Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 18 4427800
- Data zamieszczenia: 2014-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Wyspiańskiego 22 22
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18-4427967, fax. 18 4427800 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa mostu na potoku Dąbrówka w ciągu ul.Zyndrama. Usuwanie skutków klęsk żywiołowych polegających na remoncie lub odbudowie obiektów komunalnej infrastruktury technicznej Miasta Nowego Sącza zniszczonych w wyniku powodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres robót obejmuje: -w miejscu przeznaczonym do zabudowy istnieje przeprawa przez potok. Z uwagi na zły stan techniczny i niezgodny z przepisami kształt przepustu na potoku Dąbrówka w ciągu ulicy Zyndrama zdecydowano na przebudowę przedmiotowego obiektu. Istniejący przepust w formie czterech kręgów fi1200 powoduje piętrzenie wody przy spływie wielkich wód i podtapianie przyległych terenów, -parametry techniczne mostu: -klasa obciążenia B wg PN-85 S-10030 -dopuszczalny ciężar pojazdów na moście 40 ton -parametry geometryczne: -światło mostu 4,00 m -długość całkowita 4,80 m -szerokość mostu w osi potoku 9,30 m Opis konstrukcji: most zaprojektowano jako żelbetowy z betonu klasy C25-30 (B30) o wymiarach w świetle 4,0 m x 1,26 m i wymiarach zewnętrznych 4,80 x 9,30 x 2,75. Grubość płyty pomostu wynosi 0,35 m a grubość ścian - przyczółków 0,40 m. Most posadowiony jest na płycie fundamentowej grubości 0,30 m o wymiarach 6,0 m x 9,3 m. Obustronnie zastosowano żelbetowe skrzydła, które będą wykonywane łącznie z kapą chodnikową po zrealizowaniu konstrukcji płyty fundamentowej, ścian - przyczółków oraz płyty pomostu. Zastosowano również płytę denną w całości oddylatowaną od konstrukcji mostu w celu zapewnienia jej swobodnej pracy. Płyta denna grubości 20 cm jest załamana w środku rozpiętości w celu koncentracji strugi wody. Pomost zaprojektowany jako płyta żelbetowa grubości 35 cm z betonu C25-30 (B30) o rozpiętości 4,0 m w świetle mostu i długości 8,70 m połączona monolitycznie ze ścianami -przyczółkami. Bezpośrednio na płycie pomostu i izolacji z dwóch warstw termozgrzewalnej papy podkładowej mostowej, przewidziano ułożenie betonowej warstwy dociskowej oraz dwóch warstw z betonu asfaltowego nawierzchni jezdni o szer. 6,0 m oraz wykonanie kapy chodnikowej, której szerokość wraz z krawężnikiem wynosi 2,0 m oraz bezpiecznika o szerokości wraz z krawężnikiem wynoszącej 0,5 m. Cześć kapy poza płytą oraz górna powierzchnia skrzydeł stanowi podstawę do montażu bariero-poręczy. Przyczółki - ściany mostu szerokości 0,4 m z betonu C25-30 (B30) połączone monolitycznie z płytą pomostu. Skrzydła mostu z betonu C25-30 (B30) jako monolitycznie połączone i wykonywane jednocześnie na etapie realizacji z kapą chodnikową po zrealizowaniu konstrukcji płyty fundamentowej oraz ścian i przyczółków wraz z płytą pomostu i połączone z jego konstrukcją poprzez pręty wypuszczone ze ścian i płyty pomostu. Grubość ściany skrzydła wynosi 0,4 m a długości kolejno 3x1,8 m i 3,7 m poza obrys mostu. Płytę fundamentową zaprojektowano o wymiarach 6,0 x 9,3 m z betonu C25-30 (B30) na warstwie z betonu podkładowego grubości 10 cm i klasy C12-15 (B15). Płytę denną zaprojektowano jako niezależnie pracującą żelbetową płytę z betonu C25-30 (B30) o szerokości 4,0 m i grubości 0,20 m, załamaną w środku rozpiętości dla uzyskania koncentracji strugi na warstwie z betonu podkładowego grubości 10 cm klasy C12-15 (B15), oraz zagęszczonej warstwie z kruszywa naturalnego, Wyposażenie obiektu: izolacje powierzchnię płyty pomostu przepustu zabezpieczyć poprzez ułożenie izolacji przeciwwodnej w postaci dwóch warstw termozgrzewalnej mostowej papy podkładowej. Powierzchnię boczną przyczółków mostu oraz ściany żłobu stykającą się z gruntem zabezpieczyć poprzez nałożenie dwóch warstw lepiku na zimno, bariery na całej długości skrzydeł mostu należy zamontować standardowe bariero-poręcze kotwione w rozstawie co 1,0 m. Kotwy barier należy przed zabetonowaniem kapy wypoziomować i zastabilizować poprzez przyspawanie do zbrojenia, dojazdy dojazdy zostały dostosowane do projektowanego obiektu i do obecnej szerokości ulicy Zyndrama ze spadkiem podłużnym wg załączonej niwelety drogi. Dojazdy wykonać z dwóch warstw betonu asfaltowego - w-wa ścieralna 0-12,8mm i w-wa wiążąca 0-20mm na podbudowie z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 20 cm. Szerokość jezdni ulicy Zyndrama na początku opracowania drogowego w km 0+086,12 wynosi 5,30 m a na końcu opracowania w km 0+122,82 wynosi 5,20 m. Docelowa szerokość jezdni projektowana na moście wynosi 6,0 m. Zaprojektowano również chodnik szerokości 2,0 m oraz bezpiecznik szerokości 0,5 m. Łącznie szerokość drogi przez most wraz z jezdnią chodnikiem i bezpiecznikiem wynosi 8,5 m, ubezpieczenie koryta potoku projektuje się ubezpieczenie dna oraz skarpy potoku powyżej mostu na odcinku 5,00 m betonową płytą ażurową typu mała krata o wymiarach 0,9 x 0,60 x 0,10 cm do wysokości 0,60 m. Poniżej mostu w związku z planowanym przełożeniem i pogłębieniem istn. wodociągu ?160 należy rozebrać istniejące ubezpieczenie potoku na odcinku 1,50 m i po wykonaniu przełożenia oraz po zrealizowaniu budowy mostu jego odtworzenie wraz z dostosowaniem do nowego położenia wylotu mostu. Zabezpieczenie potoku poniżej mostu należy zrealizować przez obustronne ubezpieczenie koszami siatkowo-kamiennymi ułożone w trzech warstwach (na mur) o łącznej wysokości 1,5 m z dnem w formie narzutu kamiennego. Zastosowano wachlarzowy układ ułożenia koszy siatkowo-kamiennych - 3x1,0m*0,5m z przesunięciem o 0,20 m, odwodnienie odwodnienie mostu zrealizowano poprzez ustalone spadki nawierzchni jezdni na moście z pochyleniem podłużnym zgodnym z niweletą drogi oraz 2% spadkiem poprzecznie od osi jezdni w kierunku krawężnika i 2% na chodniku. Na system odprowadzający wody opadowe składają się dwa elementy: w km 3+335,2 potoku Dąbrówka - brzeg lewy - przewidziano wylot przepustu o średnicy 600 mm i długości 14,60m, odprowadzającego wodę z rowu pomiędzy ul. Zyndrama a przepompownią. Dno kanału wylotowego na rzędnej 314,80, zlokalizowane jest powyżej zwierciadła wody. W km 3+335,7 potoku Dąbrówka - brzeg prawy - zlokalizowano wylot ścieku wykonanego z korytek betonowych o wymiarach 50x50x12cm. W km 3+344,3 potoku Dąbrówka - brzeg lewy - przewidziano wylot rurociągu PCV o średnicy 200 mm i długości 13,00 m odprowadzającego wodę z wpustu ulicznego 630x460mm osadzonego na studni ? 600 zlokalizowanego na 88,65 m niwelety drogi. Wylot wód opadowych zostanie wykonany w formie przewiertu kanału w ścianie przyczółka mostu, prace dodatkowe przełożenie odcinka istniejącej linii sieci wodociągowej fi160 PE zgodnie z trasą pokazaną na projekcie zagospodarowania terenu oraz według warunków technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu n/k Wisły w obrębie śluzy SW Dwory, w ciągu DP 1895K, ul. Oświęcimska w m. Dwory II, gm. Oświęcim
Dodano: 2016-06-23 - Budowa przepustu ramowego na potoku Zabawka w ciągu projektowanej drogi dojazdowej wraz z budową zjazdu indywidualnego z drogi powiatowej nr 2038 K Mała Wieś-Strumiany na dz. nr 45, 46, 262/1, 262/3 w miejscowości Strumiany
Dodano: 2016-06-21 - Odbudowa mostu w postaci przepustu w miejscowości Łapczyca na potoku Łapczyckim w ciągu drogi gminnej nr 580844 K Łapczyca - droga na działkach nr ewid. 899, 905, 915, 1068, km 0+054
Dodano: 2016-06-16 - Rozbiórka mostu i kładki oraz budowa mostu w ciągu DP 1683 Jordanów- Toporzysko n/p Dziarskim w Toporzysku wraz z przebudową dojazdów
Dodano: 2016-06-07 - Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej 290660K Przydonica-Szkoła-Podole Górowa
Dodano: 2016-06-02 - Remont mostu w ciągu drogi gminnej Raciechowice-Poznachowice nr 540419K w miejscowości Poznachowice Dolne w km 0+100-0+120.
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie robót naprawczych obiektów inżynierskich na drodze ekspresowej nr S7c odc. węzeł Bieżanów - węzeł Rybitwy
Dodano: 2016-05-25 - Odbudowa mostu koło strażnicy na cieku Potok Zubrzyca w miejscowości Zubrzyca Dolna w ciągu drogi gminnej K361467 - działka nr ewidencyjny 5208/1 w km 0+080 - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-05-18 - Odbudowa mostu Koło Starego Sołtysa na cieku Syhlec w miejscowości Lipnica Mała w ciągu drogi gminnej K361933- działki nr ewidencyjny 16719, 16689/2 w km 0+105, - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-05-18 - ODBUDOWA MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ BODAKI PSTRĄŻNE (NR 270947K, NR DZ.EWID. 188/4, 188/6, 189/10) W MIEJSCOWOŚCI BODAKI W KM 0+320 W POSTACI PRZEPUSTU STALOWEGO TYPU TUBOSIDER NA POTOKU BEZ NAZWY W KM 0+320
Dodano: 2016-04-29