Przetargi.pl
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu - postępowanie powtórzone

GMINA MAŁA WIEŚ ogłasza przetarg

  • Adres: 09-460 Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MAŁA WIEŚ
    ul. Jana Kochanowskiego 1
    09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie
    REGON: 611015750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malawies.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu - postępowanie powtórzone
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu”, a w szczególności:1.1. wykonanie robot budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w zakresie określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia i jej załącznikach, 1.2. uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do użytkowania obiektu (w tym: prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu).1.3. zapewnienie nieprzerwanej pracy Szkoły Podstawowej w Podgórzu oraz oddziału przedszkolnego.2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne i sanitarne w bliskim sąsiedztwie kompleksu użyteczności publicznej, w którym mieszczą się: szkoła podstawowa, oddział przedszkolny oraz mieszkania komunalne zajmowane przez nauczycieli.3. Z uwagi na charakter obiektu (bliskie sąsiedztwo kompleksu, w którym mieszczą się szkoła podstawowa, oddział przedszkolny i mieszkania komunalne) należy przewidzieć prowadzenie wszelkich prac w taki sposób, aby nie narażać pracowników, uczniów, mieszkańców i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z przeprowadzonych prac. Każdorazowa realizacja prac powodująca utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu (szkoła, oddział przedszkolny, mieszkania komunalne) musi być uzgodniona uprzednio z zarządcami obiektu oraz Zamawiającym. Nie dopuszcza się możliwości zmian czasu pracy oraz czasowego zamknięcia obiektu w części dotyczącej szkoły, oddziału przedszkolnego i mieszkań komunalnych. Roboty najbardziej uciążliwe należy przewidzieć w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, zarządcami i użytkownikami obiektu. Szczegółowe warunki realizacji robót w tym zakresie zostały opisane w Załączniku nr 11 do SWZ – Wzór umowy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w niniejszej SWZ i jej załącznikach, a w szczególności: 4.1. dokumentacji technicznej / dokumentacji projektowej, w tym: projekcie typowym z uwzględnieniem wszelkich wprowadzonych zmian zawartych w projektach branżowych, projektach technicznych oraz wszelkich innych załączonych opracowaniach i dokumentach projektowych. W związku z tym wszystkie załączone dokumenty i opracowania wprowadzające rozwiązania projektowe należy rozpatrywać łącznie. Projektowane wyposażenie należy rozpatrywać łącznie, biorąc pod uwagę wytyczne zawarte w dokumentacji technicznej / projektowej oraz w zestawieniu wyposażenia obiektu. 4.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) z uwzględnieniem wprowadzonych zmian – jeśli dotyczy, 4.3. przedmiarach robót (z uwzględnieniem wszelkich wprowadzonych zmian do projektu typowego),4.4. projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).5. Wykonawca winien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia zwracając uwagę na to, czy zawiera wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.6. Załączona dokumentacja projektowa / techniczna wraz z Opisem przedmiotu zamówienia określa zakres robót i prac, które mają zostać wykonane w ramach realizacji przedmiotu umowy. Zarówno część opisowa jak i graficzna określają zakres przedmiotu zamówienia i stanowią integralną część z OPZ i umową. Elementy opisane w części graficznej nawet, jeśli nie zostały ujęte w części opisowej stanowią elementy przedmiotu umowy: wykonanie robót, dostawa i montaż urządzeń, prace, które mają zostać wykonane. Z uwagi na dokonaną adaptację projektu typowego, w zakresie robót należy uwzględnić wszystkie wprowadzone zmiany7. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków programu wieloletniego pn. „Program Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:2.1. pieniądzu,2.2. gwarancjach bankowych,2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Urząd Gminy Mała WieśNr rachunku: 11 9011 0005 0005 6573 2000 0300Tytuł przelewu: Wadium – RGK.271.12.2024Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.2- 2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy dzień upływu terminu związania ofertą.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zamawiający zwróci wadium w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności lub złożenia przez wykonawcę wniosku, o których mowa odpowiednio w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy.9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.4. zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji obiektu budowlanego o wartości brutto co najmniej 2.000.000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony złotych 00/100 groszy). Wykonawca winien jest wykazać, że ww. zamówienie zostało wykonane należycie.4.2. skieruje do realizacji zamówienia:4.2.1. Kierownika Budowy – który:- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.),- wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego.4.2.2. Kierownika Robót Elektrycznych – który:- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.),- wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego.4.2.3. Kierownika Robót Sanitarnych – który:- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.),- wpisany jest na listę członków izby samorządu zawodowego.Zamawiający dopuszcza pełnienie kilku funkcji z wymienionych powyżej przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnieńWszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach