Przetargi.pl
Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Miejsce realizacji: woj. zachodniopomorskie; Powiaty: Goleniów, Gryfice, Łobez. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 5 działań: 1. Zaprojektowanie oraz wykonanie 23 przepławek dla ryb na rzece Redze i jej dopływach. 2. Zakup i zamontowanie 4 urządzeń do monitoringu biologicznego ichtiofauny żyjącej w dorzeczu rzeki Regi, 3. Zakup i zamontowanie urządzeń do kierowania i odstraszania ryb na obiektach nr 2,3,4,7 (numeracja obiektów zgodnie z wykazem przedstawionym poniżej) 4. Zaprojektowanie i wykonanie koła wodnego oraz zaprojektowanie i wykonanie budynku stanowiącego docelowo Centrum Informacji Przyrodniczej - park miejski w Gryficach. 5. Wykonanie sztucznych tarlisk o powierzchni ca 12 125 m2. Budowa przepławek dla ryb (działanie nr 1) podzielona została na 2 etapy (każdy obiekt stanowi odrębne zadanie) : Etap I : 1. Rega - Gryfice 2. Rega - Rejowice 3. Rega - Płoty 4. Rega - Likowo 5. Rega - Żerzyno 6. Rega - Łobez 7. Rega - Prusinowo 8. Rega - Niedziałkowskiego 9. Dobra - Jarchlino 10. Piaskowa - Żerzyno 11. Gardominka - Mechowo Etap II : 12. Ukleja - Miłogoszcz 13. Ukleja - Troszczyno Dolne 14. Ukleja - Rogowo 15. Ukleja - Mieszewo 16. Ukleja - Zwierzynek 17. Brzeźnicka Węgorza - Lesęcinek 18. Brzeźnicka Węgorza - Brzeźniak 19. Łożnica - Łobez ul. Świdnicka 20. Łożnica - Łobez 21. Łożnica - Suleszewice 22. Stara Rega - Tarnowo 23. Stara Rega - Pęczyński (Pęcerzyński) Młyn Zamówienie w zakresie działań nr 1 i 4 obejmuje wykonanie zarówno dokumentacji projektowej (część 1 każdego zadania) oraz wykonanie prac budowlano-montażowych (część 2 każdego zadania). Część 1 - prace projektowe, wykonanie dokumentacji projektowej umożliwiającej uzyskanie wszystkich pozwoleń i decyzji niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych. W ramach realizacji umowy Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania i ukończenia robót objętych niniejszym Zamówieniem (szczegółowe informacje zawarto w załączniku do SIWZ - Programie Funkcjonalno Użytkowym) zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 18.07.2001r. - Prawo wodne, Dz. U. z 2012r. nr 28, poz. 145 z późn. zm. i Ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), w tym projektu budowlano-wykonawczego i operatu wodno prawnego w ilości egzemplarzy umożliwiającej uzyskanie niezbędnych pozwoleń oraz realizację robót budowlanych. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również uzyskanie opinii i uzgodnień z jednostkami branżowymi oraz dostarczanie wszystkich materiałów i załączników potrzebnych do możliwie najszybszego uzyskiwania decyzji administracyjnych wraz z pozwoleniem na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Ustawą z dnia 18.07.2001r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012r. nr 28, poz. 145 z późn. zm.), Ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z załącznikami, w tym Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, Decyzji o pozwoleniu wodno prawnym oraz Decyzji o Pozwoleniu na Budowę. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać Zamawiającego z wariantami możliwych do zastosowania rozwiązań projektowych przy realizacji zamówienia w zakresie działania nr 1 zadań 1-11 w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy oraz do dnia 31.03.2013 dla działania nr 1 zadań o nr 12-23 i dla działania nr 4 (numeracja zgodnie z punktem 1.1. PFU - Zakres i przedmiot zamówienia). Zamawiający dokona wyboru wariantu jednego z przedłożonych rozwiązań projektowych. Uwagi: Zamawiający przewiduje zorganizowanie spotkania roboczego po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Na spotkaniu tym obecni będą przedstawiciele wszystkich zainteresowanych stron, tj. m.in. Wykonawca, Zamawiający, Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, Towarzystwo Miłośników Rzeki Regi oraz Polski Związek Wędkarski. Spotkanie będzie miało na celu ustalenie podstawowych założeń projektowych. Część 2 - Roboty budowlano - montażowe Roboty przygotowawcze i odwodnieniowe Roboty rozbiórkowe Roboty konstrukcyjne Roboty umocnieniowe Roboty wykończeniowe Dokumentacja Powykonawcza umożliwiająca uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu Przedmiot zamówienia w szczegółowym zakresie przedstawiony jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4. Opis zadań objętych zamówieniem: Wybór rozwiązania powinien być uzależniony zarówno od aspektów hydraulicznych, hydrologicznych, środowiskowych jak i administracyjnych. Należy zaprojektować i wykonać przepławki zgodnie z podstawowymi wytycznymi do prawidłowego projektowania i należytego wykonania przepławek - konstrukcja przepławki powinna umożliwiać migrację łososiowi atlantyckiemu jak również innym gatunkom dwuśrodowiskowym (z pominięciem jesiotra). Projekt wykonania przepławek powinien przewidywać wykorzystanie materiałów naturalnych i przyjaznych środowisku naturalnemu w największym możliwym zakresie. Zakupione i zamontowane urządzenia winny spełniać wszystkie wymienione w Programie Funkcjonalno Użytkowym (zał. nr 3 do SIWZ) parametry oraz zostać zamontowane w sposób zabezpieczający je przed kradzieżą i dewastacją. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wraz z wytycznymi, celami jakim dane obiekty mają służyć oraz z opisem stanu istniejącego zostały zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ - Programie Funkcjonalno Użytkowym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto: geodezyjne wytyczanie i inwentaryzacja powykonawcza, opłaty związane z zajęciem pasa drogowego oraz inne opłaty dotyczące prowadzenia prac budowlano-montażowych, wykonanie robót tymczasowych, wybudowanie, utrzymanie i likwidacja objazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót, w tym wyrządzonych osobom trzecim lub powodujących uszkodzenie mienia publicznego, W rejonie urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń i pod ich nadzorem. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty będą realizowane na podstawie pozwolenia na budowę jeśli będzie ono wymagane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. ustala się na kwotę: 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26 października 2012r., do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/IS/333/151/2012 Dowód wniesienia wadium w oryginale należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, w kasie, przed upływem terminu składania ofert, a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach