017, opracowanie: Andrzej Kamiński – Załącznik nr 9 do SIWZ, g) Projekt budowlany: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W WIERZBNIE WRAZ Z ELEMENTAMI INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ: ZEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, WEWNĘTRZNĄ LINIĄ ZASILAJĄCĄ ELEKTROENERGETYCZNĄ, MIEJSCEM GROMADZENIA ODPADÓW STAŁYCH, MIEJSCAMI POSTOJOWYMI DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, CIĄGAMI PIESZYMI z grudnia 2016 r., jednostka projektowa: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 10 do SIWZ, h) Projekt budowlany wykonawczy: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W WIERZBNIE WRAZ Z ELEMENTAMI INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ: ZEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, WEWNĘTRZNĄ LINIĄ ZASILAJĄCĄ ELEKTROENERGETYCZNĄ, MIEJSCEM GROMADZENIA ODPADÓW STAŁYCH, MIEJSCAMI POSTOJOWYMI DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, CIĄGAMI PIESZYMI z grudnia 2016 r., jednostka projektowa: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 11 do SIWZ, i) Projekt wykonawczy branży elektrycznej i telekomunikacyjnej: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W WIERZBNIE z grudnia 2016 r., jednostka projektowa: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 12 do SIWZ, j) Projekt budowlano-wykonawczy instalacji sanitarnych: OPIS INSTALACJI SANITARNYCH DLA PRZEBUDOWY, ROZBUDOWY I NADBUDOWY BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W WIERZBNIE z kwietnia 2017 r., opracowanie: Piotr Peredugowski – Załącznik nr 13 do SIWZ, k) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W WIERZBNIE, opracowanie: ABI BUD-SERWIS, Plac Zamkowy 24a/7, 55-200 Oława – Załącznik nr 14 do SIWZ, l) Przedmiar: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BIBLIOTEKI GMINNEJ W WIERZBNIE z kwietnia 2017, opracowanie: Andrzej Kamiński – Załącznik nr 15 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 19 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212330-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Gminnej Biblioteki Publicznej w Domaniowie: Bank Spółdzielczy w Oławie Oddział w Domaniowie 54 9585 0007 2006 0300 4346 0002 z dopiskiem: wadium, postępowanie nr GBP.271.2.2017, pn.: Budowa nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Domaniowie oraz przebudowa obiektu Filii w Wierzbnie. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być w oryginale złożone w dziale Głównego Księgowego Zamawiającego tj. w Domaniowie, Domaniów 15, 55-216 Domaniów (pok. nr 3, parter) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, zgodnie z pkt. 6, a jego kopia w ofercie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 16. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; b) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; c) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; d) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; e) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – w formie oryginału. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1., 5.2. SIWZ. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach