Przetargi.pl
Budowa nawierzchni ulicy Pankiewicza w Siedlcach

GMINA - MIASTO SIEDLCE ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA - MIASTO SIEDLCE
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    REGON: 711581765
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni ulicy Pankiewicza w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia:1) Pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanej nawierzchni;2) Rozbiórka krawężników betonowych, obrzeży betonowych, podbudowy zjazdów, z przewozem materiału z rozbiórki samochodem samowyładowczym na składowisko odpadów;3) Rozbiórka nawierzchni zjazdów , z przekazaniem materiału z rozbiórki właścicielom posesji;4) Wykonanie wykopu mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład; 5) Wykonanie nasypu z gruntu kat. III-IV, z pozyskaniem, transportem, formowaniem nasypu i zagęszczaniem warstwami ;6) Profilowanie ręczne, z zagęszczaniem mechanicznym, podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III-IV;7) Wykonanie podbudowy pod jezdnię z chudego betonu cementowego;8) Wykonanie podbudowy pod zjazdy z chudego betonu cementowego; 9) Ustawienie krawężników betonowych, obrzeży betonowych;10) Wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;11) Wykonanie ścieku podłużnego z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;12) Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;13) Wykonanie oznakowania pionowego; 14) Wykonanie regulacji wysokościowej włazów kanałowych studzienek kanalizacji sanitarnej, na zaprawie szybkowiążącej;15) Regulacja wysokościowa obudowy hydrantu i obudowy zaworów wodociągowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Rozdział 5 SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia6 września 2022 r. do godz. 09.452. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale 17 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 140 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą branżę drogową o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto;b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczeniei wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.osobą mającą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą doświadczeniew wykonaniu minimum jednej roboty budowlanej branży drogowej o wartości robót co najmniej 140 000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:1) W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.),2) Osoba pełniąca funkcję kierownika robót winna posiadać zaświadczenieo członkostwie we właściwej Izbie samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019r. poz. 1117) lub Decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w odrębnych przepisach,2) Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej.3) Klasy dróg określone są w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124).4) W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuw stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 12.3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane sąw Rozdziale 13.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach