Przetargi.pl
Budowa niepełnowymiarowego, wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy u zbiegu ulic Wandy i Sabiny w Poznaniu.

Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-049 Poznań, ul. WIankowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8774515 , fax. 061 8774515
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej
    ul. WIankowa 1 1
    61-049 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8774515, fax. 061 8774515
    REGON: 00621053700026
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa niepełnowymiarowego, wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy u zbiegu ulic Wandy i Sabiny w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa niepełnowymiarowego, wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy u zbiegu ulic Wandy i Sabiny w Poznaniu - szczegółowy zakres zadania został określony w sizw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych ). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6, tj. 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Nr : 87102040270000130200495648 . 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium z zapisem uprawniającym Zamawiającego do jego zatrzymania w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp., który należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Poznaniu, ul. Wiankowa 1 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia : tj. udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a polegających na budowie co najmniej 2 boisk sportowych, w tym jednego boiska ze sztucznej trawy o wartości każdej z robót równej co najmniej wartości brutto wynikającej z oferty przedłożonej w niniejszym postępowaniu oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: tj. dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. zaakceptują 30 dniowy termin płatności faktur oraz przedstawią ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 190.000, 00 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Złożą ofertę oraz wycenią wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tychże podmiotów do ich udostępnienia. Brak przedmiotowego dokumentu w treści oferty skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca samodzielnie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, a polegających na budowie co najmniej 2 boisk sportowych, w tym jednego boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wartości każdej z robót równej co najmniej wartości brutto wynikającej z oferty przedłożonej w niniejszym postępowaniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie- Zał. Nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazanie przynajmniej jednej osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa ) potwierdzające wpis danej osoby na listę członków Izby. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 190.000,00 zł. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów) wymagany jest dodatkowo dokument wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (wymagane jest załączenie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są przedłożyć ponadto w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi, z dopiskiem: (za zgodność z oryginałem). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zupl.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach