Urząd Miejski Szprotowa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3760772
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Szprotowa
Rynek 45 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3760772
REGON: 00052677100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nawierzchni drogi gminnej relacji Henryków - Wiechlice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis robót do wykonania Prace należy rozpocząć od wytyczenia trasy drogi. Przy wykonywaniu prac pomiarowych należy ściśle określić w terenie jezdnię i pobocza. Prace ziemne, koryto pod konstrukcję nawierzchni należy wykonać za pomocą spycharki . Koryto wykonać na głębokość 20 cm. Z pozyskanego urobku wykonać pobocza drogi. Dno koryta wyprofilować i zagęścić mechanicznie. Mając przygotowane podłoże, przystąpić do ułożenia warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego. Grubość warstwy powinna wynosić 10 cm po uwałowaniu. W poboczy drogi wykonać co 50 m sączki żwirowe. Na przygotowanej podsypce wykonać dwuwarstwową nawierzchnię tłuczniową o grubości warstw dolna 10 cm , górna 7 cm po uwałowaniu . Warstwę dolną ułożyć w profilu według wymaganej grubości i uziarnieniu 60-80 mm. Grubość warstwy dolnej powinna wynosić 10 cm po uwałowaniu. Wskazane jest używanie do wałowania początkowego walców lekkich a w miarę jak wałowany tłuczeń nabiera spoistości - średnich i ciężkich. Wałowanie rozpocząć od brzegów nawierzchni, przesuwając się stopniowo do środka drogi symetrycznie z obu stron. W zależności od stopnia twardości tłucznia ilość przejazdów wynosi 7 przejazdów przy użyciu tłucznia miękkiego do 15 przejazdów przy tłuczniu twardym. Po 3-4 przejazdach należy rozpocząć polewanie tłucznia wodą w ilości do 30 l na m? nawierzchni. Po zakończeniu wałowania warstwy dolnej rozścielić według profilu warstwę górną tłucznia o uziarnieniu 40-60 mm i wałuje się tak samo jak warstwę dolną. Wałowanie zakończyć wtedy gdy za walcem nie powstają ślady przejazdu a przed kołami nie tworzy się fala wałowanego tłucznia . Podczas wałowania warstwy górnej polewa się ją woda w ilości do 50 l m? powierzchni zależnie od warunków miejscowych. Po ukończeniu i zwałowaniu tych dwóch warstw przystąpić do ostatecznego wykończenia nawierzchni poprzez zaklinowanie od góry wolnych przestrzeni między ziarnami tłucznia. W tym celu na powierzchni uwałowanego tłucznia rozsypuje się kliniec 16-25 mm i po równomiernym jego rozprowadzeniu ugniata się go w warstwę górną za pomocą kilku przejazdów ciężkim walcem i równoczesnym polewaniu wodą . Na zaklinowanej nawierzchni rozsypuje się drobny kliniec 5-16 mm , grys drobny i miał 0-5 mm w celu zapełnienia drobniejszych wolnych przestrzeni. Po rozprowadzeniu wałuje się go starannie stosując do 15 przejazdów walca w każdym miejscu. Zamknięcia takiej nawierzchni dokonuje się poprzez pokrycie przywałowanej na sucho kilkoma przejazdami walca. Całość robót wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3000 zł słownie: trzy tysiące zł i 00/100 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednej roboty, której przedmiotem była budowa nawierzchni drogi z tłucznia kamiennego. Minimalna długość wykonanej drogi 2 km, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej, ) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 6 -zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości (długość wykonanej drogi z tłucznia kamiennego,), wartości oraz daty i miejsca wykonania, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 278 na odc. Lubogoszcz - Sława w km od 68+257 do 69+245
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 289 m. Nowogród Bobrzański Zadanie nr 1 - km 45+190 - 46+160 Zadanie nr 2 - km 46+482 - 46+651
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 289 Lubsko - gr. powiatu w km 37+607 do 39+473
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 324 Szlichtyngowa - granica województwa w km 0+200 do 1+200
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej i wzmocnieniu nawierzchni drogi woj. nr 278 na odcinku Pomorsko - Sulechów od km 21+200 do km 23+500 oraz od km 24+480 do km 24+702,75
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 276 na odc. Krosno Odrzańskie - Radnica w km 0+760 do 3+300.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 280 Zadanie nr 1 - m. Czerwieńsk Zadanie nr 2 - m. Płoty
Dodano: 2016-07-26 - Odnowa dywanikowa DW 287 km 31+272 do km 36+106 w ciągu obwodnicy miejscowości Jasień
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 296 od km 19+200 ÷ 20+700 na odcinku Stara Kopernia-Żagań
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 174 na odc. Drezdenko - Stare Bielice od km 0+873 do km 1+326.
Dodano: 2016-07-25