Przetargi.pl
„Budowa nowego zbiornika retencyjnego wody czystej Vuż=150 m3 wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Celinowo, gmina Somianka”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 87 90 , fax. 29 741 87 14
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 87 90, fax. 29 741 87 14
    REGON: 55066809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa nowego zbiornika retencyjnego wody czystej Vuż=150 m3 wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Celinowo, gmina Somianka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa nowego zbiornika retencyjnego wody czystej Vuż=150 m3 wraz z uzbrojeniem na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Celinowo, gmina Somianka”. Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Celinowo na działce o nr ewidencyjnym 9/1, obręb 0002. Budowa dodatkowego zbiornika wody czystej o pojemności użytkowej 150 m3 wraz z rurociągami zewnętrznymi dla istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Celinowo ma na celu zwiększenie pojemności do magazynowania uzdatnionej wody, która ma zabezpieczyć potrzeby bytowo-gospodarcze ludności oraz ppoż. Zamówienie obejmuje: 1) budowę zbiornika retencyjnego wody czystej w konstrukcji żelbetowej: - powierzchnia zabudowy – 52,00 m2, - średnica wewnętrzna – 7,50 m, - średnica zewnętrzna – 8,50 m, - wysokość w świetle (wewnętrzna) – 4,05 m, - grubość płyt przekrycia – 15 cm, - grubość ścian płaszcza – 30 cm, - grubość płyty dennej – 35 cm; 2) budowę odcinka rurociągu tłocznego D110 PE; 3) budowę odcinka rurociągu ssawnego D225 PE; 4) budowę odcinka kanalizacji przelewowej D160 PE i spustowej D90 PE; 5) montaż kabli energetycznych; 6) wykonanie pozostałych elementów, tj. opaska odwadniająca zbiornik, ocieplenie ścian zbiornika styropianem, odwodnienie wody z dachu, drabina z pałąkiem oraz inne szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej; 7) pełną obsługę geodezyjną, tj. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza, 8) rozbudowę istniejącego monitoringu WWW o monitoring nowego zbiornika (Zamawiający obecnie eksploatuje monitoring istniejącego obiektu SUW Celinowo przez WWW z wykorzystaniem serwera firmy ZAPSOFT). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzyskania wszelkiej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz uzyskania niezbędnych pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami przy realizacji przedmiotowego zadania. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcy gwarancji, jakości na całość wykonanych robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 9 i nr 10 do SIWZ; - dokumentacjach projektowych stanowiących załączniki nr 11 i nr 12 do SIWZ; - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki nr 13 i nr 14 do SIWZ; - opracowaniu określającym geotechniczne warunki posadowienia zbiornika stanowiącego załącznik nr 15 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg Kz.272.6.2020” i należy załączyć go do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 9, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z oferta składa: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ; 4. kosztorys ofertowy w cenach netto sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót stanowiących - załączniki nr 9 i nr 10 do SIWZ; 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium; Jeżeli dotyczy: 6. dokument potwierdzający, że Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w szczególności innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu); 7. pełnomocnictwo. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach