Przetargi.pl
Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu – dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód. Etap II

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2021-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl;https://e-propublico.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu – dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód. Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres zamówienia obejmuje budowę obiektu rekreacyjnego w postaci skateparku zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez ARCHIDOM Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz, pt.:”Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Budowę części skateparku o całkowite powierzchni 579m2, z wyłączeniem zakresu wykonanego w Etapie I, na terenie obejmującym działki nr 1963/3, 3005/7 z obrębu Koźle, przy ul. Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, , zawierającego następujące rodzaje urządzeń rekreacyjnych w postaci przeszkód: a) „Quarter pipe” o nieregularnych kształtach; b) „Funbox” do skoków (mały i duży); c) „Quarter pipe z bank ramp”; d) „Funbox” i „Grindbox”; e) Poręcz prostą; f) Poręcz łamaną; g) „Grindbox spadowy”; h) Podjazdy. 2. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego skateparku składające się z 6 słupów z oprawami LED; 3. Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego z kamerami montowanymi na słupach oświetlenia, z podłączeniem do systemu nadzoru użytkownika bezprzewodowo z uzgodnieniem kompatybilności urządzeń; 4. Wykonanie linii kablowych zasilania oświetlenia i urządzeń monitoringu. 5. Urządzenie zieleni. C. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo:: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (1 egz. w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektronicznym). 2) Kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 6) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji, w tym Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz inwestora i użytkownika. 7) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach przyległych, oraz przywrócenie stanu poprzedniego dla naruszonego podczas robót przyległego terenu zielonego. 8) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 9) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń: oświetlenia, monitoringu, oraz pozostałych zabudowanych urządzeń rekreacyjnych, a także wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji oraz ich prawidłowe funkcjonowanie w okresie gwarancji i po jej zakończeniu. 10) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD. 11) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Należy uporządkować także teren przylegający do terenu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót. 12) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 600.000,00. [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 13) Wykonawca pokryje wszystkie koszty wynikające z warunków nałożonych przez Powiatowego Konserwatora Zabytków i inne instytucje. 14) Dokonanie rozruchu całego obiektu (wszystkich zabudowanych urządzeń) wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników użytkownika. Wykonawca uzgodni z użytkownikiem podłączenie i uruchomienie monitoringu wizyjnego SKATEPARKU z systemem monitoringu użytkownika. 15) Wykonawca uwzględni w ofercie utrzymanie i pielęgnację nasadzeń (w tym trawników) w okresie jednego roku po zakończeniu robót i dokonaniu odbioru przez Zamawiającego, na zasadach określonych w załączniku – plik pn. ,,Podstawowe wytyczne zieleń nasadzenia 28.02.2020”. Czynności utrzymania i pielęgnacji urządzonej zieleni, powinny obejmować dwukrotne skoszenie i przynajmniej dwukrotne właściwe nawożenie. D. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty budowlane, elektryczne i teletechniczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: ARCHIDOM Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ oraz https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. F. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy. G. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach