Przetargi.pl
Budowa mini tężni wraz z nawodnieniem terenu Parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadane 1- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie .Zadanie 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie automatycznego systemu nawadniania terenu w parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie .

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 15891289000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mini tężni wraz z nawodnieniem terenu Parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadane 1- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie .Zadanie 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie automatycznego systemu nawadniania terenu w parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne zostało podzielone na dwa zadania: I. ZADANIE NR 1 Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie. 1) Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego tężni solankowej, STWIOR i Przedmiaru robót; 2) Opracowanie projektu przyłącza wodociągowego, STWIOR i Przedmiaru robót, jeżeli potrzebne; 3) Opracowanie projektu przyłącza elektrycznego pod potrzeby zasilania mini tężni i nawodnienia terenu, STWIOR i Przedmiaru robót w uzgodnieniu z gestorem sieci; 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na wykonanie robót: od właściwego organu architektoniczno-budowlanego zaświadczenia o braku sprzeciwu na wykonanie robót lub decyzji pozwolenia na budowę minii tężni i przyłącza wodociągowego; 5) Budowa mini tężni solankowej wraz z montażem instalacji technologicznej i elektrycznej, zbiornika na solankę i budową przyłącza wodociągowego (jeżeli potrzeba) na podstawie opracowanej dokumentacji wraz z dostarczeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz wymaganych prawem pozwoleń na użytkowanie /lub braku sprzeciwu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 6) Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego. II. ZADANIE NR 2 Zaprojektowanie i wybudowanie automatycznego systemu nawadniania terenu parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie 1) Opracowanie projektu automatycznego systemu nawadniania terenu parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie oraz STWiOR, przedmiaru robót; 2) Budowa nawodnienia terenu parku przy ul. Młynarskiej w Piasecznie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 3) Budowa przyłącza wodociągowego pod potrzeby nawodnienia terenu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 4) Zostanie wykorzystane przyłącze energetyczne zbudowane do uruchomienia tężni; w przypadku braku realizacji zadania 1, Wykonawca w swoim zakresie wykona przyłącze elektryczne; 5) Pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1000 zł ( jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) wypełniona tabela wartości ofertowych - wykaz cen dla każdej z części z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach