Gmina Polkowice ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
- Data zamieszczenia: 2020-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
Rynek 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
REGON: 390647618 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa monitoringu wizyjnego miasta – etap I – część aktywna II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa zadania: „Budowa monitoringu wizyjnego miasta – etap I – część aktywna II” Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń: 1. Akcesoria zasilające (CPV: 30237280-5): - zasilacze do punktów kamerowych – 19 sztuk. 2. Akumulatory elektryczne (CPV: 3140000-9): - akumulatory do punktów kamerowych – 68 sztuk. 3. Urządzenia do przesyłu danych (CPV: 32260000-3): - przełączniki magistralne – 9 sztuk, - przełączniki końcowe – 19 sztuk, - komplety wkładek SFP Fo – 38 kompletów, - wkładki SFP Cu – 40 sztuk, - kable połączeniowe 10Gbps – 7 sztuk. 4. Bezprzewodowy system telekomunikacyjny (CPV: 32510000-1): - zestaw radiolinii – 2 komplety. Szczegółowe wymagania wobec zamawianego sprzętu zawarte zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. W formularzu ofertowym należy podać producenta oraz model oferowanego urządzenia zgodnie ze wzorem formularza wskazanym w niniejszej SIWZ. W przypadku braku/nie podania producenta lub modelu oferowanego sprzętu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawcy udzielą gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 12 do 36 miesięcy – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawcy udzielą rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32260000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną