Gmina Siewierz ogłasza przetarg
- Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
- Data zamieszczenia: 2010-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16 16
42-470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
REGON: 00053076100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego ul. Jeziorna Tuliszów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego na ulicy Jeziorna w Tuliszowie gmina Siewierz i obejmuje w szczególności: 1.zabudowę wolnostojącej szafy oświetlenia ulicznego typu SOU-2/W/F w obudowie z tworzywa sztucznego 2.budowę linii kablowej typu YKY 4x10 mm2 od licznika energii elektrycznej zabudowanego w realizowanej przez ENION S.A. szafie pomiarowej obok istniejącego złącza ZK-1550 do projektowanej szafy oświetleniowej 3.budowę linii kablowej typu YAKY 4x35 mm2 od szafy oświetleniowej do słupa Nr 14 4.lokalizację typowych słupów z żerdzi wirowanej E 5.budowę napowietrznej linii oświetleniowej przewodem elektroenergetycznym samonośnym o izolacji z polietylenu usieciowanego typu ASXSn 2x35 mm2 zawieszonym na projektowanych słupach wirowanych E 6.zabudowanie opraw oświetleniowych typu OUSb - 150 z lampami SON(-T) 150 W na powyższych słupach 7.wytyczenie i naniesienie na mapy zasadnicze zabudowanych słupów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ofertowej. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu na kwotę ofertową. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia. 2.Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do wykonania następujących prac i czynności: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)oznakowania terenu budowy i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, h)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, i)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, j)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, m)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, n)uzgodnienia robót z zarządcami dróg, sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi. o)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 4.Warunki płatności: jednorazowo, w terminie 30 dni, przelewem od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego poprzedzonej protokołem odbioru zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 5.Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6.W celu prawidłowego skalkulowania przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji w terenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314099
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną