Miasto Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa nawodnienia na terenie Parku Miejskiego Glinianki w ramach projektu pn.: „System gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji automatycznego nawodnienia zieleni znajdującej się na terenie Parku Miejskiego Glinianki. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup, dostawę, montaż i instalację dwóch fontann. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Projekt systemu nawadniania sporządzony przez MS BUD Sp. z o.o. Sp.k, ul. Bronisława Czecha 77, 04-555 Warszawa, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Opis fontann, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Lokalizacja fontann załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232120-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.200,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) Ppkt. 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną