Przetargi.pl
Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia

Gmina Linia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-223 Linia, ul. Turystyczna 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6768582, 6768594 , fax. 58 676 85 69
  • Data zamieszczenia: 2015-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Linia
    ul. Turystyczna 15 15
    84-223 Linia, woj. pomorskie
    tel. 58 6768582, 6768594, fax. 58 676 85 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest montaż urządzeń systemu paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Linia, realizowany w trybie zaprojektuj i wybuduj Zakres zamówienia obejmuje:1) Zaprojektowanie i wykonanie 23 instalacji fotowoltaicznych (21 instalacji na budynkach/działkach prywatnych o mocy od 1,56 kW do 7,80 kW i 2 instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej o mocy od 12,48 kW do 39 kW. Moduły fotowoltaiczne fabrycznie nowe, a rok ich produkcji nie wcześniej niż 2013 r. 2) Instalacje będą zaprojektowane w oparciu o posiadany przez gminę Linia Program funkcjonalno-użytkowy, w którym wskazano wymagania minimalne. Wykonawca przed opracowaniem dokumentacji wykona inwentaryzację poszczególnych lokalizacji na których mają być wykonane instalacje.3) Do wykonawcy należy uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych polskim prawem przy tego typu pracach projektowych, robotach budowlanych i pokrycia kosztów z tym związanych.4) Przy projektowaniu należy założyć jak najmniejszą ingerencję w konstrukcję budynku przy jednoczesnym dotrzymaniu warunków wytrzymałości i trwałości instalacji, obciążenia dachu, a także wydajności instalacji. Projektując oraz wykonując roboty związane z montażem instalacji paneli fotowoltaicznych należy dążyć do tego, aby w jak najmniejszym stopniu ingerować w elementy wykończenia istniejących obiektów (okładziny wewnętrzne, elewacje, powłoki malarskie, zabezpieczenia antykorozyjne, powłoki izolacji cieplnej czy akustycznej, posadzki itp.). Jednak gdy pojawi się konieczność przeprowadzenia takich ingerencji podczas wykonania robót instalacyjnych, to ich zakres i ilość należy uzgodnić z właścicielem obiektu oraz wyznaczonym przez Zamawiającego inspektorem nadzoru. Wszelkiego rodzaju otwory montażowe, przebicia, przejścia, itp. powstałe w czasie prowadzenia prac instalacyjnych należy wykończyć na podstawowym poziomie obróbek murarsko-tynkarskich. Do zadań właścicieli poszczególnych obiektów należy wykonanie ostatecznego wykończenia miejsc związanych z prowadzeniem prac instalacyjnych, np. poprzez malowanie czy innego rodzaju wykończenia. Za wszelkie zniszczenia lub uszkodzenia elementów budowlanych i konstrukcyjnych obiektów nie związanych z wykonywaną instalacją lub w zakresie większym niż wymaga tego montaż instalacji, odpowiada Wykonawca i jest on zobowiązany do ich usunięcia na własny koszt.5) Wykonawca opracowaną kompletną dokumentację projektową przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem wykonywania instalacji w dwóch egzemplarzach (nie obejmuje egzemplarzy do uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń) oraz w wersji elektronicznej. Wykonawca dostarczy rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres projektu w znormalizowanym rozmiarze - format A4 i jego wielokrotność. W przypadku zmiany planowanej mocy na poszczególnych instalacjach konieczne jest wcześniejsze uzyskanie zgody od Zamawiającego.6) Instalacje mają spełniać wymagania konieczne do przyłączenia do sieci energetycznej stawiane przez miejscowego operatora sieci - mają być gotowe do przyłączenia wraz z niezbędną dokumentacją wymaganą przez zakład energetyczny. Wykonawcza winien przygotować instalację w sposób zapewniający i umożliwiający wpięcie systemu fotowoltaicznego do sieci elektroenergetycznej lokalnego operatora. Uruchomienie i wpięcie przygotowanej instalacji do sieci nastąpi po 01.01.2016 r. do dnia 15 czerwca 2016 r.7) Wymagane terminy gwarancji:a) gwarancja na roboty budowlano-montażowe - minimum 60 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego;b) gwarancja na panele fotowoltaiczne-10 lat na 90 % mocy znamionowej określonej w PFU,c) gwarancja na inwerter i pozostały osprzęt instalacji - 5 lat liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.8) Bezpłatne serwisowanie w okresie gwarancji. Wykonawca zapewni serwisowanie wybudowanych instalacji fotowoltaicznych w okresie objętym gwarancją na roboty budowlano-montażowe i wykona co najmniej 1 razy w ciągu roku bezpłatny przegląd wszystkich wybudowanych instalacji potwierdzony sporządzeniem protokołu podpisanego przez użytkownika instalacji.Koszty serwisowania urządzeń i instalacji w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę.Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w PFU, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ oraz w Zestawieniu zbiorczym wszystkich instalacji, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 9)Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 10)Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 23 użytkowników instalacji, którym zostanie przekazana dokumentacja dotycząca zamontowanych urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi).Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa -projekt stanowiąca załącznik 7 do SIWZ.2. Informacje dodatkowe: 2.1.Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację inwestycji z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Projekt pn.: /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 /Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej/ objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji inwestycji i jej rozliczenia w sposób określony przez instytucję udzielającą dotacji. 2.2. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone urządzenia i materiały:-były nowe, a rok ich produkcji nie wcześniej niż 2013 r.,-muszą posiadać gwarancję i instrukcję w języku polskim-które tego wymagają posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach.2.3. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów objętych przedmiotem zamówienia zawarte w PFU, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w PFU oraz w załącznikach do niego zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy /lub równoważne/.Jako rozwiązanie równoważne należy rozumieć zastosowanie innego niż opisane nazwą elementu towaru będącego przedmiotem zamówienia z zachowaniem takich samych lub lepszych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający określił w PFU swoje minimalne wymagania i dopuszcza by przedmiot zamówienia obejmował przedmioty o lepszych parametrach.Równoważne produkty i urządzenia, które będą brane pod uwagę przez Wykonawcę na etapie projektowania muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów i urządzeń z wymaganiami określonymi w PFU, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty i urządzenia równoważne.Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania (towary, urządzenia) równoważne były prototypami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych); 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 dnia 04-09-2015 r.4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Sierakowicach O/Linia Nr 91 8324 0001 0011 7027 2000 0060 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia w kasie urzędu lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5) w zw. z art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania--rok-2015.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną