Przetargi.pl
Budowa muszli koncertowej w parku im. T. Kościuszki w Radomiu

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa muszli koncertowej w parku im. T. Kościuszki w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa muszli koncertowej zlokalizowanej w północno zachodniej części parku im. T. Kościuszki w Radomiu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i załączoną koncepcję architektoniczną. Roboty realizowane będą w zabytkowym miejskim parku zlokalizowanym w centrum miasta. Dane powierzchniowo-kubaturowe dla planowanego obiektu: - wymiary obiektu ok. 11,75m x 7,5m - wys. obiektu ok. 6,5m - pow. zabudowy ok. 78m2 - kubatura obiektu ok. 380m3. Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedsięwzięcia ze środków budżetu państwa. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę w oparciu o załączony do SIWZ Program Funkcjonalno - Użytkowy i koncepcje architektoniczną (pozytywnie zaopiniowaną przez Konserwatora Zabytków a także załączoną decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego). Wykonawca (bądź podmiot realizujący dokumentację na rzecz Wykonawcy) nie będzie wykonywał przysługujących mu praw autorskich osobistych w sposób ograniczający Zamawiającego w wykonywaniu praw do przedmiotu zamówienia, a wszelkie ewentualne roszczenia z tego tytułu obciążają Wykonawcę. UWAGA: Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy robót (tj. Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa o udziel. zam. publicznego) aktualną mapę do celów projektowych. 2) Wybudowanie obiektu muszli koncertowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastruktura towarzyszącą tj. m.in. - utwardzenie części terenu nawierzchnią żwirową - dostawę i montaż ławek w ilości 50szt. - wykonanie przyłącza elektrycznego od złącza energetycznego do obiektu muszli wraz z WLZ i instalacją elektryczną wewnętrzną z niezbędnym osprzętem, oświetleniem scenicznym, instalacją nagłaśniającą i dodatkowo iluminacją zewnętrzną obiektu (złącze energetyczne nie jest objęte przedmiotem zamówienia) a także instal. monitoringu, - usunięcie ewentualnych kolizji w przypadku kolizji z projektowanym fundamentem muszli, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącym załącznik do niej Programem Funkcjonalno-Użytkowym i załączoną koncepcję architektoniczną. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub programie funkcjonalno-użytkowym, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe, konieczne do uwzględnienia; a) uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień (np. zarządzającym parkiem Zakładem Usług Komunalnych, MZDiK, Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Architektury Urzędu Miejskiego itd.) wraz z ewentualnymi opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy; - współpraca z zarządzającym parkiem w trakcie realizacji robót , uzgadnianie terminów robót mogących powodować kolidować z terminem zaplanowanych imprez w obrębie parku, - postój na przyległych do parku ulicach, - wjazd sprzętu budowlanego tylko po wyznaczonych alejkach i wyłącznie wynikający z potrzeby realizacji budowy muszli, - zajęcie części chodnika lub ulicy przyległej do parku np. w związku z dostawą materiałów budowlanych dla potrzeb budowy, b) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania (w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza w 5 egz.), c) uporządkowanie terenu wokół wykonywanych robót budowlanych oraz na drogach dojazdowych i organizacja i zabezpieczenie placu budowy , d) utrzymanie porządku oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania (w ramach otrzymanego wynagrodzenia) i umieszczenia po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym) w widocznym miejscu tablicy informacyjno-promocyjnej (pamiątkowej). Wymiary tablicy ok. 70x50 cm (lub ok. 30x20cm w przypadku ograniczeń technicznych). Tablica winna być umieszczona w widocznym miejscu i wykonana z materiałów trwałych, odpornych na działania atmosferyczne, zapewniających wieloletnią trwałość. Wzór tablicy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablicy w cenie ofertowej. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach