Przetargi.pl
Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego: - w miejscowości Dęborzyn (Borówka) na terenie obejmującym działki nr 62; 63; 61/1; 61/2; 587; 66; 67/1; 67/2; 68; 69; 70; 71/1; 86, - w miejscowości Jodłowa (k. mostu - Jodłowa Górna) na terenie obejmującym działki nr 873/1; 873/2; 1040; 875/1; 875/2; 877; 216; 5132; 124.

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39-225 Jodłowa,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6833044, 6833053 , fax. 014 6833053
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 014 6833044, 6833053, fax. 014 6833053
    REGON: 00054406500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego: - w miejscowości Dęborzyn (Borówka) na terenie obejmującym działki nr 62; 63; 61/1; 61/2; 587; 66; 67/1; 67/2; 68; 69; 70; 71/1; 86, - w miejscowości Jodłowa (k. mostu - Jodłowa Górna) na terenie obejmującym działki nr 873/1; 873/2; 1040; 875/1; 875/2; 877; 216; 5132; 124.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego: - w miejscowości Dęborzyn (Borówka) na terenie obejmującym działki nr 62; 63; 61/1; 61/2; 587; 66; 67/1; 67/2; 68; 69; 70; 71/1; 86, - w miejscowości Jodłowa (k. mostu - Jodłowa Górna) na terenie obejmującym działki nr 873/1; 873/2; 1040; 875/1; 875/2; 877; 216; 5132; 124. Zakres robót: - w miejscowości Dęborzyn (Borówka) projektowana linia oświetlenia drogowego będzie w całości linia napowietrzną. Od istniejącego słupa nr 86 do projektowanego nr 86/11 (odcinek 420m - 10 przęseł) wykonany zostanie nowy odcinek napowietrznej linii oświetleniowej przewodem AsXSn 2*25 na słupach z żerdzi ŻN-10, natomiast stanowiska słupowe nr 86/8 i 86/9 zaprojektowane z żerdzi wirowanych E10.5/10 i E12/10, a wydłużone przęsło między nimi wykonane zostanie przewodem AsXSn 4x35. Projektowany odcinek oświetlenia drogowego zasilany i sterowany będzie z istniejącego układu pomiarowo sterowniczego zamontowanego w skrzyni RNN stacji trafo Dęborzyn 1 S-234. Projektowane oświetlenie podłączone będzie do istniejącego przewodu oświetleniowego na słupie 86 obwód nr 3; - w miejscowości Jodłowa (k. mostu - Jodłowa Górna) projektowana linia oświetlenia drogowego będzie w całości linia napowietrzną. Na odcinku od istniejącego słupa nr 13 do projektowanego nr 13/4 (odcinek 185m - 4 przęsła) wykonany zostanie nowy odcinek napowietrznej linii oświetleniowej przewodem AsXSn 2*25 na słupach z żerdzi ŻN-10. Projektowany odcinek oświetlenia drogowego zasilany i sterowany będzie z istniejącego układu pomiarowo sterowniczego zamontowanego w skrzyni RNN stacji trafo Jodłowa 9 S-311. Projektowane oświetlenie podłączone będzie do istniejącego przewodu oświetleniowego na słupie nr 13 - obwód nr 1 Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa. W przypadkach, gdzie podano określony znak towarowy, dopuszcza się rozwiązanie równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowane w projekcie. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z placem budowy i skonfrontować przedłożony przedmiar i dokumentację ze stanem faktycznym w terenie. Dokonanie obliczeń i zastosowanie norm przedstawionych w przedmiarze bez skonfrontowania ze stanem faktycznym pozbawi Wykonawcę możliwości wnioskowania w czasie prowadzenia prac rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a przedmiarem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1.) jest niezgodną z ustawą. 2.) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4.) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.4) Zatwierdzony wzór umowy A.5) Kosztorys ofertowy uproszczony z tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu (przygotowany wg przedmiarów robót stanowiących załączniki do SIWZ), zawierający ceny jednostkowe robót. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (min 1 robota polegająca na budowie lub przebudowie oświetlenia dróg, placów lub parków z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia może być udokumentowane przez np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane) C.2) dokumenty stwierdzające posiadanie przez osobę przewidzianą na pełnienie funkcji kierownika budowy uprawnień do samodzielnego kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, do uprawnień należy dołączyć aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach