Przetargi.pl
Budowa nawierzchni na terenach rekreacyjno-sportowych dla inwestycji realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad.1 Nawierzchnia z płyt ażurowych na potrzeby zagospodarowania terenu przy ul. Milenijnej, w dzielnicy Ochojec. zad. 2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej dla Skateparku przy ul. Barbary, w dzielnicy Niedobczyce.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni na terenach rekreacyjno-sportowych dla inwestycji realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad.1 Nawierzchnia z płyt ażurowych na potrzeby zagospodarowania terenu przy ul. Milenijnej, w dzielnicy Ochojec. zad. 2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej dla Skateparku przy ul. Barbary, w dzielnicy Niedobczyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni na terenach rekreacyjno-sportowych dla inwestycji realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Nawierzchnia z płyt ażurowych na potrzeby zagospodarowania ternu przy ul. Milenijnej, w dzielnicy Ochojec. Zadanie nr 2: Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej dla Skatepark przy ul. Barbary, w dzielnicy Niedobczyce. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Realizacja zadania polega na budowie nawierzchni z płyt ażurowych, o powierzchni łącznej 247,5 m2. W ramach zadania należy: - wytyczyć miejsce budowy nawierzchni, - usunąć grunt z miejsca zabudowy nawierzchni, - odwieźć grunt na składowisko, - zagęścić podłożę, - ułożyć i zagęścić piaskową warstwę odcinającą, - zabudować obrzeża betonowe, - ułożyć i zagęścić podbudowę dolną z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, - ułożyć i zagęścić podbudowę górną z kruszywa łamanego o gr. 8 cm, - ułożyć płyty ażurowe o grubości 8 cm na 5 cm podsypce piaskowej, - zasypać płyty piaskiem. Zadanie nr 2 Realizacja zadania polega na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej dla potrzeb planowanego do budowy Skateparku, o powierzchni łącznej 357 m2. W ramach zadania należy: - wytyczyć miejsce budowy nawierzchni, - usunąć grunt z miejsca zabudowy nawierzchni, - odwieźć grunt na składowisko, - zagęścić podłożę, - ułożyć i zagęścić piaskową warstwę odcinającą, - zabudować obrzeża betonowe, - ułożyć i zagęścić podbudowę dolną z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, - ułożyć i zagęścić podbudowę górną z kruszywa łamanego o gr. 8 cm, - ułożyć nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, - wykonać nawierzchnię dojścia z bruku betonowego wraz z obrzeżami. Przedmiot zamówienia określony został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , przedmiarach robót oraz mapkach z lokalizacją zadań, odrębnie dla każdego z w/w zadań, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymaganie ogólne (dotyczy obu zadań): W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - przygotowanie terenu, - wykonanie nawierzchni. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia nie wprowadza ograniczeń dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, i zastosowane materiały. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach