Przetargi.pl
Budowa muru przy kw. nr 7 na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa muru przy kw. nr 7 na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Słupsku robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa muru przy kw. nr 7 na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1) Mur spełniający funkcję kolumbarium będzie miejscem spoczynku zwłok, które zostały poddane kremacji, a urny z prochami umieszczone w niszach. Mur kolumbarium zawierać będzie 42 nisze o wymiarach 51 cm x 63 cm i głębokości 48 cm. Projektowany obiekt służyć będzie zabezpieczeniu potrzeb Cmentarza Komunalnego w Słupsku na ten rodzaj pochówku. Projektowany mur kolumbarium jest obiektem wolnostojącym, wpisującym się w istniejące zagospodarowanie całego cmentarza. Przedmiotowy obiekt nie posiada pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, ani nie jest wyposażony w instalacje techniczne. 2) Mur kolumbarium zlokalizowany będzie na części działki nr 5/14, obręb geodezyjny nr 14 miasta Słupska, na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Rabina dr Maxa Josepha. Do projektowanego obiektu dochodzą drogi komunikacji pieszej wschód - zachód i północ - południe. Sam mur kolumbarium projektowany jest w kierunku północ - południe, w którym dostęp do nisz będzie odbywał się od zachodu poprzez stopnie terenowe i przedpole wykonane z kostki brukowej na podbudowie. Podstopnice wykonane będą z obrzeży o grubości 8 cm. Od strony wschodniej proponowana jest nawierzchnia żwirowa na geowłókninie licująca się z istniejącą drogą pieszą o nawierzchni bitumicznej. Spadki poziome w kierunku rynsztoka powierzchniowego w pasie drogi zachować jak obecnie. 3) Kolumbarium projektowane jest jako obiekt parterowy o rozedrganym rzucie. Belki, słupy i wieńce konstrukcji projektowane są jako elementy żelbetowe z betonu i stali według osobnego projektu konstrukcyjnego Tom II. Ściany murowane w kolumbarium oraz murek terenowy z cegły klinkierowej formatu DF 240x115x52 mm. Ściany muru należy murować na zaprawie szybkowiążącej do klinkieru. Fugi elastyczne ciemnoszare lub czarne Mapei do klinkieru. Mur pokryć płynem hydrofobizującym według zaleceń producenta cegły. Podczas prac stosować cement i zaprawy przeznaczone do klinkieru. Dach zaprojektowano jako dwuspadowy z cegły klinkierowej takiej samej jak mur. Połacie o nachyleniu 280. Nad fundamentami stosować izolację przeciwwodną zgodnie z technologią producenta ścian klinkierowych. Pozioma izolacja przeciwwodna z papy termozgrzewalnej połączona pionową izolacją lekką ścian fundamentowych. 4) Pod cegłami tworzącymi płaszczyzny dachu dachówką należy wykonać izolację z papy na gorąco. Spoiny pokrycia dachowego wykonać z zaprawy hydrofobowej. Fundamenty żelbetowe - ławy fundamentowe schodkowe wylewane z betonu C20/25 (B-25), o szerokości 62,5 cm / 39,5 cm i wysokości 100 cm / 50 cm zbrojone stalą A-III A-I. 5) Konstrukcja muru z cegły ceramicznej pełnej lub klinkierowej o wymiarach 24 x 11,5 x 5,2 cm na zaprawie betonowej - według projektu technicznego. 3. POZOSTAŁE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1) Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez Dominika Mikiprowicza, Małgorzatę Trzcińską prowadzących działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna mr aeroPLAN Spółka Cywilna Dominik Mikiprowicz, Małgorzata Trzcińska, ul. Armii Krajowej 38, 76-200 Słupsk, 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia, określonego w przedmiarze robót Lp. 4 Nawierzchnia i schody poz. od nr 19 do nr 30, poprzez pomniejszenie w danej pozycji ilości sztuk do wykonania z pomniejszeniem wartości wynikającej z cen jednostkowych lub rezygnację z wykonania całej pozycji. 3) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), 4) Przy wycenie robót rozbiórkowych Wykonawca musi założyć, że: a) odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu (wyjątek stanowią elementy stalowe, żeliwne oraz inne materiały przydatne do ponownego wbudowania); Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt, b) materiały z odzysku nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego, po zważeniu lub policzeniu materiałów oraz ich posegregowaniu i oczyszczeniu, zostaną następnie przetransportowane na paletach i złożone we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na odległość 3 km, w ramach wynagrodzenia, c) materiały metalowe z rozbiórki należy pociąć i wywieźć do punktu skupu złomu w imieniu i na rzecz Zamawiającego (dokumentację złomowania należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu dokonać wpłaty pieniędzy otrzymanych ze złomowania w kasie ZIM w Słupsku, przy ul. Przemysłowej 73), 5) Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i terminem określonym w SIWZ. W szczególności roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SIWZ, 7) Nazwy własne, które występują w SIWZ określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 4. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zapewnienie kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz usunięcia wad, 2) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia, 3) zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy, mienia oraz metod organizacyjno-technicznych stosowanych w trakcie realizacji, 4) wykonanie robót zgodnie z zakresem, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawnymi, sztuką budowlaną i terminem określonym w niniejszej umowie, 5) zabezpieczenie we własnym zakresie i na swój koszt całego terenu (ogrodzenie itp.) podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie placu budowy, 6) prowadzenie dokumentacji budowy i zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazania inwentaryzacji powykonawczej w 5 egz. oraz zeskanowaną w rozdzielczości min. 300 dpi mapy inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji - 1 egz., 7) utrzymanie terenu w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z placu, 8) stosowanie sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowania się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 9) zapewnienie, aby osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizowaniu przedmiotu zamówienia nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego, 10) zapewnienie czystości w rejonie terenu, na którym wykonywane są roboty i uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści itp.) po zakończeniu robót, 11) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, 12) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, 13) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty itp.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót, 14) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas trwania zamówienia, 15) ponoszenie odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawców, 16) ponoszenie odpowiedzialności za szkody i zniszczenia spowodowane na przekazanym terenie - w tych elementach terenu i jego urządzeniach, które będą użytkowane po zakończeniu robót, a nie były przewidziane do rozbiórki (np. zieleńce, krzewy, drzewa, chodniki, mała architektura itp.), 17) dokonanie na własny koszt napraw dróg, zieleńców, alejek prowadzących do placu budowy uszkodzonych w związku z wykonywaniem robót, 18) ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót, 19) odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 20) prowadzenie robót budowlanych wykonywanych w bezpośredniej bliskości drzew i krzewów w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie zniszczyć krzewów oraz systemu korzeniowego, pni i koron drzew, 21) od chwili protokolarnego przejęcia terenu budowy do czasu oddania obiektu Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na tym terenie. 5. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 2) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich, 3) materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz.290), posiadać certyfikat lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatą techniczną, 4) całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe, 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter robót. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 8. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset polskich złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie 2. określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2) Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i rękojmi za wady fizyczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach