Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.michalowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa monitoringu Gminnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu dwóch stref: ETAP 1) Strefa monitorowania obszaru wokół budynku Urzędu Gminy Michałowice, przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice wraz z modernizacją monitoringu stref wewnętrznych budynku. ETAP 2) Strefa Rekreacji, zlokalizowana przy placu Markowiczów w Komorowie (05-806) zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Opracowanie dokumentacji technicznej – szkic techniczny w zakresie zgodnym PFU oraz z obowiązującymi przepisami oraz uzgodnione go z użytkownikiem (Zamawiającym); Uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych, w tym dokonanie uzgodnień; Po zakończeniu realizacji zadania wykonanie dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy) – jeśli dotyczy, 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa systemu monitoringu na terenie Miasta Ząbki
Dodano: 2024-01-02 - Budowa systemu monitoringu na terenie Miasta Ząbki
Dodano: 2023-12-04 - Budowa systemu monitoringu na terenie Miasta Ząbki
Dodano: 2022-07-25 - Wykonywanie w okresie 12 miesięcy prac telekomunikacyjnych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytut Lotnictwa
Dodano: 2021-03-22 - Wykonanie modernizacji sieci strukturalnej, dedykowanej sieci elektrycznej oraz modernizacja pomieszczenia serwerowni
Dodano: 2021-01-29 - Wykonywanie w okresie 12 miesięcy prac telekomunikacyjnych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytut Lotnictwa
Dodano: 2020-12-28 - Wykonanie prac związanych z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby dyspozytorni medycznej w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie
Dodano: 2020-11-07 - Wykonanie modernizacji sieci strukturalnej, dedykowanej sieci elektrycznej oraz modernizacja pomieszczenia serwerowni
Dodano: 2020-07-31 - Wykonanie nowych układów automatyki BMS, modernizacja i podłączenie istniejących układów automatyki budynkowej do sieciowego systemu Desigo CC wraz z utworzeniem nowych grafik umożliwiających sterowanie i monitorowanie wybranych instalacji w budynkach Kancelarii Sejmu, objęcie całego systemu BMS usługą serwisową w okresie gwarancji
Dodano: 2020-07-09 - „Budowa monitoringu wizyjnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Ostrołęce, ul. Turskiego 4a”
Dodano: 2020-02-21