Przetargi.pl
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w 3 budynkach użyteczności publicznej w Gminie Puszcza Mariańska.

Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg

  • Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
    Stanisława Papczyńskiego 1
    96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
    tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
    REGON: 75014839000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w 3 budynkach użyteczności publicznej w Gminie Puszcza Mariańska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w 3 budynkach użyteczności publicznej Gminy Puszcza Mariańska w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zadania obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych, których parametry wraz dokładną lokalizacją zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ – Programie funkcjonalno-użytkowym Opis Przedmiotu Zamówienia. Energia elektryczna produkowana w mikroinstalacjach fotowoltaicznych będzie wykorzystywana na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku. Panele instalacji fotowoltaicznych montowane będą na dachach budynków oraz na gruncie. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z niniejszym zamówieniem oraz uruchomieniem łącznie 3 mikroinstalacji fotowoltaicznych w budynkach należących do Gminy Puszcza Mariańska . 1) Zakres robót: zaprojektowanie instalacji oraz wykonanie przedmiaru robót. Instalacja winna być uzgodniona z Zamawiającym. Zakres prac instalacyjnych obejmuje: ‒ montaż konstrukcji pod moduły PV, ‒ montaż modułów PV na konstrukcji, ‒ ułożenie tras kablowych i kabli od modułów PV do inwertera, ‒ montaż inwerterów, ‒ montaż układu automatyki zabezpieczeniowej i systemowej, ‒ modernizacja rozdzielni (jeśli będzie wymagane do prawidłowej pracy) ‒ wykonanie prób oraz pomiarów instalacji sprawdzających prawidłowe działanie aparatury, ‒ uruchomienie układu i regulacje po przyłączeniu, ‒ szkolenie obsługi. Zakres prac budowlanych obejmuje: ‒ wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, ‒ zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, ‒ wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub ‒ inne przeszkody, ‒ uszczelnienie przepustów. Zakres doradztwa obejmuje: ‒ doradztwo celem pomocy technicznej w sprawie monitoringu pracy inwerterów instalacji fotowoltaicznej i uzgodnienia z energetyką ‒ wypełnianie wniosków do właściwego OSD celem zgłoszenia mikroinstalacji do przyłączenia oraz koordynowaniu procesu aż do przyłączenia tj. konsultacja umów dystrybucyjnej i innych niezbędnych formalności. 2) Montaż instalacji nastąpi w terminach uzgodnionym z Zamawiającym, Wykonawca przedstawi w tej sprawie stosowny harmonogram. 3) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wykorzystane do wykonania instalacji były nieużywane i fabrycznie nowe (data produkcji nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty montażu). Panele fotowoltaiczne powinny posiadać gwarancję producenta na wady ukryte na min. 15 lat (maksymalnie 25 lat) i 25 lat gwarancji na moc (po tym okresie moc na poziomie nie niższym niż 80% wartości początkowej), natomiast falowniki gwarancję na min. 5 lat (maksymalnie 10 lat). Producent modułów fotowoltaicznych dostarczy również certyfikat HW4 odporności na gradobicie. 4) Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta i dokumenty wymagane do zgłoszenia mikroinstalacji u dostawcy energii elektrycznej. 5) Wykonawca powinien posiadać ważny certyfikat autoryzowanego instalatora wydany przez producenta paneli. 6) Wybrana technologia instalacji fotowoltaicznej spełniać winna wymagania zgodnie z certyfikatami zgodności z normą: PN-EN 61215 „Moduły fotowoltaiczne (PV) z krzemu krystalicznego do zastosowań naziemnych - Kwalifikacja konstrukcji i aprobata typu” lub PN-EN 61646 „Cienkowarstwowe naziemne moduły fotowoltaiczne (PV) - Kwalifikacja konstrukcji i zatwierdzenie typu”, lub z normami równoważnymi, wydane przez właściwą jednostkę certyfikującą. 7) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone i zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09330000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 5.6. Zamawiający , stosownie do §9 ust.2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz.U. z 2016r. poz.1126) , żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach