Przetargi.pl
„Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów – Budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ Budowa przepławki dla ryb Rega Gryfice”

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 19
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów – Budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ Budowa przepławki dla ryb Rega Gryfice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45200000-9-roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.2 Miejsce realizacji: gmina Gryfice, powiat gryficki, województwo zachodniopomorskie 1.3. Stan istniejący Przedmiotowy obiekt stanowi jeden z elementów programu Life+ i jest związany z budową przepławek dla ryb na rzece Redze i jej dopływach. Na przedmiotowym obiekcie znajduje się istniejąca przepławka dla ryb wymagająca przebudowy i budowy nowych elementów. Przepławka nie jest dostosowana do obowiązujących przepisów, a także nie spełnia swojej funkcji. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z rozwiązaniami zawartymi w dokumentacji projektowej, a także zgodnie załączonym do postępowania przedmiarem robót. Roboty budowlane wiążą się z wykonaniem przepławki w miejscu starej budowli. Zaprojektowana przepławka umożliwi migrację ryb dwuśrodowiskowych oraz innych organizmów wodnych w korycie rzeki Regi oraz wpłynie na odtworzenie historycznych zasięgów występowania ryb. Przepławka wykonana zostanie w postaci przepławki żelbetowej szczelinowej. Parametry przepławki do wykonania przedstawiają się następująco: • całkowita długość przepławki - 33,60m • rzędna wlotu do przepławki - 10,79 m npm • rzędna wylotu z przepławki - 13,20 m npm • szerokość przepławki w świetle - 1,80-2,00 m • spadek - 7% • konstrukcja przepławki - żelbetowa Zamówienie obejmuje ponadto: • geodezyjne wytyczanie i inwentaryzację powykonawczą, • opłaty związane z ewentualnym zajęciem pasa drogowego i tymczasowym zajęciem gruntów na czas robót, • wykonanie robót tymczasowych, • organizację placu budowy, • wybudowanie, utrzymanie i likwidację dojazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy, • uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót wraz z przywróceniem do stanu pierwotnego, • naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonym osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego, • dostarczenie dokumentacji powykonawczej umożliwiającej wystąpienie z wnioskiem o zakończeniu budowy, w tym mapy geodezyjnej powykonawczej oraz wszystkich atestów i certyfikatów dla materiałów użytych w przy realizacji robót objętych przedmiotowym zamówieniem, • odbiór tablicy informacyjnej oraz ostrzegawczej z Terenowego Oddziału Gryfice i zamontowanie ich na obiekcie. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wyznaczy trasy dojazdowe i przejazdowe oraz drogi technologiczne wraz z ich długością i inwentaryzacją stanu istniejącego, co przedstawi w formie papierowej Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia (wykaz sprzętu znajduje się na stronie 21 kosztorysu nakładczego – załącznik nr 8 do SIWZ). Ważne: zmianie uległa technologia wykonania dojazdu tymczasowego do placu budowy przepławki (zmiana uwzględniona została w kosztorysie nakładczym). Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w kosztorysie nakładczym - ślepym, w tym przedmiarze robót stanowiącym jego integralną część (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dokumentacji projektowej (projekt budowlany pn.: „Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów – Rega Gryfice” - załącznik nr 13 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: „Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów – Rega Gryfice” - załącznik nr 12 do SIWZ. 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy, Zakończenie: do dnia 28.03.2018r. Zobowiązuje się Wykonawcę do potwierdzenia terminu wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia wskazanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie, zgodnie z „Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. Lp. Obiekt/ Etap robót Rodzaj robót Wartość robót ogółem brutto złotych (liczbowo i słownie) Termin końcowy realizacji przedmiotu umowy 1. „Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów – Budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ Budowa przepławki dla ryb Rega Gryfice” - roboty przygotowawcze - roboty konstrukcyjne fundament przepławki konstrukcja przepławki narzuty kamienne - roboty wykończeniowe i naprawcze do dnia 28.03.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. WADIUM 1. Wadium ustala się na kwotę 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 17.11.2017r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w : PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631 z adnotacją: „WADIUM – przetarg ozn. NP/IR/333/33/2017” 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. T. Firlika 19, przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2c do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2d lub 2e do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części XI „Opis sposobu obliczania ceny”. 7. Wypełniony Harmonogram realizacji projektu wg załącznika nr 11 do SIWZ. Uwaga! 1. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy - według załącznika nr 2d i 2e do SIWZ. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. III cześć III pkt B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę, 2) dokument, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, 3) dokument, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”. W przypadku podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają „za zgodność z oryginałem” te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach