Przetargi.pl
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne stacji uzdatniania wody w Orli

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5
    17-106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 50659600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne stacji uzdatniania wody w Orli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawu mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 25,2 kWp na terenie stacji uzdatniania wody w Orli – działki ozn. nr geod. 437 i 438 w obrębie wsi Orla. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż elementów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania instalacji; 2) montaż modułów fotowoltaicznych; 3) wykonanie uziemienia; 4) ułożenie linii kablowych; 5) montaż falowników; 6) wykonanie rozdzielnic; 7) zgłoszenie instalacji w PGE Dystrybucja S. A.; 8) zgłoszenie instalacji w Państwowej Straży Pożarnej; 9) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiącej przedmiot zamówienia; 10) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią energetyczną; 11) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji; 12) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej; 13) świadczenie bezpłatnego serwisu zamontowanej instalacji w okresie gwarancyjnym; 14) dokonywanie corocznych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, 15) udzielenie gwarancji jakości na prace montażowe oraz gwarancji jakości na materiały, na które w dokumentacji projektowej nie został określony minimalny okres gwarancji – na okres nie krótszy niż 36 miesięcy; zaproponowany okres gwarancji stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Przedmiot zamówienia jest opisany za pomocą dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: 1) projekt wykonawczy (branża elektryczna) - Załącznik Nr 10, 2) projekt wykonawczy (branża elektryczna) istniejącego układu pomiarowego na zewnątrz budynku stacji uzdatniania wody - Załącznik Nr 11 (materiał poglądowy pomocniczy), 3) schemat układu pomiarowego stacji uzdatniania wody - Załącznik Nr 12, 4) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) - Załącznik Nr 13, 5) przedmiar robót (branża elektryczna) – przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy do określenia zakresu robót - Załącznik Nr 14 (UWAGA! poz. 21 dz. 1 na str. 4 nie podlega wykonaniu). 4. Zamawiający zrealizował roboty budowlane polegające na ”Rozbudowie, przebudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Orla wraz z przebudową sieci wodociągowej w ulicy Partyzantów w Orli”, w trakcie których przebudowane zostało złącze pomiarowe stacji uzdatniania wody. W związku z powyższym umieszczony na str. 5 projektu wykonawczego branży elektrycznej (Załącznika Nr 10) opis stanu istniejącego jest nieaktualny. Aktualny stan układu pomiarowego przedstawia projekt wykonawczy (branża elektryczna) wyniesienia istniejącego układu pomiarowego na zewnątrz budynku stacji uzdatniania wody (Załącznik Nr 11).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć ponadto: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru sądowego lub aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez inne podmioty), jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 3) oświadczenie RODO (oświadczenie zawarte w treści formularza ofertowego), 4) kosztorys ofertowy (sporządzony w oparciu o przedmiar robót, poz. 21 dz. 1 na str. 4 przedmiaru robót nie podlega wykonaniu i kosztorysowaniu)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach