Przetargi.pl
Budowa Miejskiego Żłobka modułowego w Białogardzie przy ul. Sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj. Część I: Budowa Miejskiego Żłobka modułowego w Białogardzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (94) 3579 100, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
    1-go Maja 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. (94) 3579 100, , fax. -
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bialogard.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Miejskiego Żłobka modułowego w Białogardzie przy ul. Sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj. Część I: Budowa Miejskiego Żłobka modułowego w Białogardzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Inwestycja dofinansowana jest z Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki Nad Dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” realizowanym w roku 2020. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmujących Budowę Miejskiego Żłobka Modułowego w Białogardzie przy ul. Sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu (działki ewid. nr 279/8 obr. 0011 Białogard oraz fragmenty działek nr 279/3 obręb 011 i nr 31 obręb ewid. 010.m. Białogard) oraz zaprojektowaniem wyposażenia w szczególności (na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego) 2.2 Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: 2.2.1 Pozyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych. 2.2.2 Koncepcji projektowej z podaniem rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych; 2.2.3 Wykonanie, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi kompleksowej dokumentacji zawierającej wykonanie projektu budowlanego, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: 2.2.3.1 Projektu budowlanego „Budowy Miejskiego Żłobka Modułowego w Białogardzie przy ul. Sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu” zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zawierającego wszystkie niezbędne do realizacji robót budowlanych branże tj. architektoniczną, konstrukcyjną, drogową, instalacji sanitarnych, instalacji elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych, pozwoleń, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych wymaganych obowiązującymi przepisami, zapewnienie sprawdzenia projektu pod względem zgodności z przepisami prawa przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane i uzyskanie pozwolenia na budowę; wykonanie wytycznych i zaleceń instytucji opiniujących, uzgadniających i wydających decyzje, zarówno na etapie projektowania jak i realizacji robót, na własny koszt (w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy); 2.2.3.2 Projektu wykonawczego stanowiącego rozwiniecie opracowania j.w., w postaci odrębnych opracowań branżowych; 2.2.3.3 2.2.3.3 Projektu aranżacji wnętrz wraz ze szczegółowym zestawieniem wyposażeniem obiektu dostosowanym odpowiednio do funkcji pomieszczeń tj. umeblowanie i wyposażenie sal żłobka, wyposażenie zaplecza kuchennego w meble i urządzenia kuchenne, wyposażenie WC itd., zgodnie z wytycznymi z załącznika nr 2 do PFU; UWAGA: niniejsze zamówienie nie obejmuje zakupu i dostawy wyposażenia. 2.2.3.4 Przedmiarów robót dla poszczególnych branż; 2.2.3.5 Kosztorysów robót dla poszczególnych branż; 2.2.3.6 Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 2.2.3.7 Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2.2.4 Przekazanie zamawiającemu kompleksowej dokumentacji w ilości 2 kompletów w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym w formatach .dwg i .pdf, opisy .docx i .pdf, tabele .xls i .pdf; kosztorysy .rds i .pdf. 2.2.5 Złożenie w imieniu Zamawiającego do właściwych organów administracji publicznej stosownych wniosków, zgłoszeń, zawiadomień oraz uzyskanie pozytywnych pozwoleń, uzgodnień, braków sprzeciwu i decyzji niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, 2.2.6 Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186), w szczególności: 2.2.6.1. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji remontu, 2.2.6.2 Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.2.6.3 Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.2.6.4 Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.2.6.5 Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia – telefon, mail, lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 2.3 Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy, w szczególności: 2.3.1 wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu poprzez stworzenie zieleńca powiązanego z komunikacją i placem zabaw w połączeniu z istniejącą infrastrukturą, ogrodzenie całego terenu oraz wykonanie parkingu, zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, polegających na budowie: 2.3.1.1 parterowego obiektu w technologii modułowej - kontenerowej bez barier architektonicznych, posiadającego 4 oddziały żłobkowe przeznaczone dla 100 dzieci (każdy po 25 dzieci) złożone z sali żłobkowej (pomieszczenia wielofunkcyjnego – jednoprzestrzennego) i przylegającego bezpośrednio sanitariatu, węzeł żywieniowy,pomieszczenia administracyjno – socjalne, pomieszczenia gospodarczo – techniczne, szatnię, pralnię, kotłownię gazową, wspólną komunikację. 2.3.1.2 budynku na rzucie dostosowanym do możliwości lokalizacyjnych działki, w tym korzystnego usytuowania względem stron świata, ukształtowania terenu oraz wykorzystania istniejącej infrastruktury, 2.3.1.3 dojść do obiektu i chodników dostosowanych do poruszania się z wózkami dziecięcymi oraz dla osób niepełnosprawnych, 2.3.1.4 placu zabaw dla dzieci z bezpieczną nawierzchnią i interaktywnymi elementami wyposażenia, 2.3.1.5 parkingu (min. 10 miejsc postojowych, w tym minimum jedno wyposażone w kartę parkingową) wraz z wjazdem od ul. Stamma, 2.3.1.6 ogrodzenia terenu obiektu z bramkami i furtkami wraz z ogrodzeniem placu zbaw, 2.3.1.7 przyłączy na podstawie uprzednio uzyskanych warunków podłączenia do sieci oraz instalacje: wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa oraz energetyczna, videodomofonowa z kontrolą dostępu. Wewnętrzną instalację wentylacji mechanicznej z rekuperacją oraz klimatyzacją dla czterech sal żłobkowych, kuchni oraz pomieszczeń administracyjnych, 2.3.1.8 odwodnienia terenu odprowadzającego wody opadowej do wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej odwadniającej dach oraz teren placu zabaw i parkingów do zbiornika retencyjnego z możliwością wykorzystania zebranych wód opadowych do podlewania własnego terenu, 2.3.1.9 oświetlenia zewnętrznego obiektu wraz z monitoringiem wejść, sal, placu zabaw i ciągów komunikacyjnych; 2.3.2 wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2.3.3 zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe; 2.3.4 sporządzenie - najpóźniej do dnia przekazania terenu budowy - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie robót budowlanych (BiOZ); 2.3.5 wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, 2.3.6 przejęcie i organizacja placu budowy; 2.3.7 budowa zjazdu z drogi publicznej; 2.3.8 roboty przygotowawcze, w tym uporządkowanie terenu i wycinka zbędnych drzew i krzewów; 2.3.9 roboty rozbiórkowe i demontażowe pozostałości po nieistniejących obiektach, w tym nieczynnych elementach przyłączeń; rozbiórka zdegradowanych ogrodzeń i nawierzchni w przypadku wystąpienia; 2.3.10 roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 2.3.11 uporządkowanie terenu objętego placem budowy, w tym uporządkowanie i wzmocnienie nawierzchni istniejących placów nieutwardzonych w bezpośrednim sąsiedztwie zrealizowanych nawierzchni ulicy Sportowej i ul. Stamma; 2.3.12 zapewnienie materiałów, energii (i innych mediów), urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy; 2.3.13 dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad, materiałów, stanowiących przedmiot umowy, w kolorystyce i kształcie uzgodnionym z Zamawiającym; 2.3.14 ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymaniem w należytym stanie technicznym; 2.3.15 okazanie, na każde żądanie Zamawiającego, certyfikatów zgodności z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, określonymi w SIWZ wraz z załącznikami, każdego używanego wyrobu; 2.3.16 zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geodezyjnej przez osoby uprawnione; 2.3.17 wykonanie oznakowania oraz zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy; 2.3.18 zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 2.3.19 przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów, koniecznych do uzyskania odbioru robót; 2.3.20 wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych; 2.3.21 utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu umowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, a w sytuacji powstania tych przeszkód, sporządzenie projektu organizacji ruchu i uzgodnienie go z właściwymi organami; 2.3.22 uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego; 2.3.23 opracowanie wszelkich instrukcji obsługi obiektu I urządzeń wbudowanych; 2.3.24 w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót uporządkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak również sąsiadujących nieruchomości zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji; 2.3.25 uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, w tym BHP, p.poż. i sanepidu; 2.3.26 dostarczenie Zamawiającemu, wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót: 2.3.26.1 dziennika budowy, oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania prac z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzających dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu, a także ich powszechnego stosowania w budownictwie, protokołów z przeprowadzonych przez wykonawcę prób technologicznych i innych wymaganych badań, świadectw jakości, certyfikatów, atestów, planów i schematów instalacji - w jednym egzemplarzu, 2.3.26.2 kompletu dokumentacji powykonawczej, w szczególności: decyzji, zezwoleń i pozwoleń koniecznych do zrealizowania zamówienia, oraz projektów powykonawczych (z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu) - w dwóch egzemplarzach; 2.3.26.3 usunięcie wszelkich wad i usterek, stwierdzonych w trakcie realizacji umowy oraz w okresie gwarancyjnym; 2.3.26.4 skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji przed zgłoszeniem robót do odbioru, 2.3.27 informowanie zamawiającego (lub zgłaszanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego) w terminie 2 dni od powzięcia wiadomości: 2.3.27.1 o terminie zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. O ile wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkrycia, otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, 2.3.27.2 o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 2.3.27.3 o dostrzeżonych brakach lub błędach w dokumentacji i związanej z tym konieczności dokonania zmiany i uzupełnień tej dokumentacji; 2.3.28 pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców. 2.4 Wykonawca ma obowiązek: 2.4.1 sporządzić i złożyć u Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy, w formie pisemnej i elektronicznej (edytowanej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. 2.4.2 Harmonogram musi zawierać opis podziału przedmiotu umowy na etapy, kolejność wykonywania prac, czas ich trwania i wartość każdego etapu przedmiotu umowy. Przedstawiony i zaakceptowany harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny przez Zamawiającego procentowego udziału zakończonych i odebranych robót stanowiących podstawę do wystawienia faktur częściowych za wykonane roboty budowlane. 2.4.3 Harmonogram powinien być aktualizowany przez Wykonawcę w zależności od faktycznego postępu prac oraz wpływu tego postępu na powiązania z innymi pracami, a także na każde żądanie Zamawiającego. W uaktualnionym harmonogramie należy również uwzględnić zmiany kolejności wykonywania prac. 2.4.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji, o której mowa w § 15. będzie on także podstawą do rozliczania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu umowy w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 5 ust. 5-7 wzoru umowy. 2.4.5 Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego niezwłocznie o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy, jakość prac, opóźnienia planowanej daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom. 2.4.6 Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innej osobie bez zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 8.1: w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych) 6.2 Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6.3 Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 6.3.1 pieniądzu; 6.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6.3.3 gwarancjach bankowych; 6.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 6.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359). 6.4 Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją wadium w postępowaniu nr IZP 271.1.4.2020. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 6.5 Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.6 W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą. 6.7 Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – w postaci elektronicznej, poprzez wysłanie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) na adres: um.sekretariat@bialogard.info przed upływem terminu składania ofert. W tytule wiadomości należy wpisać: wadium w postępowaniu nr IZP.271.1.4.2020. Dokumenty wadialne w postaci elektronicznej nie mogą zawierać postanowień uzależniających wygaśnięcie zobowiązań gwaranta/poręczyciela od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy. 6.8 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 6.8.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji – poręczenia (Zamawiającego), gwaranta – poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji – poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 6.8.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją – poręczeniem, 6.8.3 kwotę gwarancji – poręczenia, 6.8.4 termin ważności gwarancji – poręczenia, 6.8.5 zobowiązanie gwaranta – poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji – poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 6.7.5.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 6.7.5.2 nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 6.7.5.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.7.6 Zobowiązanie gwaranta – poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji – poręczenia jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.9 Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 lub 1a ustawy Pzp. 6.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.11.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.11.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach