Przetargi.pl
Budowa nawierzchni drogowej z odwodnieniem w rejonie ul. Wolności i Strzeleckiej w Pniewach

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni drogowej z odwodnieniem w rejonie ul. Wolności i Strzeleckiej w Pniewach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni drogowej - jezdni, dojazdów, chodników, miejsc postojowych w rejonie wymienionych w tytule ulicach miasta Pniewy oraz wykonanie odwodnienia w formie sieci kanalizacji deszczowej. Roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia obejmują przede wszystkim: - roboty przygotowawcze, - robót ziemne, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, - wykonanie nawierzchni drogowych z kostki betonowej wzór behaton, - wykonanie oznakowania drogowego. Poza powyższym w zakresie przedmiotu zamówienia pozostają prace geodezyjne z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej włącznie oraz wykonanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, i jego zastosowanie. Wykonawca podczas realizacji zadania zapewnia prowadzenie badań archeologicznych. Odpowiednio przed rozpoczęciem robót Wykonawca wyznacza uprawnionego archeologa lub jednostkę archeologiczną i składa do Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu (WWKZ) wniosek o pozwolenie na wykonywanie badań archeologicznych podczas realizacji przedmiotowej inwestycji. Wykonawca nie może rozpoczynać robót bez pozwolenia WWKZ na wykonywanie badań archeologicznych. Wykonawca zapewnia na własny koszt udział w przedsięwzięciu budowlanym kierownika budowy i archeologa uprawnionego do prowadzenia badań archeologicznych. Wymaga się udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych. Oprócz robót wynikających z powyżej wskazanych dokumentów Zamawiający wymaga: - montaż w gruncie rur osłonowych o przekroju min. 90 mm, dla przyszłej lokalizacji kabli energetycznych, w miejscach w skazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, w ilości 60 mb, - wykonanie powiększenia dojazdu o powierzchni 50 m2 do posesji zlokalizowanej na działce nr 557/10 i 557/11 - zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ (orientacyjne wymiary powiększenia dojazdu - 10 m x 5 m), - wykonanie dodatkowych chodników o szerokości 1,5 m o łącznej powierzchni 43 m2. UWAGA: Zamawiający wymaga uwzględnienia przy realizacji zamówienia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej: - droga dojazdowa wraz z siecią kanalizacji deszczowej, w zakresie zaznaczonym na załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ nie jest przeznaczona do realizacji w niniejszym zamówieniu; sieć kanalizacji deszczowej na odcinku pomiędzy projektowanymi studniami S 9 i S10 należy zakończyć min. 1 m za krawężnikiem, w miejscu nieutwardzonym i zaślepić. - miejsce przecięcia wyżej wskazanej drogi dojazdowej z projektowanym chodnikiem należy uzupełnić nawierzchnią o konstrukcji projektowanego chodnika, - fragment projektowanego chodnika wskazany na załączniku nr 8 nie jest przeznaczony do realizacji w niniejszym zadaniu, - zamiast nasadzeń jarząbu pospolitego w ilości 6 szt. należy zastosować nasadzenie głogu dwuszyjkowego odmiany kulistej w ilości 9 szt. - Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia, przewidzianą w przedmiarze robót sześciomiesięczną pielęgnację zasianej trawy i nasadzonych drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331316
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert wadium nie zostanie wniesione, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 cyt. ustawy, - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1, 2 cyt. ustawy, - Oferta Wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami SIWZ - Wykonawca powinien złożyć dokumenty wymagane w Rozdziale XII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń)- załącznik nr 4 SIWZ - kosztorys robót i prac przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia - zwany dalej kosztorysem wykonawcy, wykonany na podstawie niniejszej SIWZ, przedmiaru robót - załącznik nr 3 SIWZ, szczegółowych specyfikacji technicznych - załącznik nr 2 SIWZ, dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 SIWZ ; przedmiar robót i kosztorys wykonawcy są materiałami pomocniczymi, a kosztorys wykonawcy nie podlega ocenie przez Zamawiającego; - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej (lub uwierzytelniona kopia), - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego (lub uwierzytelniona kopia). - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne (lub uwierzytelniona kopia). - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 SIWZ. - projekt umowy - załącznik nr 6 SIWZ, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. -wymaga się, aby Wykonawca zrealizował bez żadnych zastrzeżeń w latach 2004 - 2009 nawierzchnie drogowe w ilości min. 5 umów zawierających co najmniej 1 500 m2 nawierzchni z betonowej kostki brukowej i sieci kanalizacyjnej min. 100 mb każda; spełnienie niniejszego wymagania należy potwierdzić załączając kopie referencji, protokołów odbioru robót lub innych dokumentów wystawionych przez właściwego zamawiającego, potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach