Przetargi.pl
„Budowa, montaż, podłączenie i uruchomienie trzyfunkcyjnego węzła cieplnego na terenie Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o”.

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://scol.warszawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa, montaż, podłączenie i uruchomienie trzyfunkcyjnego węzła cieplnego na terenie Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załączniki nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz załącznikach do niej, a także zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, jak i zasadami współczesnej wiedzy technicznej prawa budowlanego. 2. Zakres robót budowlanych zostanie wykonany na podstawie dokumentacji projektowej obejmującej: 1) Budowę trzyfunkcyjnego węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki oraz instalacji elektrycznych, 2) Wykonanie i montaż rozdzielaczy dla instalacji co i cw wraz z zaworami regulacyjnymi i odcinającymi oraz połączenie ich z poszczególnymi węzłami, 3) Wykonanie przenośnego zestawu do opróżniania i napełniania instalacji ct glikolem. 4) Wykonanie instalacji pod posadzkowych, tj.: • Odwodnień z rur spustowych urządzeń do studzienki schładzającej • Studzienki schładzającej z pojemnikiem na glikol. 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego przez UDT dopuszczenia do użytkowania urządzeń. Pozostały zakres szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej w uzgodnionym czasie Zamawiającym wyznaczonym w SIWZ Rozdział II OPZ pkt 24 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a. Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.)- szczegółowy opis znajduje się w SIWZ Rozdział II pkt 35 oraz Zał . nr 7 wzór umowy § 2. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- szczegółowy opis ZABEZPIECZENIA SIWZ Rozdział XV oraz zał. nr 7 Wzór umowy § 13 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), Zamawiający informuje Wykonawców o klauzulach RODO w SIWZ Rozdział XIX.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wniesione : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 20018r., poz. 110, 650, 1000, 1669). 2. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument gwarancji bankowej powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. nr 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025 z podaniem nr postępowania: ZP/20/2020 – Budowa, montaż, podłączenie i uruchomienie trzyfunkcyjnego węzła cieplnego na terenie Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74, bądź w inny sposób jednoznacznie identyfikować postępowanie, którego wadium to dotyczy. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 7.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)-Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach